Zarządzanie przedsiębiorstwem XXI w - Mikuła, NOWA (6908429145)

zakończona
18,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,20 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • List polecony priorytetowy 7,80 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • waga (z opakowaniem): 0.32 [kg]
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2002
  • kondycja: bez śladów używania
Ze Wprowadzenia:

... Książka składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy został w całości poświęcony modelowym koncepcjom przedsiębiorstwa XXI wieku. Opisano w nim cztery zasadnicze współcześnie modele, jak organizacja ucząca się, inteligentna, fraktalna i wirtualna. W opisach owych koncepcji zwrócono szczególną uwagę na cechy przedsiębiorstw, warunki wewnętrzne, sposoby myślenia i zachowania ludzi, relacje zachodzące między poszczególnymi częściami i formami organizacji pracy. Dla podsumowania dokonano próby analizy tych organizacji wskazując, że w praktyce, w zależności od warunków i rodzaju działalności przedsiębiorstwa mogą one przyjmować rozwiązania cząstkowe przedstawionych modeli, tworząc organizacje frakto-wirtualne typu uczącego, a następnie inteligentnego.

Rozdziały drugi i trzeci poświęcone zostały w całości koncepcjom zarządzania niematerialnymi zasobami organizacji. W rozdziale II zaprezentowano koncepcję zarządzania kapitałem intelektualnym firmy. W rozdziale III skoncentrowano natomiast uwagę na wiedzy i procesach jej transferu i rozwoju. Wiedza jest elementem kapitału intelektualnego, ale jest to zasób szczególny, bowiem umożliwia on rozwój pozostałych niematerialnych zasobów organizacji i ich przełożenie na widoczne efekty działalności firmy (produkty, usługi, środki finansowe, wartość rynkową). Konieczność podjęcia świadomego zarządzania niematerialnymi zasobami organizacji jest tym bardziej istotna, iż - jak relacjonuje wielu przedstawicieli nauki - współczesne firmy wykorzystuj ą zaledwie do 20 % owych zasobów. Nie przekłada się to tylko na wysokość kosztów prowadzonej działalności, ale przede wszystkim na trudne do oszacowania zmarnowanie szans rozwojowych.

Ostatni z rozdziałów poświęcony został dziesięciu metodom organizacji i zarządzania, które umożliwiają prowadzenie procesów transferu oraz kreowania wiedzy w organizacji. Wśród nich są metody, które można uznać już za klasyczne, jak metoda obrad, kaizen czy koła jakości. Jednak są te metody szczególnie przydatne i powszechnie stosowane przez czołowe przedsiębiorstwa światowe. Przedstawiono także opisy metod najnowszych, jak groupware czy open space technology. Szczególnie przydatne okazać się one mogą w organizacjach wirtualnych, a także podczas rozwoju współpracy z klientami i dostawcami. Cechą wszystkich opisanych metod jest ukierunkowanie na innowacyjność, doskonalenie procesów informacyjno-komunik­acyjnych, zespołowego uczenia się i partycypacji pracowników w rozwiązywaniu problemów.


Ze spisu treści:

Modele przedsiębiorstwa przyszłości
Organizacja ucząca się
Organizacja inteligentna
Organizacja fraktalna
Organizacja wirtualna Analiza porównawcza i wnioski

Rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji
Kapitał intelektualny i jego elementy składowe
Rozwój kapitału intelektualnego
Kapitał intelektualny człowieka i jego rozwój
Zarządzanie kapitałem ludzkim
Zarządzanie kapitałem intelektualnym organizacji
Proces zarządzania kapitałem intelektualnym
Wartościowanie kapitału intelektualnego
Pomiar kapitału ludzkiego
Wskaźniki charakteryzujące indywidualnie każdy z trzech obszarów kapitału intelektualnego
Modele diagnozy kapitału intelektualnego organizacji

Generowanie wiedzy w organizacji
Istota wiedzy i zarządzania wiedzą
Tworzenie i transfer wiedzy w organizacji
Transfer wiedzy między przedsiębiorstwami partnerskimi
Uwarunkowania poziomu efektywności zarządzania wiedzą

Metody wspomagające rozwój wiedzy w organizacji
Obrady i ich formy
Technologia otwartej przestrzeni
Grupy i zespoły wiedzy tzw. Group-Team-Ware
Grupy wspólnych interesów
Koncepcja ,"fermentacji drożdży"
Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego
Kazein
Koła jakości
Quality Audit Meeting (QAM)
Zespoły twórczego zaangażowania w jakości D. Petersena

Spis rysunków
Spis tabel

stron 182

wyd.
Wydawnictwo Difin
2002 r.
ISBN 83-7251-298-1

twarda okładka

stan:
bardzo dobry -

uwaga:
minimalne otarcia okładki
w środku - nowa

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 81114020040000370230916374
    • 50102055581111127749400088
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy 7,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 6,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
W cenę wysyłki wliczona jest koperta ochronna
Przy odbiorze osobistym gratis - książka (do wyboru jedna z 100 tytułów)

dane sprzedawcy

Robert Fabiszewski
św. Wincentego 38 m 10
03-526 Warszawa
NIP: 524-153-31-66
REGON: 140224739
Na Allegro funkcjonuję od dłuższego czasu - zajmuję się sprzedażą - głównie książek, które opisuje zgodnie z ich stanem. Staram się być sumiennym, odpowiedzialnym i uczciwym Allegrowiczem i tego samego wymagam od innych Jako formę płatności preferuję wpłatę całej sumy + koszt wysyłki na konto lub poprzez PayU . Istnieje możliwość odebrania osobiście książek w Warszawie - na Targówku (ul. Św. Wincentego) Przy odbiorze osobistym gratis - książka (do wyboru jedna z ponad 100 tytułów) Do każdej zakupionej książki wystawiam paragon fiskalny lub rachunek

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Robert Fabiszewski
św. Wincentego 38 m 10
03-526 Warszawa
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem robert.fabiszewski@prozinet.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.