ŻARÓWKI LED H3 EINPARTS PHILIPS 60W 6000K 8000LM (6911003196)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
269,00 zł
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 7,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Katowice, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ żarówki: H3
  • rodzaj: LED
  • liczba sztuk: 2 szt.
  • podstawa: pK22s
  • producent części: einParts Automotive
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze, samochody ciężarowe

Żarówki LED H3 60W 6000K 8000Lm, diody Lumileds Luxeon ZES Philips

Gwarancja: 24 miesiące
Kod produktu: EPLH25
Producent: EinParts Automotive
Opis produktu

Żarówki LED to zamienniki oryginalnych żarówek halogenowych, wykonane w technologii LED. W procesie produkcji użyto bardzo żywotne diody LUMILEDS LUXEON ZES PHILIPS. Żarówki charakteryzuje doskonałe dopasowanie granicy światło - cienia tzw. odcięcie. Intensywność światła naszych żarówek LED oraz komfort jazdy są lepsze niż przy oświetleniu xenonowym, są bardziej żywotne i łatwiejsze w montażu. Mniejszy jest także pobór energii - żarówki są przyjazne środowisku. Dzięki technologii LED nie występuje efekt „wypalania się”, jak to jest w przypadku xenonów, które im dłużej są używane, tym słabiej świecą i zmieniają swoją barwę. Powyższe zalety sprawiają, że żarówki LEDowe stają się nową wizytówką oświetlenia samochodowego. Jesteśmy przekonani o jakości naszych produktów, dlatego oferujemy na żarówki LED aż 24 miesiące pisemnej gwarancji.

Zalety:

  • doskonała skuteczność i precyzyjność świecenia
  • diody Philips LUMILEDS LUXEON Z ES
  • żarówki posiadają homologację EMC E8 - elekctro magnetic compatibility – kompatybilność elektromagnetyczna
  • zestaw 8000 lumenów (jedna żarówka świeci z mocą 4 000 lumenów)
  • FULL LED niezależnie od ilości godzin pracy, zawsze świecą z pełną mocą - nie ulegają efektowi wypalenia, jak xenony
  • funkcja START NOW - żarówki wykonane w technologii LED są natychmiast gotowe do pracy, jest to ogromną zaletą w porównaniu do xenonów, które potrzebują około 30 sekund do pełnego "rozgrzania" palnika
  • wodoodporne
  • trzykrotnie dłuższa żywotność w porównaniu do standardowych żarówek
  • przyjazne środowisku
  • łatwe w montażu
  • odkręcany radiator ułatwia montaż
  • pobierają 40% mniej energii niż standardowe żarówki
  • jedna żarówka pobiera 30W, zestaw pobiera 60W
  • barwa światła: 6000K (zimna biel)
  • napięcie pracy: 8V-36V (dla aut osobowych jak i ciężarowych)
  • żarówki wyposażone w system chłodzenia
  • brak zakłóceń w radiu i CB
  • temperatura pracy od -40°C do + 85°C
  • wstrząsoodporne

W zestawie:

  • 2 sztuki żarówek LED H3
  • 2 sztuki kontrolerów
  • instrukcja podłączenia wraz z zdjęciami
  • gwarancja: 24 miesięcy

EinParts Automotive – Niemiecka myśl techniczna. To nas wyróżnia!

EinParts Automotive to marka charakteryzująca się wysoką jakością oraz przystępną ceną oferowanych produktów. Wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej pozwoliło specjalistom z EinParts Automotive oferować na rynku części i akcesoria od najlepszych europejskich i azjatyckich producentów w rewelacyjnych cenach. Staranny dobór producentów i materiałów, różne metody testów oraz kontrole procesu produkcji sprawiają, że produkty EinParts Automotive zadowalają nawet najbardziej wymagającego Klienta. Wiele produktów EinParts Automitive cieszy się popularnością wśród zachodnich konsumentów. I Ty możesz przekonać się o doskonałej jakości.

Galeria produktu
Dlaczego warto kupić u nas?
14 dni na zwrot

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Pewna gwarancja

Wszystkie towary są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora. Oferowana gwarancja pozwoli Ci spać spokojnie.

Faktura VAT

Do każdego zakupu wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.

Szybka wysyłka

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 14:00 realizujemy tego samego dnia.

