ZAWÓR BEZPIECZEŃSTWA DO C.O. 1/2 1,5 BAR AFRISO (6912093890)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
23,50 zł
z 199 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • uszkodzony: nie

opis


WODANET.COM.PL

Infolinia 797 578 828

E-mail wodanetsklep@gmail.c­om

Nasze inne aukcje O firmie Nasze komentarze Regulamin aukcji Gwarancja i zwroty Tabela rozmiarów Termin wysyłki

ZAWÓR BEZPIECZEŃSWA DO C.O. 1/2 1,5 BAR AFRISO

Afriso

MS - zawór bezpieczeństwa do instalacji grzewczych (pokrętło czerwone).

Zawory bezpieczeństwa służą do zabezpieczenia urządzenia przed nadmiernym wzrostem ciśnienia w instalacji.

DANE TECHNICZNE:

  • ciśnienie otwarcia zaworu: 1,5 bar
  • rozmiar: ½''
  • przyłącza: ½'' GW x ¾'' GW
  • maksymalna moc instalacji wg UDT: 42.6 kW
  • maksymalna moc instalacji wg TUV: 50 kW

Nasze inne aukcje O firmie Nasze komentarze Regulamin aukcji Gwarancja i zwroty Tabela rozmiarów Termin wysyłki

Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Większość produktów posiada gwarancje PRODUCENTA. Okres i zasady gwarancji są podane w dokumencie gwarancyjnym wydanym wraz z produktem.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

WODANET
Bohaterów Warszawy 122
28-100 Busko-Zdrój
Dodatkowe informacje

 

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów gdzie Kupujący powinien kierować reklamowany produkt.

Kupujący może składać Sprzedawcy na adres meilowy wodanetsklep@gmail.com. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.  

Starannie pakujemy i zabezpieczamy wszystkie towary do wysyłki. W chwili odbioru towaru prosimy sprawdzić stan i zawartość przesyłki, nawet jeśli nie nosi ona z zewnętrznych oznak uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia naruszenia lub zniszczenia przesyłki prosimy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Protokół prosimy spisać w chwili doręczenia przesyłki przez kuriera. Prosimy o nieodbieranie przesyłki nawet po opłacie przesyłki i niezwłoczne poinformowanie Sprzedającego. Przypadku nie zastosowania się do powyższych zaleceń, reklamacja może nie zostać rozpatrzona pozytywnie.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.  

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Wodanet
Bohaterów Warszawy 122
28-100 Busko-Zdrój

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Kupujący, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia otrzymania produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy. 


Nie przyjmujemy zwrotów ''za pobraniem''.

O sprzedającym
Wodanet
98,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

816

 

12

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 797 578 828
poniedziałek - piątek
07:00 - 17:00
sobota
07:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

WODANET ANETA LIZURA

ul Grzegórzecka 77A lok. 5

31-559 Kraków

NIP: 662-169-15-93

REGON:  367645505

Pozostałe informacje

email: wodanetsklep@gmail.com        tel: 797 578 828

Kontakt w sprawie zamówień, zwrotów i reklamacji.


Konto do wpłat zwykłym przelewem bankowym:

ING Bank Śląski 60 1050 1445 1000 0092 4346 0996 


KOSZTY TRANSPORTU:

       Koszty transportu podane na Naszych aukcjach dotyczą przesyłek do 30 kg oraz określonego gabarytu, chyba że informacje na karcie produktu/ aukcji stanowią inaczej. Wszystkie przedmioty nie przekraczające łącznej wagi 30 kg oraz określonego przez firmę kurierską DPD gabarytu, są wysyłane w jednej paczce, a kupujący płaci za jedną wysyłkę (najwyższy koszt wysyłki spośród zakupionych przedmiotów). Wyjątkiem są aukcje, których w jednym koszcie wysyłki wysyłamy tylko jeden przedmiot. Jeśli masz wątpiwości co do naliczonych kosztów wysyłki przez allegro, skontaktuj się z Nami.

     Jeśli dokonasz zakupów o łącznej wadze POWYŻEJ 30 KG koszt transportu jest sumowany dla dwóch (w przypadku, gdy przesyłka będzie składała się z 2 paczek, analogicznie dla 3,4,5...paczek) najdroższych kosztów transportu spośród zakupionych przedmiotów, a towar wysyłamy w dwóch paczkach (w przypadku, gdy przesyłka będzie składała się z 2 paczek, analogicznie dla 3,4,5...paczek.)    

     Grzejniki o niestandardowych gabarytach wysyłamy na palecie, dokładnie zabezpieczamy grubym kartonem, narożnikami chroniącymi kanty oraz naklejkami ostrzegawczymi, aby towar bezpiecznie i w całości dotarł do klienta.   

     Bojlery i podgrzewacze poziome wysyłane są pojedynczo – nie łączmy z żadnymi innymi przedmiotami. Szafki do rozdzielaczy wysyłamy tylko z drobnymi przedmiotami (złączki, uchwyty, zaworki) - nie łączymy np. z rurami, rozdzielaczami do podłogówki, zbiornikami, folią, pompami, otuliną, itp. Grzejniki - wysyłamy je tylko w ilościach opisanych na aukcji. Przy zakupie większej ilości koszt transportu sumuje się, a towar jest wysyłany na palecie. Krążek/Zwój rury PEX - wysyłamy tylko z drobnymi elementami lub maksymalnie 10 krążkami otuliny/ 2 rolkami folii aluminiowej/ 1 krążkiem rury karbowanej/ 1 krążkiem taśmy dylatacyjnej; NIE łączymy z otuliną w laskach 2-metrowych; NIE łączymy z rozdzielaczami; NIE łączymy z naczyniami. 


REKLAMACJE:

     Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów gdzie Kupujący powinien kierować reklamowany produkt.

     Kupujący może składać Sprzedawcy na adres meilowy wodanetsklep@gmail.com. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.  

      Starannie pakujemy i zabezpieczamy wszystkie towary do wysyłki. W chwili odbioru towaru prosimy sprawdzić stan i zawartość przesyłki, nawet jeśli nie nosi ona z zewnętrznych oznak uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia naruszenia lub zniszczenia przesyłki prosimy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Protokół prosimy spisać w chwili doręczenia przesyłki przez kuriera. Prosimy o nieodbieranie przesyłki nawet po opłacie przesyłki i niezwłoczne poinformowanie Sprzedającego. Przypadku nie zastosowania się do powyższych zaleceń, reklamacja może nie zostać rozpatrzona pozytywnie.

     Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.