ŻARÓWKI NIGHT BREAKER LASER H7 +130% PX26d DUO BOX (6571115768)

17 osób kupiło 18 kompletów
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
119,00 zł
84,00 zł
z 8949 kompletów

Typ żarówki:

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,50 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: tradycyjne / halogenowe
  • typ żarówki: H7
  • producent części: osram

SKLEP:
PPHU AGMI
ul.JESIENNA 87/89
42-200
CZĘSTOCHOWA

Pon.-piąt. od 8:00 do 17:00 Sob. od 8:00 do 14:00


infolinia: (34) 363 82 94
mobile: +48 505 187 203


gg 31282466

agmi.czestochowa@wp.­pl
Dane do przelewu to:

PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN

Nr rachunku:
92 1140 2017 0000 4202 0378 3255



  1. Proszę o dokładne zapoznanie się z opisem aukcji.

Komplet żarówek (2 szt) OSRAM NIGHT BREAKER LASER
H7 12V 55w PX26d Duo Box

+ 130% więcej światła na drodze

Żarówki świecą jasnym światłem, dzięki zastosowaniu technologii
ablacji laserowej oraz ulepszonemu żarnikowi.


Żarówki charakteryzują się do 130% więcej światła w porównaniu ze zwykłymi żarówkami, do 40 m dłuższym zasięgiem na drodze, do 20% bielszym światłem (w porównaniu ze standardową żarówką halogenową).

Wyprodukowano w Niemczech.


Zastosowana technologia ablacja laserowa pozwala uzyskać
jeszcze większą ilość światła w konkretnych punktach na drodze.
Polega na precyzyjnym usunięciu niebieskiego filtra
z pewnej części bańki żarówki.

Dane techniczne:
Napięcie­: 12V
Moc znamieniowa: 55 W
Trzonek:
PX26d

Na żarówki udzielamy gwarancji rozruchowej.

Z powodu podwyższonych parametrów świetlnych, trwałość
żarówki może być krótsza niż rok.

ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE

STRONA O MNIE WSZYSTKIE AUKCJE

Kupując na naszych aukcjach dostajesz 100 % SATYSFAKCJI Z ZAKUPÓW, ponieważ
- na zakupiony towar udzielamy Ci gwarancji rozruchowej,
- kupiony produkt znajdzie się u Ciebie na czas, ponieważ utrzymujemy stany magazynowe; sprzedawany przez nas towar nie jest wirtualny i jest fabrycznie nowy,
- nie zarabiamy na przesyłkach; ceny za przesyłkę są stałe i ustalane są wg odrębnych umów z firmą kurierską, cena obejmuje koszt pakowania i wysyłki.
- naszą wiarygodność potwierdzają komentarze naszych zadowolonych klientów.


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u AGMI-CZESTOCHOWA za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Niemcy 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Wielka Brytania 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Czechy 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Irlandia 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Słowacja 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Szwecja 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Holandia 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Litwa 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Norwegia 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Ukraina 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Włochy 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Francja 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Belgia 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Dania 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Hiszpania 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Austria 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.P.H.U AGMI
Bohaterów Katynia27/107
42-200 Częstochowa
NIP: 573-235-09-95
REGON: 152174653
ADRES SKLEPU PPHU AGMI Michał Koćwin ul Jesienna 87/89 42-200 Częstochowa Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17, sobota 8-14

