ZAWÓR WYDECHOWY VOLVO C70 RENAULT SAFRANE 2.0-2.5 (6912023075)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
12,00 zł
z 7 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
  • lokalizacja: Dzierżoniów, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: inny

opis


PRZEDMIOTEM SPRZEDAŻY
JEST:

NOWY
ZAWÓR WYDECHOWY



WIĘCEJ ZDJĘĆ PONIŻEJ



DANE KATALOGOWE:

DŁUGOŚĆ (mm): 104,1

ŚREDNICA (mm): 31

NR. KAT.: 4649


ZASTOSOWANIE:
RENAULT

LAGUNA I (B56_, 556_)

2.0 16V (B56D/M) 102 kW

2.0 103 kW

SAFRANE II (B54_)

2.0 16V (B54L) 100 kW

VOLVO

C30

2.4 i 125 kW

T5 169 kW

C70 I coupe

2.0 T 166 kW

2.0 132 kW

2.0 T 120 kW

2.3 T-5 176 kW

2.4 T 142 kW

2.4 121 kW

2.4 125 kW

C70 I kabriolet

2.0 132 kW

2.0 T 166 kW

2.0 T 120 kW

2.3 T5 176 kW

2.3 T5 180 kW

2.4 T 142 kW

2.4 125 kW

C70 II kabriolet

2.4 103 kW

2.4 i 125 kW

T5 169 kW

S40 I (VS)

1.6 80 kW

1.6 77 kW

1.8 85 kW

1.8 90 kW

1.8 i 92 kW

1.8 i 90 kW

1.9 T4 147 kW

2.0 100 kW

2.0 103 kW

2.0 T 118 kW

2.0 T4 147 kW

2.0 T 121 kW

2.0 T 120 kW

S40 II (MS)

1.8 92 kW

2.4 103 kW

2.4 125 kW

T5 169 kW

T5 AWD 169 kW

S60 I

2.0 T 132 kW

T5 184 kW

2.4 103 kW

2.4 125 kW

R 2,5 T AWD 221 kW

S70 (LS)

2.0 Turbo 155 kW

2.0 Turbo 166 kW

2.0 132 kW

2.0 120 kW

2.3 T-5 176 kW

2.3 195 kW

2.4 125 kW

2.4 Turbo 142 kW

2.4 121 kW

2.4 103 kW

2.4 T5 AWD 142 kW

2.4 AWD 103 kW

2.4 AWD 121 kW

2.4 AWD 125 kW

2.4 Blu-Fuel 103 kW

S80 I (TS, XY)

2.0 T 166 kW

2.0 120 kW

2.0 T 132 kW

2.4 103 kW

2.4 125 kW

2.9 150 kW

ZAMIENNIKI:


AE V94315

FRECCIA R4937/SCR
RENAULT 1397641-0
RENAULT 7438610007

Pamiętaj iż kupując na tej aukcji - kupujesz w sklepie,

w którym wykazujemy zawsze profesjonalne podejście do klienta oraz dokładamy wszelkich starań

aby nasz towar dawał pełną satysfakcję.

Kontakt e-mail dostępny na aukcji.

tel: 717276399 , 748505977, 717276398

pon -pt od 8.00-19.00 sobota 9.00-15.00

DP

LOK: GAR 2 DK12 (8)

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6 cQVZJFjAETmEINfTF581­xRCOW5/SwfZibvO8UFIV­0caJma DKBJMBiwGWzB2N5ij2s6­[/DANE_EU]

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka:
30,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka:
30,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Rafał Pęczar
Jędrzejowice 11
58-207 Dzierżoniów
Dodatkowe informacje

 

1. Konsument składa sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady – niemniej najlepiej ją zgłosić zaraz po zauważeniu.

2. Reklamację należy złożyć w formie wiadomości e-mail, wysłanej na adres: haker851985@o2.pl. Prawidłowo napisana wiadomośc zawiera:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy

- numer aukcji.

- opis zauważonej wady

- żądania przewidziane w ramach rękojmi.

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne, Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

4. Sprzedający rozpoczyna procedury reklamacyjne w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.



UWAGA: 

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

- nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć;

- nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę;

- nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

- została wydana kupującemu w stanie niezupełnym;


Wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar:

- jest własnością osoby trzeciej;

- jest obciążony prawem osoby trzeciej;

- cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu; 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Rafał Pęczar
Jędrzejowice 11
58-207 Dzierżniów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

 Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie po informacji telefonicznej, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.  Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu, sprawdzenia czy towar nie był montowany oraz czy nie otwierany mechanicznie.  

Zwrot towaru pokrywa kupujący, sprzedający nie pokrywa kosztów reklamacji oraz nie odbiera przesyłek pobraniowych.  


Do paczki zwrotnej należy dołączyć dane do przelewu (drukowane). Dane do przelewu mają zawierać: imię, nazwisko, adres, kod pocztowy, nr rachunku bankowego oraz TELEFON.  


Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca zwraca konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – koszty te równe są najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.  

Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).