ZAŚLEPKI ŚRUBY MASKOWNICE ŚRUB IMBUSOWYCH M8 12szt (7061954503)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
20,49 zł
z 25 sztuk
Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 9,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,99 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 12,99 zł
  • lokalizacja: Rydułtowy, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]
  • producent części: JMT

opis

ZAŚLEPKI ŚRUBY MASKOWNICE ŚRUB IMBUSOWYCH M8 12szt

Producent: JMT

Zaślepki śrub imbusowych - Chromowane

Raz w wyniku uszkodzenia, innym razem zgubienia, bądź, po kilkuletnim używaniu motocykla po prostu w wyniku złamania lub urwania.

Zaślepki śrub imbusowych należą do tych elementów wyposażenia jednośladu, które nie wpływają bezpośrednio na jego stan techniczny, ale potrafią skutecznie zaburzyć jego walory estetyczne.

Stosowane są przez większość producentów motocykli. Zarówno w modelach sportowych jak i klasycznych. I nie ma się czemu dziwić, gdyż techniczny wygląd łbów śrub imbusowych nie należy do nazbyt estetycznych zwłaszcza, że obecna tendencja w stylistyce jednośladów z trudem toleruje wszelkie tego typu rozwiązania.

Komplet zawiera 12 sztuk zaślepek na śruby imbusowe o wielkości M8.

18205.7300170

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 9,60 zł

Lokalizacja: Rydułtowy, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
17,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Czechy
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Irlandia
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Rosja
pierwsza sztuka
175,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Słowacja
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Szwecja
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Holandia
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Litwa
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Białoruś
pierwsza sztuka
175,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Ukraina
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Włochy
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Francja
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Belgia
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Dania
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Hiszpania
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Austria
pierwsza sztuka
135,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Punkty odbioru

Formika-Motor
Raciborska 269
44-280 Rydułtowy
woj. śląskie

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją  producenta  lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. 
W przypadku  produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest  sprzedawany produkt. 


Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Formika Jarosław Mrówka
Raciborska 269
44-280 Rydułtowy
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na  sprzedawane przez nas towary. 

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje  dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu  rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza  Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy  sprzedanej. 

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi  przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla  umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z  dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej  oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).

Mamy  obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi,  jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat  od dnia jego wydania Kupującemu. 


Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z  tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia  niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w  rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


Reklamację możesz złożyć na  przykład: pisemnie na adres: ul. Raciborska 269, 44-280 Rydułtowy lub w  formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  czesci.moto.pl@gmail.com.


W opisie reklamacji podaj: 


  1. informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady
  2. żądanie  sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub  oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży
  3. nr aukcji/ oferty i datę zakupu
  4. swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. 

Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie  wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji
 

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Raciborska 269, 44-280 Rydułtowy. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby  nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w  miejscu, w którym się znajduje. 

W przypadku Kupującego będącego  konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku  Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty  związane z reklamacją ponosi Kupujący.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia jej złożenia. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie  produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. 


Przesyłek przesyłanych za pobraniem NIE ODBIERAMY


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
Zgodnie  z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 

Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru  przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty  lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi  odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od  przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za późnienie w  przewozie przesyłki.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Szczegółowe  informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego  konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na  stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod  adresem:
https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
 

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt  kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub  adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego  zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach  dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument  posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych  sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o  rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej  informacji na
stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w  sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego  ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez  Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika  konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych  należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod  adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem
infolinii  konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach  8:00 -18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma  internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i  przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR  stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem  kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do  pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych  wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie  usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem  internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Formika Jarosław Mrówka
Raciborska 269
44-280 Rydułtowy

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.

Konsument,  który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych  odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy  wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od  umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Raciborska  269, 44-280 Rydułtowy lub w formie elektronicznej za pośrednictwem  poczty elektronicznej na adres: czesci.moto.pl@gmail.com


Adresat:

Formika-Motor

Raciborska 269

44-280 Rydułtowy

Niniejszym  informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: nazwa produktu:  ............................................................................. 

data zakupu:    _ _ /  _ _  /  _ _ _ _ 

nr oferty allegro: .................................................................. 

login (nazwa użytkownika)..................................

imię i nazwisko:............................................................................... 

adres ................................................................................................ 

data (odstąpienia od umowy):     _ _ /  _ _  /  _ _ _ _ 

....................................................................................................... 

Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) 

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to
obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy
Bieg  terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w  wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do  przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w  posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną  niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów,  które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w  posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na  regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w  posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia  zawarcia umowy.


Zwrot wzajemnych świadczeń
Konsument  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar  Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego  do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. ul. Raciborska 269, 44-280  Rydułtowy.

Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. 


Przesyłek przesyłanych za pobraniem NIE ODBIERAMY


Konsument ponosi odpowiedzialność  za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania Towaru.

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania  oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi  wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z  wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego  sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w  opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu  takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że  konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże  się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował,  że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem  płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z  powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w  zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 

Możliwe koszty odstąpienia od umowy
Konsument  ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Dodatkowo jeżeli konsument  wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy  dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
Prawo  odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi  w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający  wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został  poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu  świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w  której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia  jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin  przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar  dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania  nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w  której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub  wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7)  dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o  prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na  nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za  wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i  po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy.

O sprzedającym
czesci-moto_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

34

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta CZESCI-MOTO_PL jest Jarosław Mrówka prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Formika Jarosław Mrówka wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 647-222-29-81, REGON 278274526.

Dane kontaktowe Sprzedającego: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń:  

Formika, 44-280 Rydułtowy, ul. Raciborska 269 

adres poczty elektronicznej: formika.motor@gmail.com 

www.czesci-moto.pl 

tel. 327 436 080 

Numer  rachunku bankowego:  

Inteligo nr rachunku: 

50 1020 5558 1111 1390 6860 0039 

Dla płatności zagranicznych nr: SWIFT BPKOPLPW W przypadku płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Użytkownika (login) w platformie handlowej Allegro oraz numeru Transakcji –ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności.

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący, zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. 

Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. 

Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy. 

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.  Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,  

Sprzedający CZESCI-MOTO_PL  

Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro. Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.  

POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY  

Informacje dotyczące płatności Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność”  W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.  

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. 

Informacje o dostawie 

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz w przypadku niektórych produktów również w krajach oznaczonych w zakładce : Dostawa i płatność" 

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa; (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (3) przesyłka z odbiorem w punkcie pocztowym, przesyłka z odbiorem w punkcie pocztowym za pobraniem; (4) przesyłka z odbiorem w paczkomacie InPostu; (5) odbiór osobisty TYLKO w przypadku wybranych towarów, dostępny pod adresem: ul. Raciborska 269, 44-280 Rydułtowy – w dni robocze w godzinach od 09:30 do 16:00. 

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.  

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 14 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).  

Administrator danych osobowych 

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. 

Cel zbierania danych i odbiorcy danych 

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.  W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.  

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania 

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 

Prawo właściwe, język 

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.  Postanowienia dotyczące przedsiębiorców Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.  Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.