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

ZASADY ZAKUPU TOWARU NA AUKCJI 1. Firma AGMI prowadzi sprzedaż wysyłkową. W celu szybkiej i sprawnej realizacji zamówień nie prowadzimy odbioru osobistego w magazynie naszej firmy. Zakupione towary wysyłamy do Klienta po zaksięgowaniu wpłaty, bądź po otrzymaniu informacji z wyborem przesyłki pobraniowej, w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Zamówienia staramy się przygotować do wysyłki w ciągu 1-2 dni roboczych, z wyjątkiem ofert, gdzie zaznaczono dłuższy czas na przygotowanie zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach czas może się wydłużyć, o czym poinformujemy Klienta mailowo bądź telefonicznie. Ze względu na dużą ilość zakupów w weekend oraz w dni świąteczne wolne od pracy, paczki nadawane są w pierwszych dniach roboczych według kolejności. W związku z tym ich wysyłka może się nieznacznie wydłużyć. Towary zakupione na kilku aukcjach wysyłam jedną przesyłką. 3. Oświadczamy, że wszystkie oferowane przez nas produkty są produktami fabrycznie nowymi, bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Produkty są sprawdzane i oglądane przed wysyłką. 4. Po zalicytowaniu proszę o potwierdzenie e-mailem swojego zakupu, czyli wypełnienie prawidłowo Formularza Opcji Dostawy. - informacji o wybranej formie zapłaty za towar (wpłata na rachunek, wysyłka za pobraniem) - informacji o formie wysyłki (Poczta Polska, firma kurierska, paczkomaty) - informacji o rodzaju zakupionego towaru (jeśli na aukcji są do wyboru różne kolory, moce lub rodzaje, wzory) - danych do wysyłki (jeśli towar ma być wysłany na adres inny niż podany w Allegro) - danych do wystawienia faktury (jeśli Klient życzy sobie fakturę VAT) PŁATNOŚĆ Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności: 1. Przedpłata na konto bankowe (w tytule przelewu należy wpisać nazwę użytkownika - to ułatwi nam identyfikację użytkownika). Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych od daty zakupu. PPHU AGMI Michał Koćwin Boh. Katynia 27/107 42-200 Częstochowa 92 1140 2017 0000 4202 0378 3255 2. Płatność za pobraniem przy odbiorze. 3. Przedpłata poprzez PAYU. Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych. 4. Do zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT. W przypadku wyboru faktury VAT prosimy o podanie danych firmy od razu przy składaniu zamówienia. WYSYŁKA 1. Kupujący upoważnia firmę PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN do podejmowania w swoim imieniu i na swoją rzecz wszelkich czynności faktycznych związanych z nadawaniem zakupionych produktów. 2. Zamówiony produkt wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem: firmy kurierskiej Siódemka, Poczty Polskiej, Inpostu, na terenie Polski. Omawiana przesyłka jest usługą w szczególności w znaczeniu omówionym ustawą z dn 2 marca 2000r. Dz.U. Nr 22 poz. 271 Rozdz. 2 Art. 10 pkt. 3.1. 3. Koszty związane z wysyłką towaru ponosi Klient (Kupujący). 4. Informujemy, że dla każdego produktu (aukcji) został przygotowany cennik dostawy dostępny dla Klienta w zakładce „Dostawa i płatność” znajdującej się w aukcji/ ofercie produktu pod miniaturką. 5. Sprzedawca informuje Kupującego, że: domyślną formą dostawy sprzedającego jest najtańsza opcja przesyłki rejestrowanej z proponowanych wariantów dostawy z cennika zawartego w konkretnej ofercie. Pozostałe formy dostawy w tej samej ofercie są przesyłkami opcjonalnymi realizowanymi wyłącznie na życzenie Klienta. W przypadku odstąpienia od umowy zostanie zwrócony klientowi koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej z cennika z konkretnej aukcji, na której został zakupiony produkt. 6. Do Klienta należy wybór opcji dostawy. - Przesyłki pocztowe rejestrowane z wyłączeniem listów nierejestrowanych wg regulaminu Poczty Polskiej / Inpost-u są przesyłkami zabezpieczonymi na wypadek uszkodzeń w transporcie/ zagubienia (z wyłączeniem towarów delikatnych i szklanych, które powinny być wysyłane na szczególnych warunkach). Ubezpieczenie towarów delikatnych i szklanych jest opcją dodatkowo płatną, którą Klient może dopłacić do podstawowej opcji wysyłki (wg cennika Poczty Polskiej, Inpostu). Przesyłki rejestrowane posiadają nr nadawczy, można je monitorować online. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej. - Przesyłki kurierskie w swej cenie zawierają ubezpieczenie transportowe do wartości wysłanych produktów. Standard dostarczenia przesyłki to 24-48 godzin roboczych od poniedziałku do piątku. - Przesyłki nierejestrowane Poczty Polskiej są to przesyłki, które nie posiadają nr nadawczego i nie można ich monitorować online oraz przy tego rodzaju przesyłkach nie ma możliwości wniesienia reklamacji wobec Poczty Polskiej. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej. W związku z powyższym polecamy wszystkie opcje dostawy monitorowanej (przesyłki rejestrowane): listy polecone/paczki/przesyłki kurierskie. W przypadku wyboru przesyłki listem zwykłym nierejestrowanym (list ekonomiczny lub priorytetowy) Firma AGMI nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie /zniszczenie przesyłki przez Pocztę Polską. 7. Na daną opcję dostawy składa się wartość usługi transportowej wg wybranego operatora oraz koszty związane z obsługą zamówienia. 8. Koszt przesyłki produktu do Klienta poza terytorium Polski będzie każdorazowo uzgadniany i przesłany do akceptacji. 9. Wysłanie towaru do Kupującego jest chwilą przejścia praw własności produktu. O wysłaniu towaru Klient zostanie poinformowany mailowo. W przypadku przesyłek rejestrowanych na adres e-mail. Kupującego powinien wygenerować się nr nadawczy przesyłki, który można monitorować w systemie wybranego operatora. 10. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki w momencie odbioru (nie tylko opakowania zewnętrznego, ale również właściwego produktu). Firma AGMI nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy. W przypadku uszkodzenia towaru powstałego w transporcie Kupujący jest zobowiązany do wypełnienia protokołu szkody z firmą kurierską Siódemka / Pocztą Polską / Inpostem, a następnie poinformowanie Sprzedającego oraz przesłanie sporządzonego protokołu (scanem) do siedziby firmy AGMI w celu uruchomienia procedury reklamacyjnej. Sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru ułatwia dochodzenie roszczeń wobec danego operatora. W przypadku uruchomienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca prosi Kupującego o dostarczenie wszystkich potrzebnych dokumentów: protokół szkody z opisem, zdjęcia uszkodzenia opakowania/produktu, oświadczenie o scedowaniu praw na Sprzedającego z tytułu odszkodowania za uszkodzenie towaru przez operatora pocztowego, itp. Dostarczenie wszystkich dokumentów potrzebnych do złożenia reklamacji u operatora pocztowego pozwala na wydanie Kupującemu nowego produktu wolnego od wad oraz wyłącznie osoby Kupującego z całego procesu reklamacyjnego u operatora pocztowego. 11. Towar staramy się wysłać w ciągu 1-2 dni roboczych od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem ofert w opisie których wskazano inny czas realizacji zamówienia. O wszystkich przesunięciach czasowych w realizacji wysyłki, Klient zostanie poinformowany mailowo bądź telefonicznie. 12. W celu szybkiej realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy o wyborze opcji dostawy, cechach szczególnych produktu (kolor, rozmiar, zasilanie itp.), a także ewentualnej wysyłce na adres inny niż zawarty w danych Allegro, najlepiej w momencie składania zamówienia w „Wiadomości dla Sprzedającego”. W sytuacjach, gdy Kupujący pomyli się w zamawianych ilościach należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą i poinformować go mailowo, bądź telefonicznie o błędzie. Błędne ilości zostaną skorygowane, Sprzedawca wystąpi do portalu Allegro o zwrot prowizji za błędnie zakupione rzeczy, a Kupujący ma obowiązek potwierdzić ten fakt w linku przesłanym mailowo przez portal Allegro. 13. W przypadku zamówień realizowanych na specjalne zamówienie Klienta, czas dostawy będzie ustalony z Klientem indywidualnie. 14. Czas dostawy to czas przygotowania zamówienia + czas dostawy operatora. 15. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Kupującego, Kupujący ma obowiązek wobec Sprzedającego pokryć koszty przesyłki zwrotnej. Koszt ponownej wysyłki pokrywa również Kupujący. 16. Podane koszty dostawy dotyczą tylko wysyłek na terenie kraju. Koszty wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie. W celu wyceny dostawy poza granicami Polski, prosimy o kontakt. 17. Zgodnie z przepisami UE (rozporządzenie nr 524/2013) istnieje możliwość rozwiązanywania konfliktów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR. Wyrażamy zgodę na rozstrzygnięcie sporów w drodze mediacji. PRYWATNOŚĆ Zapewniam, że dane osobowe uzyskane od Kupującego w drodze realizacji zamówienia umieszczane są w naszej bazie danych, a następnie wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich modyfikacji. Wszelkie prawa do wszystkich materiałów zamieszczanych na aukcjach użytkownika są zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez zezwolenia jest wzbronione. Naruszenie praw autorskich może skutkować odpowiedzialnością prawną, określoną w szczególności w przepisach ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i przepisach kodeksu cywilnego oraz przepisach prawa prasowego.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN
JESIENNA 87/89
42-200 CZĘSTOCHOWA
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy kupna produktu bez podania przyczyny nie później niż w terminie 14 dni od daty doręczenia Klientowi produktu.


