Zawór kulowy wodny 2", N-N, FERRO (6950729100)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
135,00 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 700 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.5 [kg]
  • uszkodzony: nie

KONTAKT

Biuro Obsługi Klienta

Ul. Pomorska 83/85 lok. 403

90-224 Łódź

533 015 354

PŁATNOŚCI

Przelew przez PayU

Wpłata na konto bankowe

94 1090 2590 0000 0001 3367 9340


Płatność przy odbiorze


Wystawiamy faktury VAT

DOSTAWA

Wszystkie towary wysyłamy kurierem



Zawór kulowy wodny 2 " ze stalową rączką z dławikiem, nakrętno-nakrętny, FERRO


Opis produktu:

Zawór kulowy wodny 2" ze stalową rączką z dławikiem, nakrętno-nakrętny

Opis techniczny:

Nr producenta: KP6

Nr katalogowy: HAO142

Copyright © 2016. ALL RIGHTS RESERVED

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYrr9M2hfm+1T/0W5oQe­S4bsr+lGOM9agO5+BYIW­QJNBK24vETCrQ083YVrS­FNYyawA==[/DANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u gazinstal_lodz za co najmniej 700 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 94 1090 2590 0000 0001 3367 9340
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przesyłka 15zł do 10kg wagi. Towar cięższy przesyłamy po uzgodnieniu z klientem.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

GAZINSTAL s.c.
Pomorska 83/85 lok.401
90-224 Łódź
NIP: 728-279-13-05
REGON: 101497123

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Drogi Kliencie,

PROSIMY o sprawdzanie paczek przy kurierze. Nawet jeśli zapłaciłeś z góry.

Unikniemy w ten sposób sporów reklamacyjnych i nieprzyjemności :)

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Biuro Obsługi Klienta, Gazinstal
Pomorska 83/85 lok. 403
90-224 Łódź
PL
Dodatkowe informacje

 Drogi Kliencie, Aby zwrócić zakupiony produkt: 

1. Zgłoś nam taką chęć w ciągu 7 dni od zakupu (e-mailem, telefonicznie, smsem) 

2. Odeślij produkt w czasie nie dłuższym niż 14 od dnia zakupu. 

3. NAJWAŻNIEJSZE:   

- towar MUSI być oryginalnie zapakowany    

- towar NIE MOŻE nosić śladów użytkowania    

- do zwrotu MUSI być dołączony dowód zakupu oraz Twój numer konta (w końcu oczekujesz od nas zwrotu wpłaconych pieniędzy)  

 4. Paczkę zaadresuj następująco:  BIURO OBSŁUGI KLIENTA ul. Pomorska 83/85 lok.401 90-224 Łódź 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Biuro Obsługi Klienta, Gazinstal
Pomorska 83/85 lok. 403
90-224 Łódź
PL
Dodatkowe informacje

Drogi Kliencie,


w celu zgłoszenia reklamacji  


1. Sprawdź przesyłkę w obecności kuriera, ponieważ w innym wypadku  możemy zakładać, że uszkodzenie nie wynika ze złego transportu. 

2. Po spisaniu protokołu z kurierem zgłoś nam problem. 

3. Jeśli wada wynika z czynników innych niż niewłaściwy transport (np  wada produkcyjna)  koniecznie zgłoś nam taką sytuację. Najlepiej razem z  dokumentacją fotograficzną.