ZAWIESZKI NA ALKOHOL - RETRO, BOHO - POSTARZANE (6542049184)

zakończona
1,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 19,90 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • dostawa z Polski: tak

NR. KONTA: 84 1020 3352 0000 1002 0212 5201

Przelewu można dokonać poprzez wpłatę PayU bądź przelewem tradycyjnym

na powyższy numer konta, w tytule wpisując TYLKO swój Nick z Allegro

DO KAŻDEGO WZORU ZAPROSZEŃ
WYKONUJEMY PROPONOWANE NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH

IDEALNIE PASUJĄCE DO KOLEKCJI DODATKI
____________________­__________________
WIZYTÓWKI NA STÓŁ ZAWIESZKI NA ALKOHOL MENU
WKŁADKI DO ZAPROSZEŃ ZAWIADOMIENIA
PODZIĘKOWANIA DLA RODZICÓW/GOŚCI PLAN STOŁÓW

GWARANTUJEMY:

- wykonanie zaproszeń z najwyżej klasy papierów
perłowych, wizytówkowych, metalizowanych, satynowanych
- wydruk wykonany na profesjonalnych drukarkach poligraficznych
- bigowanie (zaginanie) i wycinane zaproszeń na wysokiej klasy bigówce i gilotynie
- otrzymanie przez Państwa gotowego produktu do wręczenia Gościom
- możliwość pełnej edycji pod względem treści, koloru zaproszenia/kokardek
- rozgraniczenie zamówienia na zaproszenia i zawiadomienia
- wydruk w każdym obcym języku oraz wysyłkę zagranicę
- wybór z ogromnej bazy czcionek (czcionki klasyczne, ozdobne, staropolskie,
imitujące pismo dziecka)
- KAŻDY kolor kokardki!!!

Jesteśmy elastyczni na Państwa sugestie, zmiany czy pomysły.
Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie,
ze starannością i dbałością przygotowując formę i kształt zaproszeń!

Zaproszenia oraz wszelkie dodatki wykonywane są ręcznie
z niezwykłą starannością i dbałością o każdy szczegół.
Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie,
mając na celu pełną realizację oczekiwań Klienta.
Nasze wyroby przygotowujemy na najwyższej jakości produktach,
które to wybieraliśmy bardzo selektywnie i skrupulatnie.

FORMAT: 6,5cmx6,5cm (+/- 0,5 cm)

GRUBOŚĆ PAPIERU: 225-250gr.

KOLOR PAPIERU: brązowo-szary (ekologiczny) 100% NATURALNY

NADRUK: wedle życzenia Klienta

OZDOBY: oryginalne GRAFIKI!

UWAGI: ZAWIESZKI RĘCZNIE POSTARZONE

ZAWIESZKI WYKONANE SĄ RĘCZNIE

Z NIEZWYKŁĄ STARANNOŚCIĄ I DBAŁOŚCIĄ O KAŻDY SZCZEGÓŁ

PO ZAMÓWIENIU WYBIERZ:

- RODZAJ CZCIONKI

- NAPIS/WIERSZYK

BĄDŹ SKORZYSTAJ Z PRZYGOTOWANYCH PRZEZ NAS GOTOWYCH WZORÓW!

W OBRĘBIE DANEGO WZORU SWOBODNIE MOŻNA ZMIENIĆ GRAFIKĘ, RODZAJ WIERSZYKA

ORAZ CZCIONKĘ!



REALIZACJA ZAMÓWIENIA - PRZEBIEG

- Licytują Państwo potrzebną ilość zaproszeń poprzez KUP TERAZ.

- Wysyłamy do Państwa formularz z prośbą o informacje niezbędne do rozpoczęcia projektu.

Wszelkie instrukcje dot. przygotowania Listy Gości i Tekstu Wewnątrz Zaproszenia

otrzymają Państwo wraz z formularzem.
Otrzymują Państwo także bogaty zbiór tekstów ślubnych, komunijnych, na Chrzest Św., wierszyków okolicznościowych,
sentencji, unikatowe czcionki oraz oryginalne ornamenty.

Po zakupie przesyłają Państwo do nas trzy pliki

1. Wypełniony formularz

2. Plik z przygotowaną treścią zaproszenia (tekst powinien być kompletny i zawierać wszystkie informacje osobowe w odmienionej formie, wybrane sentencje, ew. wierszyki o kwiatach/prezentach i formułkę o potwierdzeniu przybycia)

3. Plik z listą gości w postaci odmienionej /opcjonalnie - możemy też pozostawić wykropkowane miejsce na ręczne wypisanie zaproszenia/


Istnieje możliwość wyboru własnego tekstu, dodania obrazka bądź innej ozdoby - ogranicza Państwa tylko rozmiar zaproszenia :)
Umożliwiamy także pełną edycję tekstów przygotowanych przez nas.

Tekst przygotowany przez Państwa powinien być kompletny i zawierać wszystkie informacje osobowe w odmienionej formie, wybraną sentencję, ew. wierszyki o kwiatach/prezentach i formułkę o potwierdzeniu przybycia.

- Po otrzymaniu prawidłowo wypełnionego formularza, przygotowujemy projekt graficzny zaproszenia
oraz wzór spersonalizowanego tekstu do sprawdzenia (weryfikacja ew. literówek, błędów stylistycznych i merytorycznych).
Na tym etapie dokonujemy wszelkich zmian sugerując się Państwa uwagami.
WSZELKIE ZMIANY W PROJEKCIE USTALAMY INDYWIDUALNIE!

- Gdy już projekt zaproszenia spełnia Państwa oczekiwania pod względem merytorycznym, graficznym
i wizualnym wysyłają Państwo ostateczną akceptację projektu na info@galeriazaprosze­n.pl
Akceptacja projektów równoznaczna jest z pełną akceptacją tekstu w nich zawartym.
W tym momencie nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne błędy, które mogłyby pojawić się na zaproszeniu.

Na tym etapie zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie listy gości - wszelkie zmiany można dokonywać do tego momentu.

Po ostatecznej akceptacji projektu nie będzie możliwości edycji nazwisk Gości.

Do realizacji zamówienia przystępujemy po ostatecznym potwierdzeniu projektu oraz odnotowaniu
wpłaty na naszym koncie. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 14-18 dni roboczych.
(z wyjątkiem weekendów, Świąt, dni ustawowo wolnych od pracy).

Zamówienia składane w piątek po godz. 17:00 traktowane są jako zamówienia złożone w poniedziałek.

INFORMACJE DODATKOWE

Podstawą realizacji zamówienia jest prawidłowo wypełniony formularz.
Przy tworzeniu indywidualnego projektu zaproszenia opieramy się na informacjach w nim zawartych.
Nie bierzemy pod uwagę dyspozycji składanych we wiadomościach mailowych.
Projekt zaproszenia i dodatków ślubnych wykonywany jest po złożeniu zamówienia.

Przedstawione propozycje zaproszeń i dodatków możemy na Państwa życzenie swobodnie edytować (zmieniać kolorystykę papieru, czcionkę itp.)
W celu spełnienia Państwa oczekiwań z uwagą wysłuchamy uwag i sugestii po to, by stworzyć produkt idealny :)
Jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły i modyfikacje.

Nie wykonujemy projektów bez zamówienia całkowitej realizacji.
Nie wyrażamy zgody na użycie przygotowanych projektów do realizacji we własnym zakresie.
Nie udostępniamy grafik, projektów, czcionek i tekstów, nie dzielimy się techniką produkcji, zastosowaną kolorystyką, użyciem ornamentów, rodzajem materiałów i struktury.

Proponujemy Państwu produkty zrealizowane przez Galerię Zaproszeń.
PROJEKT JEST NASZĄ WŁASNOŚCIĄ! Nie wyrażamy zgody na jego przerabianie w celu własnych potrzeb i realizacji.
Wszelkie próby kopiowania, podrabiania wzorów, rozpowszechnienia, wykorzystywania grafik czy przygotowanego projektu bez zgody firmy, będą kierowane na drogę sądową i traktowane jako naruszenie dóbr intelektualnych.

KONTAKT Z NAMI

W korespondencji z nami prosimy o wpisywanie swojego nicku z allegro w temacie wiadomości.
Obowiązuje także ciągłość korespondencji.
W przeciwnym razie odpowiedź na Państwa zapytanie mailowe może się wydłużyć, zważywszy na czas identyfikacji Zamawiającego.
Na Państwa maile i zapytania odpowiadamy w przeciągu 24h.

SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA

Na życzenie Klienta w ramach ceny przygotowujemy odrębny projekt zawiadomienia (dot. zamówienia zaproszeń ślubnych).

Z doświadczenia wiemy, iż warto zakupić kilka sztuk zaproszeń wykropkowanych dla nieoczekiwanych i nieprzewidzianych gości :)

Poniżej przedstawiamy terminy przygotowania projektów i ewentualnych poprawek.

TERMINY WYKONANIA PROJEKTÓW (licząc od dnia następnego po otrzymaniu od Państwa wypełnionego formularza, czy uwag dot. ewentualnych modyfikacji)


- projekt zaproszenia/dodatków przygotowujemy w przeciągu 48-72h
- korekta projektu (zmiany, poprawki) to czas 24-48h

Po akceptacji podstawowego projektu edycja tekstu nie jest już możliwa.

Akceptacja projektów równoznaczna jest z pełną akceptacją tekstu w nich zawartym.
W tym momencie nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne błędy, które mogłyby pojawić się na zaproszeniu.
Po ostatecznej akceptacji edycja tekstu będzie niemożliwa.

Po każdej naniesionej poprawce Klient każdorazowo zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności tekstu i wychwycenia ewentualnych "literówek".
Mogą one pojawić się podczas edycji i rozmieszczenia tekstu, nawet w sytuacji, gdy przesłany tekst nie zawierał niedociągnięć.
Błędy, które zostaną zauważone po ostatecznej akceptacji nie podlegają reklamacji.

Zmiana (poprawa) projektu po ostatecznej akceptacji na Państwa wyraźne życzenie jest dodatkowo płatna (koszt 20zł)
Prosimy o rzeczowe podanie wszystkich niezbędnych informacji - pozwoli to skrócić czas oczekiwania na przygotowanie projektu
oraz finalizację całego zamówienia. Minimalizuje to ryzyko powstania pomyłek.

Rezygnacja z zamówienia możliwa jest przed wykonaniem przez nas indywidualnego projektu.
W sytuacji rezygnacji z zakupu po wysłaniu przez nas przygotowanego projektu, naliczany jest jednorazowy koszt 20zł.

TEKST ZAPROSZENIA

Tekst przysyłają nam Państwo w oddzielnym pliku zatytułowanym "tekst zaproszenia".
Może być on skopiowany z naszych propozycji - powinien być kompletny i zawierać wszystkie informacje osobowe,


tj. Imiona i Nazwiska Pary Młodej, datę i miejsce uroczystości, miejsce przyjęcia weselnego, ewentualną sentencję, wierszyk o kwiatach/prezentach, formułkę o potwierdzeniu przybycia


Oznacza to, że w odpowiednich miejscach we wzorach przesłanych przez nas wpisują Państwo wszelkie informacje osobisto-personalne.
Mogą też Państwo przysłać własny tekst bądź uwagi dotyczące modyfikacji treści i formy przedstawionych przez nas propozycji.
Prosimy, aby tekst oraz lista gości nie były napisane literami drukowanymi - w takim przypadku zostanie on wydrukowany w takiej formie,
w jakiej go otrzymaliśmy.

Nie ingerujemy w przysłane teksty, nie poprawiamy także błędów ortograficznych czy interpunkcyjnych.
Tekst drukujemy w takiej formie, w jakiej otrzymaliśmy od Państwa.
W związku z czym nie ponosimy odpowiedzialności za formę czy ewentualne błędy w nim zawarte.
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wszelkie literówki, błędy ortograficzne, stylistyczne, merytoryczne.


Możliwy jest wydruk zaproszeń w wersji obcojęzycznej na podstawie przygotowanego przez Państwa tekstu.
Nie dokonujemy tłumaczeń językowych.

PERSONALIZACJA

W celu wykonania personalizacji prosimy Państwa o przygotowanie listy gości i przesłanie w oddzielnym pliku zatytułowanym właśnie "Lista Gości".
Lista powinna być w formie odmienionej wraz z wybranymi formami grzecznościowymi,


np. Sz. P. Katarzynę i Jana Kowalskich, Kochaną Babcię Stanisławę


Przypominamy, że zazwyczaj na pierwszym miejscu widnieje imię kobiety, a dopiero potem mężczyzny :)
Prosimy o nie numerowanie osób zawartych na liście. Imiona i nazwiska są kopiowane bezpośrednio do wydruku,
zatem prosimy o baczne sprawdzenie i wyeliminowanie błędów.

W przypadku rezygnacji z personalizacji gości, zostawimy miejsce na samodzielne wpisanie nazwisk.
Wiążąca jest lista gości, którą otrzymaliśmy od Państwa. Prosimy o niedosyłanie nam dodatkowych nazwisk w kolejnych mailach.
W przypadku gdy zauważycie Państwo błąd w przesłanej liście, bądź chcecie dołączyć kolejne osoby
- prosimy o przesłanie nowej, pełnej i poprawionej listy gości.

Nie odpowiadamy za błędy w personalizacji zaproszeń w sytuacji, gdy nazwiska dodatkowych gości/poprawione nazwiska w wysłanej już liście,
dosłane są w treści maila.

PRÓBKI

PRÓBKI są to wydrukowane już zaproszenia i przygotowane w celu oceny naszej pracy.

Zamówione próbki wysyłane są z przykładowym tekstem i czcionką.
Możliwy jest wybór wzoru zaproszenia i jego kolorystyki.

Do zamówień próbnych nie tworzymy indywidualnego projektu.

TERMIN REALIZACJI

CZAS REALIZACJI - liczony jest od ostatecznej akceptacji projektów bądź zaksięgowania wpłaty na konto (w zależności, która czynność nastąpiła jako druga)

Czas oczekiwania na realizację wynosi 14-18 dni roboczych. W przypadku jednoczesnym zamówieniu zaproszeń + dodatków, czas realizacji wydłuża się o 5 dni robocze.

Dzień zaksięgowania wpłaty lub dzień akceptacji projektu (w przypadku personalizacji - dzień akceptacji wszystkich spersonalizowanych projektów) jest dniem zerowym, w zależności który następuje jako drugi.
Czas dostawy nie jest zaliczany do dni roboczych. Weekendy oraz Święta nie są wliczane do dni roboczych.

Ze względu na wzmożoną pracę w okresie ślubnym prosimy o niezadawanie pytań o wysyłkę przed upływem tego terminu.
Wydłuża to naszą pracę i w żaden sposób nie przyspieszy realizacji.

Prosimy brać pod uwagę krańcowy czas podanego przez nas terminu realizacji.
Dziękujemy za wyrozumiałość :)


Prosimy także, aby nie stawiać nas w sytuacji, gdy po złożeniu zamówienia informują nas Państwo, że zaproszenia/dodatki muszą być wykonane natychmiast ponieważ czas oczekiwania jest dla Państwa za długi.
W takiej sytuacji dyspozycja nie będzie brana pod uwagę. Wiążący dla Państwa i dla mnie jest regulamin, opis aukcji a zatem i długość realizacji.

Rozumiemy Państwa niecierpliwość i dlatego realizujemy Państwa zamówienia najszybciej jak jest to możliwe,
jednakże przygotowanie idealnych, starannie dopracowanych zaproszeń wymaga nakładu czasowego.
Gwarantujemy wysoką jakość naszych produktów i wierzymy, że w 100% spełnią one Państwa oczekiwania!

W przypadku jednoczesnego zamówienia dodatków ślubnych (wizytówki, zawieszki na alkohol, menu ślubne i inne) czas oczekiwania na realizację wydłuża się

o dodatkowe 5 dni robocze.

Zastrzegam­y sobie prawo do przedłużenia bądź wstrzymania realizacji w skrajnych sytuacjach losowych,
tj. choroba, nagły pobyt w szpitalu, wypadek bądź inne zdarzenia na które nie mamy wpływu.
O zaistniałej sytuacji Zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.


USŁUGA EXPRESS

Każdego Klienta traktujemy jednakowo i nie świadczymy usługi EXPRESS. Byłoby to nieuczciwe dla osób, które czekają cierpliwie na swoją realizację. :)

REKLAMACJE

Każda reklamacja jest przez nas rozpatrywana indywidualnie.
Uwzględniamy tylko reklamacje, które wniknęły z naszej winy, tj. niezgodna ilość zakupionych produktów ze stanem faktycznym, literówki i błędy powstałe po akceptacji przez Państwa ostatecznego projektu)

Pełna procedura reklamacji opisana jest w naszym regulaminie.

ZWROTY

Ze względu na indywidualny, personalny charakter wykonywania zaproszeń, winietek, zawieszek i wszelkich dodatków, zakupione zaproszenia, winietki, zawieszki i inne dodatki nie podlegają zwrotowi.

(USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny)

POWYŻSZE USTALENIA POCHODZĄ Z NASZEGO REGULAMINU.
ODNAJDZIECIE TAM PAŃSTWO
SPRAWY NIEUREGULOWANE POWYŻSZYM ZESTAWIENIEM
ORAZ ZAPOZNACIE SIĘ Z PEŁNĄ INFORMACJĄ NA TEMAT REKLAMACJI.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 84 1020 3352 0000 1002 0212 5201
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Pocztex Kurier48 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 23 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 23-24 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 791992092
    Kontakt od poniedziałku do piątku 10:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 1 dzień

adres do zwrotu:
 
Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. 4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca. 5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 6. Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. 7. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta.

pozostałe informacje

1. Wszystkie nazwy towarów, znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która naruszałaby interes sprzedawcy. 3. Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdza klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku do klienta. 4. Sprzedawca dostarcza rzeczy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Administratorem danych osobowych klientów uzyskanych przez sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży jest sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Grupa Allegro sp. z o.o, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. 6. Sprzedawca przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umowy sprzedaży. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 7. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie zawartej umowy sprzedaży jest prawo polskie. 8. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/