ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA LISTWY FIAT DUCATO 2.2d 06- (6912162597)

6 dni do końca
cena kup teraz
360,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 5,00 zł
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: denso
  • typ silnika: diesel
indeks: 2MX145
24 miesiące gwarancji
FABRYCZNIE NOWY ZAWÓR CIŚNIENIOWY LISTWY WTRYSKOWEJ
Oryginalny zawór ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Producent Fiat Denso - pierwszy montaż.

dane katalogowe:
Długość [mm] 60
Gwint zewnętrzny [mm] M18 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Tryb pracy mechaniczne
Zawór ograniczający ciśnienie
W zestawie uszczelka
Typ / Moc kW KM / Pojemność / Cylindry / Lata produkcji / Silniki
--------------------­--------------------­--------------------­------

FIAT

DUCATO Autobus (250)

100 Multijet 2,2 D 74 100 2198 4 07-2006 4HV

DUCATO nadwozie pełne (250)

100 Multijet 2,2 D 74 100 2198 4 07-2006 4HV

DUCATO platforma / podwozie (250)

100 Multijet 2,2 D 74 100 2198 4 07-2006 4HV


Jeżeli nie masz pewności czy oferowana część będzie pasować - wyślij zapytanie z informacją o posiadanym samochodzie


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 16
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

pozostałe informacje

Formularz reklamacji:  http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_reklamacji.php

Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy): http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_zwrotu.php 


I  

--------------------------------  

Wysyłka i dostawa:  

1. W zależności od stanów magazynowych podany w ofercie "Przybliżony czas realizacji: do 2 dni" oznacza czas od 24h do 10 dni roboczych. Aby uzyskać szczegółowe informacje odnośnie terminu realizacji zamówienia prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu.  

2. Kupując na kilku aukcjach za wysyłkę płaci się raz.  

3. Paczki kurierskie (przewoźnik firma DPD) i listy wysyłamy od poniedziałku do piątku do godz 15. Przesyłki kurierskie mogą być wysyłane z dostawą na sobotę za dopłatą w wysokości 15zł do podstawowej ceny wysyłki.  

4. Kupujący wybierający przesyłkę kurierską ma obowiązek sprawdzić jej zawartość podczas doręczenia. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, należy od razu spisać protokół szkody przy kurierze, który jest podstawą do wystąpienia reklamacyjnego. Należy obowiązkowo zachować kopię spisanego protokołu. Późniejsze reklamowanie zawartości przesyłki może nie być uznane przez przewoźnika jako bezpodstawne.  

5. Wszelkie opłaty dodatkowe wynikające z np. odmowy przyjęcia przesyłki przez adresata, żądania zwrotu przesyłki do nadawcy, dodatkowych awizacji kuriera u odbiorcy, przechowywanie przesyłki przez firmę kurierską w całości pokrywa jej adresat.

6. Nasza firma nie odpowiada za nieterminowe doręczenie przesyłek, opóźnienia i niedoręczenie przesyłki z winy firm przewozowych. Firma kurierska DPD zastrzega sobie czas dostarczenia do 3 dni roboczych.  

7. Realizujemy wysyłki zagraniczne. Nie wystawiamy faktur Tax free. 

II 

--------------------------------  

Informacje dodatkowe:  

1. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne na naszych aukcjach w pełni zgadzają się z danymi producenta auta. Wynika to z faktu iż podane dane oznaczają lata produkcji danego modelu samochodu a nie lata zastosowania części. Producenci w tych samych latach mogli stosować różne rodzaje części. Zmiany mogą występować w zależności od roku produkcji lub numeru nadwozia auta. Jeżeli nie jesteś pewien czy dana część pasuje do Twojego samochodu koniecznie skontaktuj się z nami poprzez wysłanie zapytania w którym podaj model auta, miesiąc oraz rok produkcji, silnik, moc kW lub KM oraz numer VIN.  

2. Wszystkie części oferowane przez nas przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych.  

3. STRONA LEWA = STRONA KIEROWCY / STRONA PRAWA = STRONA PASAŻERA  

III  

--------------------------------  

Kategorie części zamiennych:  

OE (Original Equipment) – „część na pierwszy montaż” sygnowana logo producenta samochodu. Dokładnie w taką część wyposażany jest na linii produkcyjnej. Jest to część w pudełku z logo koncernu, którą można kupić w Autoryzowanej Stacji Obsługi tej marki.  

OEM (Original Equipment Manufacturer) - jest to identyczna część z grupy OE niezależnego producenta stosowana do montażu danego pojazdu sygnowana logo producenta tych części jednak bez logo marki pojazdu. Części te powstają na tej samej linii produkcyjnej,  z tych samych materiałów i według tych samych parametrów. Dopiero przy pakowaniu rozdzielane jest ich przeznaczenie w opakowania własne (np. Bosch) i ASO.  

OEQ (Original Equipment Quality) - część określana jako „o porównywalnej jakości” (z oryginałem). Produkują ją firmy niekoniecznie będące dostawcami na konkretną linie produkcyjną danej marki samochodów.  Posiadają fabryki które mogą wyprodukować daną część o parametrach oryginału. AM (Aftermarket) –zamiennik czyli  części wytwarzane przez firmy, które nie są dostawcami europejskich, koreańskich i japońskich koncernów samochodowych. Są wśród nich firmy azjatyckie  jak i europejskie. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
MD Grupa
Gdańska 17 (DPD Pickup)
84-230 Rumia
PL
Dodatkowe informacje


Formularz reklamacji: 

http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_reklamacji.php 

-------------------------------- 

Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych, niewłaściwej zawartości przesyłki, a także towaru zniszczonego w transporcie (wyłącznie z protokołem szkody spisanym podczas dostarczenia przesyłki). Nie odpowiadamy za wszelkie szkody lub zagubienie przesyłki listowej ekonomicznej przez Pocztę Polską. 
 

Procedura reklamacyjna wygląda następująco: 


1. Zgłoszenie reklamacji musi mieć formę pisemną w postaci czytelnie i kompletnie wypełnionego formularza reklamacji obowiązkowo załączonego do przesyłki. Przy wypełnionym nieprawidłowo formularzu lub jego braku, reklamacje nie będą rozpatrywane. 


2. Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt na dane adresowe w formularzu reklamacji. 

3. Do przesyłki reklamowanej należy dołożyć: 


- formularz reklamacji (kompletnie wypełniony drukowanymi literami przez klienta) 

- oryginał paragonu, kopie faktury VAT, oryginał faktury imiennej (przy wysyłkach za pobraniem) 

- protokół szkody spisany podczas doręczenia  (w przypadku zniszczeń mechanicznych przez wybranego przy zakupie przewoźnika )


4. Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowo przygotowany towar do przesyłki reklamowanej. Firma MD Grupa nie bierze odpowiedzialności za zniszczenia powstałe na skutek słabo zabezpieczonej przesyłki reklamacyjnej. 


5. Przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji to około 30 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Czas ten może się wydłużyć w zależności od konieczności wykonania ekspertyz przez rzeczoznawcę producenta reklamowanego towaru (nawet do kilku miesięcy w przypadku ekspertyz dokonywanych za granicą naszego kraju). Wszelkie informacje odnoście procesu reklamacji są przekazywane na bieżąco wyłącznie na adres email Kupującego podany nam w formularzu reklamacji. 

6. W przypadku uznanej reklamacji firma MD Grupa wysyła na własny koszt nowy egzemplarz towaru lub na polecenie Kupującego zwraca wpłacone środki na wskazane konto (w wysokości z dokumentu sprzedaży oraz kosztami dostarczenia wadliwej części). 

7. W przypadku nieuznanej reklamacji (część jest sprawna lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji) przekazujemy opinię własną lub producenta Klientowi poprzez wiadomość na podany przez niego adres email. Reklamowana część zostanie następnie odesłana z powrotem na adres Kupującego. Nieodebranie przez Klienta przesyłki od kuriera jak również z oddziału przewoźnika w określonym terminie może spowodować protokolarne zniszczenie towaru (przez firmę kurierską) którego Kupujący nadal jest właścicielem.

8. W przypadku posiadania protokołu szkody spisanego z kurierem podczas doręczenia przesyłki (konieczna zgodność dat), firma MD Grupa zwraca koszty przesyłki reklamowanej. 

9. Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych a także towaru zniszczonego w transporcie (wyłącznie z protokołem szkody spisanym w momencie doręczenia przesyłki). 

10. Nie zwracamy kosztów związanych z montażem i demontażem reklamowanych części. Można jednak złożyć wniosek do producenta na podstawie dokumentów potwierdzających taką usługę. Na dokumentach powinien widnieć numer nadwozia auta zgodny z tym na naszym formularzu reklamacji.