Prawo do rezygnacji dotyczy TYLKO konsumentów, czyli osób prywatnych (nie prowadzących działalności gospodarczej). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy (w wersji pisemnej lub elektronicznej). 

Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 


W przypadku zamówień spersonalizowanych ( czyli inny kolor skóry i nitki niż czarny nie ma możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Nadal obowiązują Konsumenta prawa z tytułu rękojmi. 


Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu otrzymanej ceny produktu, a Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie po złożeniu oświadczenia

 o odstąpieniu od umowy sprzedaży, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania odstąpienia. 


2. W piśmie zawierającym oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu Klient zobowiązany jest wskazać numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot uiszczonej przez niego kwoty. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art. 13 ust. 2 dyrektywy 2011/83 oraz art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej.


3. Zwroty środków wpłaconych realizowane są bezpłatnie na polski rachunek bankowy Klienta lub na polski rachunek bankowy innej osoby wskazany pisemnie. 


4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem do momentu podjęcia decyzji o zachowaniu produktu, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. 


5. WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Miejscowość,                                                                             Imię i nazwisko konsumenta

Data                                                                                            Adres zamieszkania

PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN                                                Nazwa użytkownika

JESIENNA 87/89                                                                         Nr dokumentu zakupu

42-200 CZĘSTOCHOWA                                                           Data zakupu


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa. Oświadczam, że zgodnie z art. 27, Dz. U. 2014, poz. 827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy sprzedaży nr .....................................zawartej dnia ....................otrzymanej dnia.......................na następujące produkty.................................................................................................................................................... Proszę o zwrot kwoty ....................... zł (słownie ....................................................złotych) na konto nr............................................................................................................................................................... Pouczenie: 1.Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy).

2. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej. 


3. Odpowiadają Państwo za wszelkie zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. 


4. Jeżeli ze względu na swój charakter produkt nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru równym kosztom wysyłki towaru od Sprzedawcy do Kupującego. Sprzedawca zajmie się zleceniem odbioru przesyłki,

a Kupujący przygotuje ją do odbioru. 


5. Według ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art.38). Odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy:

 - o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

 - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (Uwaga! wybierając kolor skóry i nitki niż czarny, pamiętaj, że jest to Twoje indywidualne zamówienie).

 - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

 - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy); 

- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; 

- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN
Jesienna 87/89
42-200 Częstochowa
PL
Dodatkowe informacje

1. Na wszystkie produkty elektryczne i mechaniczne zakupione w naszej Firmie udzielamy gwarancji na okres do 12 miesięcy. 


UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami,  sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z  tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.  


W przypadku produktów posiadających inny okres gwarancyjny, stosowna informacja zostanie podana w opisie produktu w ofercie. 


2. Reklamacji nie podlegają:

 - przedmioty uszkodzone mechanicznie lub niewłaściwie użytkowane przez Klienta lub osoby trzecie

 - naturalne zużycie produktu lub jego części np. baterii, bezpieczników itp. 

- żarówki, ponieważ na ten produkt udzielana jest gwarancja rozruchowa 



3. W razie zaistnienia sporów wyrażamy zgodę na rozwiązanie go w drodze mediacji.


4. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 


5. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady). 


6. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne przepisami prawa odpowiada Klient. 


7. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny.W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość. Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania. 


DZIAŁ REKLAMACJI reklamacje@agmi-tuning.com 34 363 82 94. 


Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.  Jeżeli podane w reklamacji z tytułu rękojmi dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji lub reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, Sprzedawca zwróci się do Klienta, składającego reklamację, o uzupełnienie we wskazanym zakresie.

W takim przypadku 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od chwili jej uzupełnienia. 


9. Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem produktu.Jeżeli reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, towar należy dostarczyć lub odesłać przesyłką pocztową na adres AGMI ul Jesienna 87/89, 42-200 Częstochowa. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Klient (Kupujący), chyba że strona Sprzedająca ustali inaczej. Nasze doświadczenie pozwoli Państwu pomóc w doborze najtańszej możliwej opcji wysyłki reklamowego produktu. W przypadku reklamacji uznanej za zasadną Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów odesłania produktu reklamowanego na konto bankowe. Sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru na reklamacje pocztą maksymalnie do wartości 12 zł. Jeżeli Klient odeśle na reklamacje produkt innym droższym sposobem, różnica w poniesionych kosztach leży po stronie Klienta. Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, prosimy o kontakt z Nami w celu uzgodnienia sposobu dostarczenia produktu. Koszt odesłania zasadnej reklamacji do Klienta pokrywa Sprzedawca. W każdej innej sytuacji koszty przesyłek ponosi Klient. 


10. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić: a. paragon fiskalny lub kopia faktury VAT, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru b. towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.) c. dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail) 


11. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail.


12. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy lub naprawiony, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny w sklepie internetowym towar. Jeżeli ujawniona wada jest nieznacząca do użytkowania produktu Sprzedawca może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu.


 13. Sprzedawca sprzedaje produkty, które Klient może przygotować do użytku oraz zamontować we własnym zakresie, bez potrzeby zlecania montażu/demontażu osobom trzecim. Zlecenie przez Klienta montażu/demontażu osobom trzecim jest jego dobrowolnym wyborem. W związku z tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za montaż i demontaż produktów oraz za inne koszty pośrednie jakie zapłacił Klient. 


14. W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych.