ZD49A LAMPA LAMPKA ŚCIENNA SŁOŃCE SŁONECZKO KINKIE (6481996078)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
35,90 zł
z 1009 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 10,90 zł
  • Przesyłka kurierska 14,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,90 zł
  • lokalizacja: Białystok
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

Nasza Firma


Informacje odnoście kontaktu telefonicznego znajdziesz
TUTAJ

E-mail:
handel@aptel.pl


Płatności


Więcej informacji

Wysyłka

Wszystkie towary wysyłamy firmą kurierską

Aktualne koszty wysyłki znajdziesz zawsze na górze aukcji

Więcej informacji

Termin realizacji

Przesyłki pobraniowe potwierdzone do godz. 13.30 wysyłamy jeszcze tego samego dnia!
Przesyłki zapłacone z góry wysyłamy w ciągu 24h od daty księgowania przelewu na naszym koncie.

Więcej informacji

Gwarancja

Towar na tej aukcji jest objęty 12 miesięczną gwarancją, która zapewni Państwu bezpieczeństwo przy zakupie towaru, oraz komfortowe jego użytkowanie.

Wystawiamy paragony!
Na życzenie Faktura VAT!


Więcej informacji

Zwroty

W przypadku gdy otrzymany przedmiot nie spełnia oczekiwań kupującego, istnieje możliwość odstąpienia od umowy KUPNA-SPRZEDAŻY zawartej na odległość.

Więcej informacji

Wszelkie zdjęcia,
logo i opisy należą do firmy APTEL.
Kopiowanie zabronione.

POLECAMY

LAMPA ŚCIENNA SŁOŃCE

NAJTANIEJ NA ALLEGRO!

Fantastyczna lampa ścienna w kształcie Słońca - praktyczna ozdoba każdego pokoju dziecięcego.

Cechy produktu:

  • Produkt fabrycznie nowy, wysokiej jakości.
  • Lampa ścienna, która idealnie nadaje się do pokoju dziecięcego, także jako lampka nocna. Po zapaleniu, lampa zaświeci ładnym, ciepłym, zmiękczonym światłem. Włączenie w nocy takiej lampki daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa i spokojny sen.
  • Wyposażona w długi kabel umożliwiającym zawieszenie lampy wysoko na ścianie bez konieczności używania przedłużaczy.
  • Na kablu umieszczono wygodny w użyciu włącznik/wyłącznik lampy.
  • Gniazdo na standardowe żarówki z gwintem E14 (mały gwint).
  • Można używać ze świetlówkami energooszczędnymi.
  • Dopuszczalna moc żarówki: 25W
  • Długość kabla: 165cm
  • Średnica klosza: ~38cm
  • Opakowanie: pudełko


Gwarantujemy 100% satysfakcji!

KUP TERAZ


Pamiętaj

Zamawiając przedmiot za pobraniem do godz. 13.30 już jutro możesz mieć go w domu!

Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 10,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
1) Koszt wysyłki dotyczy jednej sztuki/kompletu.
2) Przy zakupie większej ilości obowiązuje cennik dostawy widoczny obok zakładki DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
Informacje o łącznych kosztach dostawy kilku przedmiotów z naszych aukcji znajdziesz TUTAJ: http://biuro.aptel.pl/~aukcje/koszty_wysylki.htm
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma APTEL jest bezpośrednim importerem akcesoriów AGD, GSM, foto, komputerowych, elektronicznych, nawigacji GPS i innych. Na rynku istniejemy od ponad dziesięciu lat. Naszym celem jest dostarczanie klientom najwyższej jakości produktów po jak najniższych cenach, pewnie i bezpiecznie, wciąż poszerzając dostępny asortyment. Na chwilę obecną zaopatrujemy wiele hurtowni i sklepów z całej Polski, jak również klientów z całej Europy. Pamiętaj! - Twoja satysfakcja jest naszym nadrzędnym celem. Ważne: Nie udostępniamy możliwości odbioru osobistego Towaru w siedzibie Sprzedającego.Nie wysyłamy paczek za granicę.Nie ma możliwości zakupu produktów z naszych aukcji telefonicznie (jedyną możliwością jest zakup przez system Allegro).

kontakt

  • 85 733 13 16
    przesyłki za przedpłatą (czynny w godzinach 11.30 - 13.30)
  • 85 733 13 15
    przesyłki za pobraniem (czynny w godzinach 11.30 - 13.30)
  • 698 654 020
    reklamacje (czynny w godzinach 12.00-14.00)

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do wysyłanej paczki proszę dołączyć wypełnione dokumenty: http://biuro.aptel.pl/%7Eaukcje/stuff/odstapienieodumowy.pdf http://biuro.aptel.pl/%7Eaukcje/stuff/protokolzwrotowtowaru.pdf Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Miejsce i sposoby składania reklamacji: Pisemnie na adres: ul. Produkcyjna 106 B; 15-680 Białystok Mailowo na adres: reklamacje@aptel.pl Telefonicznie pod numerem: 698 654 020 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora) W systemie RMAZ (System Reklamacji Zewnętrznych) dostępnym pod adresem http://hurtownia.aptel.pl/ReklamacjeZewnetrzne.aspx korzystając z instrukcji dostępnej tutaj: http://biuro.aptel.pl/%7Eaukcje/stuff/instrukcja_skladania_reklamacji.pdf. Zalecamy zawsze korzystać z naszego systemu, reklamacje złożone przez system rozpatrywane są najszybciej. Ponadto klient w każdej chwili może sprawdzić jaki status posiada złożona przez niego reklamacja. Kupujący wykonujący uprawnienia z gwarancji powinien dostarczyć Towar do miejsca prowadzenia działalności przez Sprzedającego: Dział Serwisu - RMAZ ________ ( tutaj podaj pierwszy zgłaszany numer reklamacji złożonej w systemie RMAZ ) Aptel Adam Pawlak Sp.j ul. Produkcyjna 106B 15-680 BIAŁYSTOK Składając reklamację zalecamy dołączyć do wysyłanej paczki wypełniony formularz reklamacyjny zamieszczony http://biuro.aptel.pl/%7Eaukcje/stuff/formularzreklamacyjny.pdf. Staranne wypełnienie formularza ułatwi i przyspieszy ustosunkowanie się do reklamacji.

pozostałe informacje

Konto bankowe: ING BANK: 14 1050 1953 1000 0090 9869 5852 W przypadku płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy zalecamy podawanie w tytule przelewu jedynie nazwy Konta Użytkownika w platformie handlowej Allegro – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności. Regulamin sklepu internetowego § 1 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego 1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. § 2 Płatność i realizacja zamówień 1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); b) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia). 2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. 4. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. 5. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. 6. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary. § 3 Rękojmia 1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. § 4 Gwarancja 1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu. § 4 Odstąpienie od Umowy sprzedaży 1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 9. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 10. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. § 5 Postanowienia końcowe 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.