Odbiór osobisty
Zobacz również
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u dwr_com_pl za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
PACZKA W RUCHu 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
PACZKA W RUCHu 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna
Owsiana 44
40-780 Katowice
NIP: 634-283-53-43
REGON: 360642923
Od 2013 roku Grupa DWR s.c. prowadzi sprzedaż akcesoriów samochodowych. Naszą firmę tworzą ludzie związani z motoryzacją od najmłodszych lat. Szeroka gama produktowa, renomowane marki, sprawna logistyka i konkurencyjne ceny – w sklepie DWR motozakupy stają się przyjemnością. Tysiące produktów w jednym miejscu W asortymencie posiadamy kilka tysięcy produktów, dostępnych „od ręki” w magazynie. Cały czas wzbogacamy ofertę o nowe pozycje. Dzięki bezpośredniej współpracy z dystrybutorami i producentami, możemy zaoferować wysokiej jakości towar w konkurencyjnych cenach. Nowoczesne rozwiązania Nowatorskie narzędzia informatyczne i logistyczne oraz młody, dynamiczny zespół oznacza szybką realizację nawet dużych zamówień. Towar wysyłamy nawet w 24h. Naszym Klientom zapewniamy opiekę gwarancyjną oraz dostęp do profesjonalnego wsparcia technicznego. Gwarantujemy pełne bezpieczeństwo transakcji oraz przejrzyste procedury zakupów.

kontakt

  • 32 729 82 10
    poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00, sobota: 9:00 - 13:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
Polska
 
Gwarantowany zwrot towaru Jako Konsumentowi gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku zamówień złożonych za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allegro. Jak zwrócić towar? 1. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej. http://photos05.redcart.pl/templates/images/description/16966/Image/druki/Zwrot-towaru.pdf 2. Zapakuj zwracany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj! Zwrotowi podlegają produkty nowe, w pełni kompletne. 3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny), kartę gwarancyjną (o ile została wydana) oraz formularz odstąpienia od umowy. 4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów Prawo odstąpienia od umowy 1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu bądź drogą mailową na adres: biuro@dwr.com.pl 3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków jest wykonywany na kartę. 6. W przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta. 7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). 8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.

reklamacje

Reklamacje z tytułu udzielonej gwarancji na towar Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub dystrybutora. Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo, a towar nabyłeś jako Konsument, masz prawo złożyć reklamację. Reklamacje zostają rozpatrzone w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów. Jak złożyć reklamację? 1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji dostępny poniżej. http://photos05.redcart.pl/templates/images/description/16966/Image/druki/Zgloszenie-reklamacji.pdf 2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny. 3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny), kartę gwarancyjną (o ile została wydana) oraz formularz zgłoszenia reklamacji. 4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów Dostarczenie towaru: 1. Aby skorzystać z darmowej przesyłki, wejdź na stronę: https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c. 2. Wypełnij formularz nadania paczki. 3. Na podany adres mailowy prześlemy etykietę na paczkę, którą należy wydrukować. 4. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej. Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania. Reklamacje 1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient/Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca. Adres, pod który Klient/Przedsiębiorca winien odesłać towar: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów. 2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. 3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi/Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi/Przedsiębiorcy poniesione koszta wysyłki towaru. W przypadku, gdy Klient/Przedsiębiorca wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi/Przedsiębiorcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta/Przedsiębiorcy. 5. Każdy Klient/Przedsiębiorca może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta/Przedsiębiorcy z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php 6. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.

pozostałe informacje

List ekonomiczny Na wybranych aukcjach dostępna jest dostawa listem ekonomicznym. Informujemy, że w przypadku wyboru tej formy dostawy nie ponosimy odpowiedzialności za niedoręczenie takiej przesyłki, gdyż są one nierejestrowane. W przypadku zaginięcia przesyłki nie mamy możliwości złożenia reklamacji. Zalecamy zatem wybór rejestrowanych form dostawy. Informujemy, że z powodu przerwy świątecznej oraz planowanych prac inwentaryzacyjnych firma Grupa DWR s.c. w dniach od 23.12.2016 r. do 08.01.2017 r. będzie pracować w ograniczonym zakresie. Godziny pracy firmy: 23.12.2016 r. - czynne w godzinach 9.00 – 12.00 24.12.2016 r. - nieczynne (Wigilia) 25.12.2016 r. - nieczynne (Boże Narodzenie) 26.12.2016 r. - nieczynne (Boże Narodzenie) 27.12.2016 r. - czynne w godzinach 9.00 – 12.00 28.12.2016 r. - czynne w godzinach 9.00 – 12.00 29.12.2016 r. - czynne w godzinach 9.00 – 12.00 30.12.2016 r. - czynne w godzinach 9.00 – 12.00 31.12.2016 r. - nieczynne (Sylwester) 01.01.2017 r. - nieczynne (Nowy Rok) 02.01.2017 – 08.01.2017 r. - nieczynne (Inwentaryzacja) od 09.01.2017 r. - czynne w godzinach 9.00 – 17.00 Prosimy o uwzględnienie w/w informacji podczas planowania zakupów w powyższym okresie. Za utrudnienia przepraszamy.