ŻARÓWKA LED G4 2W (20W) BIAŁA ZIMNA (6482283616)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3,37 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: PRZESYŁKA 24H
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: LED
  • moc: 2 [W]
  • rodzaj gwintu: G4
  • barwa światła: biały zimny
  • rodzaj szkła: przezroczyste

e-mail: kontakt@ everylight.pl
telefon kom: +48 797 113 797

Wysyłka Kurierem:
wpłata na konto - 13 zł
wysyłka za pobraniem - 16 zł

Wysyłka w ciągu 24H od zaksięgowania
wpłaty, kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz!!!

Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera. Tylko protokół szkody spisany w obecności kuriera jest podstawą reklamacji.


Odpowiednik standardowej żarówki: 20W
Pobór mocy: 2W
Barwa: biała zimna (6500K+/-500K)
Napięcie: 12V
Trwałość: 30 lat (30 000h)
Strumień świetlny: 200 lm
Kąt świecenia: 180 stopni
Rodzaj diody: SMD 3528
Efektywność energetyczna: A+
Średnica: 28mm
Długość: 40mm
Grubość: 9mm

TOWAR NOWY, ORYGINALNIE ZAPAKOWANY.
NA KAŻDY ZAKUPIONY TOWAR DAJEMY 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĘ
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u eco_shop za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 44114020170000420210340737
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
1. Konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, który dokonał zakupu towaru na odległość, jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru, poprzez złożenie stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i przesłanie go pocztą na adres Every Light z siedzibą w Kaliszu 62-800, ul. Braci Niemojowskich 4A/12. Sklep gwarantuje zwrot wartości towaru oraz dostawy do Klienta. Zwrot kosztów przysługiwał będzie w proporcjonalnej części do wartości całego zamówienia w przypadku zwrotu części towaru.Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni do zwrotu towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, na adres Every Light z siedzibą w Kaliszu 62-800, ul. Braci Niemojowskich 4A/12. Prosimy o dołączenie do zwracanego towaru otrzymanego dokumentu sprzedaży. 3. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrot pieniędzy zostanie dokonany na wskazane konto bankowe lub w inny wskazany przez konsumenta sposób niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy. 4, W przypadku dokonania przez konsumenta przedpłat zastosowanie ma treść art. 7 ust 3 zdanie ostatnie ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. 2012,poz. 1225 j.t.)

reklamacje

1. W przypadku zgłoszenia reklamacji dotyczącej wady technicznej lub fabrycznych produktów, prosimy o dokonanie opisu wady towaru, podać dane zamawiającego oraz numer zamówienia i przesłać wraz z reklamowanym towarem na adres Sklepu. Zaleca się aby w miarę możliwości reklamowany towar znajdował się w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dodatkami dostarczonymi wraz z towarem (okablowanie, instrukcję, sterowniki itp.) 2. Do reklamacji prosimy dołączyć kserokopię faktury zakupu oraz opis usterki. 3. W przypadku niezgodności towaru z umową Sklep w zależności od żądania Klienta nieodpłatnie wymieni towar lub dokona naprawy niezwłocznie po otrzymaniu towaru od Klienta, pod warunkiem poinformowania Sklepu o niezgodności towaru z umową w terminie 2 miesięcy od jej wykrycia. W wypadku gdy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów albo jeżeli Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa lub wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny, albo odstąpić od umowy. Od umowy Klient nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia. Sklep ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszenia.

pozostałe informacje

I. Warunki zakupu 1. Zamówienia w sklepie można złożyć w jeden z następujących sposobów: a) pocztą elektroniczną pod adresem - kontakt@everylight.pl b) telefonicznie pod numerem: +48 797 113 797 2. Zamówienia można składać całą dobę, za wyjątkiem zamówień telefonicznych, które przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16.00. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w następnym dniu roboczym. 3. Celem ułatwienia realizacji zamówienia winno ono zawierać imię i nazwisko/nazwę zamawiającego, dane kontaktowe, a szczególnie nr telefonu i adres e-mail, dane do wysyłki, dane do wystawienia faktury oraz przedmiot zamówienia. 4. Sklep zastrzega sobie uprawnienie do nieprzyjęcia zamówienia do realizacji w szczególnych przypadkach jak np. braku towaru na magazynie, zamówienie wzbudza wątpliwości pod względem wiarygodności zawartych w nim danych. W każdym przypadku składający zamówienie zostanie niezwłocznie poinformowany o nieprzyjęciu zamówienia do realizacji telefonicznie lub drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail. 5. Możliwe są następujące formy płatności za zamawiany towar: a) płatność przy odbiorze gotówką kurierowi, b) płatność przelewem 6. Na każdy sprzedawany towar wystawiamy faktury VAT. Stosownie do treści obowiązujących przepisów, odpis klienta - jako nabywcy towaru, którego zamówienie realizowane jest metodą wysyłkową - nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. II. Warunki dostawy towaru 1. Zamówiony towar dostarczany jest do miejsca wskazanego przez klienta w zamówieniu za pośrednictwem przesyłki kurierskiej realizowanej przez firmę kurierską GLS. 2. Klient obciążany jest kosztami dostawy zamówionego towaru w wysokości 13 zł w przypadku wyboru płatności za zamówienie w formie przelewu, 16zł w przypadku wyboru płatności gotówką u kuriera przy odbiorze. 3. W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej. W razie uszkodzenia towaru, należy sporządzić protokół szkody wspólnie z przedstawicielem firmy kurierskiej. Zaleca się, aby o takim fakcie niezwłocznie powiadomić Sklep. III. Czas realizacji zamówienia 1. Realizacja zamówienia następuje w momencie dokonania zapłaty za zamówiony towar rozumiany jako zaksięgowanie zapłaty na koncie bankowym Sklepu. Nie dotyczy to zapłaty gotówkowej u kuriera. 2. Czas realizacji zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS wynosi do 48h. W przypadku gdy przewidywany termin realizacji zamówienia będzie dłuższy klient zostanie o tym poinformowany za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. IV. Gwarancja i serwis produktów 1. Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta. Okres gwarancji co do zasady wynosi 24 miesięcy od daty zakupu, a wszelkie ewentualne zmiany tego okresu są wyraźnie zaznaczone przy opisie danego produktu. 2. W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna producenta, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe. W pozostałych przypadkach wszelkie usterki należy zgłaszać bezpośrednio do Sklepu. 3. Gwarancja nie obejmuje towaru, w którym zostanie stwierdzone dokonanie napraw lub otwarcie urządzenia przez osoby nieupoważnione lub w przypadku użytkowania towaru niezgodnie z instrukcją towaru lub jego przeznaczeniem. V. Ochrona danych osobowych 1. Złożenia zamówienia przez Klienta uznaje się za wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, niezbędnych do realizacji zamówienia przez Sklep w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r., Nr101 poz.926 ze zm.). 2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystania lub ich usunięcia z bazy danych. Fakt ten należy zgłosić w formie pisemnej prowadzącemu Sklep, który jest administratorem danych osobowych. VI. Postanowienia końcowe 1. Pracownicy Sklepu na bieżąco aktualizują ofertę dokładając wszelkich starań aby opisy produktów i ich zdjęcia jak najbardziej oddawały stan rzeczywisty. Mając na uwadze, że zdjęcia produktów mają charakter wyłącznie informacyjny, możliwe jest, że produkt na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od oferowanych w sprzedaży np. ze względu na wprowadzenia nowych opakowań, co w żadnym razie nie wpływa na właściwości produktu. 2. W sprawach nieregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.