Zawieszka choinkowa miś z szalikiem 15cm (7061899767)

zakończona
22,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony priorytetowy darmowa
  • Pocztex Kurier48 darmowa
  • Przesyłka kurierska 11,00 zł
  • lokalizacja: Kielce, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Zawieszka choinkowa miś z szalikiem 15cm wykonana została z ogromną dbałością o szczegóły, dzięki czemu doskonale się prezentuje.Może też stanowić element stroików świątecznych.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Kielce, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Loreandill za co najmniej 0,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Elektroall
Jagiellońska 2
25-600 Kielce
Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Porke
Pańska 71
25-811 Kielce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje


 

O sprzedającym
Loreandill
90,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

18

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,6

Czas wysyłki

4,6

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,6

Informacje o sprzedającym

Porke

Pańska 71 Kielce 25-811

Nr tel: 796144460

Pozostałe informacje

1.1.Porke jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta  będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu  rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w  szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu  Cywilnego. 1.2.  Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych  ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na  adres porke12345@gmail.com .  zobowiązuje się  do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie  reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.Porke nie jest producentem dostępnych w Sklepie  internetowym Towarów. Niektórzy producenci udzielają dodatkowych  gwarancji na produkowane przez siebie produkty. IX. Obowiązki klienta w związku z reklamacją Towarów 2.1.  Konsument po rozpakowaniu towaru, powinien obejrzeć go pod  kątem występowania wad. Klient powinien dokładnie zapoznać się z instrukcją użytkowania  (zamieszczoną na opakowaniu lub z instrukcją dołaczona do towaru) . Jeżeli Konsument stwierdzi wadliwość towaru powinien zaniechać używania go. 2.4. W  przypadku stwierdzenia wad towaru prosimy  kontakt z nami na adres porke12345@gmail.com lub telefonicznie pod numer telefonu 796144460, w  celu ustalenia możliwości załatwienie reklamacji (zwrot, wymiana rabat). 2.5.  Jeśli klient podejmuje decyzję o reklamowaniu zakupionych towaru powinien  po wcześniejszym skontaktowaniu się z naszym pracownikiem, na własny  koszt przesłać towar  na nasz  adres.