Żarówka G9 7W LED ciepła 5szt, (6484106652)

zakończona
99,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy
  • rodzaj: LED
  • moc: 7 [W]
  • rodzaj gwintu: G9
  • barwa światła: biały ciepły
  • rodzaj szkła: przezroczyste



Krok 1 (1-3 dni): Produkty są zbierane od dostawców.

Krok 2 (<1 dzień): Zamówienie oczekuje na zapakowanie.

Krok 3 (1 dzień): Zamówienie jest zapakowywane i wysyłane przez pocztę lotniczą (Hong Kong Post).

Krok 4 (około 10 dni): Zamówienie jest dostarczane przez pocztę.
}
Całkowity czas dostawy:
Airmail (poczta lotnicza - wysyłka zagraniczna z Hong Kongu): 12 do 30 dni roboczych. Często proces trwa krócej około 10 dni roboczych.

9,99 zł ze śledzeniem on-line Kupując kilka przedmiotów za wysyłkę ZAWSZE płacisz tylko raz!


Ofertą aukcji jest usługa zamówienia wymienionego tu produktu w kraju jego producenta, cena na aukcji jest ceną całkowitą, zawiera opłatę za usługę zamówienia i za towar. Jeśli zależy Ci na niskiej cenie to świetnie trafiłeś.

Żarówka G9 7W LED ciepła 5szt,

Marka FandyFire
materiał silikonowy
Kolor przezroczysty + Żółty
Ilość 5szt
Specyfikacja
moc 7W
Napięcie znamionowe 220 V AC
Złącze typu G9
Nadajnik Typ 2508
Wszystkich emitery 21
Kolor BIN ciepły biały
Teoretyczne Lumenów 800 lumenów
Rzeczywiste Lumenów 700 lumenów
Temperatura koloru 3000K
Przyciemnianie nie
Kąt świecenia 360 °
Wymiary i waga
Wymiary 5,7 cm x 1,5 cm x 1,5 cm
Masa 0,18 uncji (5 g)
Lista
5 x lampa LED



Na innych aukcjach mamy wystawionych jeszcze więcej fajnych gadżetów i elektroniki:

Sprawdź inne aukcje!




Niewiarygodnie niska cena? Dlaczego ceny są tak niskie? Wysyłka bezpośrednio z kraju producenta, bez pośredników. Mały magazyn, co dzień nowe dostawy, kontakt z dostawcami wielokrotnie w ciągu dnia.

Coś za coś: Najniższa cena i sprawdzone produkty ZA Twoją cierpliwość (wysyłka trwa 12 do 30 dni roboczych, często trwa około 10 dni roboczych). Z uwagi na to, że wysyłka następuje z zagranicy brak jest możliwości odbioru osobistego. Prosimy zapoznać się z zasadami na stronie "O mnie".

Dla kogo? Oferta jest skierowana do osób indywidualnych, a adres do wysyłki najlepiej prosimy również podawać indywidualny (nie firmowy).

Proszę zachować opakowanie paczki przez 1 miesiąc.

Rachunek
Cena na aukcji jest ceną całkowitą, zawiera opłatę za usługę zamówienia i za towar: (usługa pomocy w zamówieniu produktu za granicą) + (kwota za produkt u dostawcy w której przekazaniu sklep również pomaga).
Na życzenie faktura VAT. Na fakturze będzie widniała cena usługi bez kosztu zamówionego produktu. Pieniądze za produkt są przez nas tylko przekazywane w ramach świadczenia usługi pomocy.

PayU (Płacę z Allegro) lub przedpłata na konto (mBank).
Numer konta do wpłaty mBank:

08 1140 2004 0000 3502 7559 2106

W tytule przelewu prosimy koniecznie wpisać login i numer aukcji.

e-mail: kontakt@elektronikus­.pl

Postaramy się odpowiedzieć w ciągu 24 do 48 godzin oprócz weekendów. Nie usuwaj historii wiadomości.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 08 1140 2004 0000 3502 7559 2106
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 533-909-918
    Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek od 8.00 do 15.00
  • kontakt@elektronikus.pl
    Można się spodziewać od nas odpowiedzi na wiadomości e-mailem w ciągu 24 godzin, zwykle nawet mniej!

zwroty

czas na zwrot: 10 dni

adres do zwrotu:
 
Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni – z wyjątkiem sytuacji,o których mowa w art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. W przypadku zwrotu towaru, Kupujący jest zobowiązany odesłać towar na swój koszt, w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, na adres wskazany przez Sprzedającego, po wcześniejszym kontakcie.

reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@elektronikus.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Regulamin 1. Świadczymy usługi w zakresie organizacji zakupu części i podzespołów bezpośrednio z kraju producenta dla Klientów. Współpracujemy z magazynami w Hongkongu, gdzie składane są zlecenia zakupu i skąd następuje wysyłka produktów. 2. Nie mamy żadnych sklepów stacjonarnych. Z uwagi na to, że wysyłka następuje z zagranicy bezpośrednio do Klienta brak jest możliwości odbioru osobistego. 3. Przed zakupem zapoznaj się dokładnie z treścią aukcji. Kontaktuj się z nami jeśli masz jakieś pytania, to bardzo ważne by uniknąć wszelkich niejasności. 4. Wszelkie nadwyżki, zaokrąglenia we wpłaconych kwotach (powyżej wylicytowanej ceny) będą traktowane jak darowizna. WYSYŁKA 5. Usługę realizujemy zgodnie z treścią aukcji po otrzymaniu wpłaty. Wszystkie informacje związane z kosztami umieszczamy na stronie aukcji. 6. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn przesyłka do Ciebie nie dotarła lub dotarła uszkodzona bądź nie kompletna, w takiej sytuacji prosimy o pilny kontakt w celu rozpoczęcia procedury gwarancyjnej. 7. Do każdego klienta przesyłamy informację o rozpoczęciu procedury zamówienia oraz wysyłce. Statystyczny szacowany czas dostawy od momentu zaksięgowania wpłaty to 12 do 30 dni roboczych (bez weekendów i świąt). Procedura gwarancyjna może być rozpoczęta po tym terminie. 8. Ze względu na wysyłkę z zagranicy nie realizujemy wysyłek płatnych przy odbiorze. Obowiązuje wpłata z góry na konto. GWARANCJA, REKLAMACJA 9. Procedura gwarancyjna jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach: gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu, lub nie działagdy przesyłka zostanie zagubionagdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt W takich przypadkach produkt jest zamieniany na nowy, zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu pierwszych 30 dni. Możemy poprosić o zdjęcia produktu i opakowania paczki, dlatego zalecamy zachowanie opakowania przez 1 miesiąc. Nowy produkt zostaje wysłany po odesłaniu wadliwego. Proszę się kontaktować przez e-mail w celu rozpoczęcia procedury gwarancyjnej i ewentualnego ustalenia adresu wysyłki zwrotnej. WYSYŁKA FAKTUR I RACHUNKÓW 10. Potwierdzeniem zawartej transakcji sprzedaży usługi jest paragon fiskalny lub faktura. Żądanie otrzymania faktury, zamiast paragonu potwierdzającego zakup, należy każdorazowo wyrazić poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu lub dodanie odpowiedniego komentarza do zamówienia oraz podanie danych do jej wystawienia. Paragon fiskalny (fakturę) potwierdzający zakup usługi można otrzymać drogą wysyłkową pod warunkiem zaznaczenia tego w komentarzu do zamówienia lub poprzez osobną wiadomość e-mail'ową podczas składania zamówienia lub bezpośrednio po jego złożeniu. Paragon (fakturę) można odebrać osobiście w siedzibie spółki po uprzednim kontakcie telefonicznym (tel. 533 909 918) w terminie siedmiu dni od wykonania usługi. W wypadku żądania wysłania paragonu lub faktury zakupu usługi, sklep wysyła zamówiony dokument pod wskazany przez klienta adres po doliczeniu kosztów operacyjnych i kosztów przesyłki zgodnych z cennikiem Poczty Polskiej dla przesyłki listowej poleconej. Klient zostanie poproszony o dopłatę odpowiedniej sumy jeśli wybierze opcję wysłania paragonu (faktury). W razie braku informacji od klienta dotyczącej wysłania faktury VAT drogą tradycyjną lub jej odbioru osobistego, sklep zastrzega sobie prawo wysyłania faktury VAT w formie pliku PDF na adres e-mail podany w zamówieniu. Otrzymywanie faktury w formie pliku PDF jest bezpłatne. Kupujący, by móc odebrać i przeglądać fakturę w formie pliku PDF musi posiadać adres poczty elektronicznej, na który zostanie wysłana oraz musi posiadać program pozwalający na przeglądanie plików PDF. SIŁA WYŻSZA 11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań wynikających z Umowy, jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest wynikiem nadzwyczajnej zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy. W takiej sytuacji Sprzedawca ma prawo od Umowy odstąpić. Przez nadzwyczajną zmianę okoliczności należy rozumieć w szczególności klęski żywiołowe, istotnie utrudniające transport zjawiska atmosferyczne, katastrofy, strajki, zamieszki, ograniczenia o charakterze administracyjnym w handlu lub przewozie, kradzież towaru, zniszczenie towaru, pomyłki w dostawach itp. FINALIZACJA TRANSAKCJI 12. Każdą transakcje podsumowujemy komentarzem. Jako Sprzedający komentarz wystawiamy jako drudzy. Jeśli z jakiegoś powodu nie spełniliśmy Twoich oczekiwań, nie reaguj od razu komentarzem, uważamy, że każde nieporozumienie jesteśmy w stanie rozwiązać pomyślnie z zadowoleniem dla obu stron. Wyznajemy zasadę, iż klient powinien być zawsze zadowolony.