ZARA spódnica midi dresowa szara M 38 nowa metki (6907822128)

zakończona
29,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: 38 (M)
  • kolor: odcienie szarości i srebra
  • marka: Zara
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • fason: ołówkowa
  • długość: midi

Marka - ZARA

Rozmiar - M 38

Kolor - odcienie szarości (zdjęcie drugie)

Materiał - 95% wiskoza, 5%elastan

Stan - nowa

Metka papierowa / metka wewnętrzna - tak / tak

100% oryginalne!

Tabela rozmiarów odzieży marki ZARA

Elastyczna, ołówkowa spódnica,

dopasowuje się do ciała,

długość do kostek,

fason tuby.

Wszelkie niezbędne informacje do kontaktu z firmą w zakładce "Informacje od Sprzedającego".

Kontakt z firmą

peerless.logi@gmail.­com

Płatność

Preferowana płatność przez PayU lub wpłata bezpośrednio na konto. Maksymalny czas na wpłatę 7 dni.

Wysyłka

Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 48h od zaksięgowania wpłaty.

Zwroty

Możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
List polecony ekonomiczny 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

W ofercie szeroki zakres produktów najwyższej jakości odzieży, obuwia oraz akcesoriów znanych marek. Wszystkie sprzedawane produkty są w 100% oryginalne! Produkty znanych marek, noszonych przez gwiazdy i blogerki na całym świecie! Część z oferowanych produktów można spotkać w aktualnych kolekcjach sklepów sieciowych. Produkty można nabyć w bardzo atrakcyjnych cenach, nawet kilkakrotnie niższych od ceny producenta.

kontakt

pozostałe informacje

Zwroty

1. Konsument może odstąpić od umowy na odległość i zwrócić zakupioną w ten sposób rzecz bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym przesyłkę odebrał. Za moment odbioru uważa się odebranie przesyłki przez Państwa, nie jej dostarczenie do punktu Poczty Polskiej czy INPOST. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

3. Konsument ponosi przy tym bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego

kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości i zwrot nie musi zostać uwzględniony.

5. Zwracany towar nie może być używany, musi być oryginalnie zapakowany, posiadać metki, przesłany w stanie nienaruszonym. Wskazane jest, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalne pudełko. Przesyłkę należy zapakować starannie, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.

6. Konsument o dokonaniu zwrotu powinien poinformować mailowo. W mailu zwrotnym odesłany będzie formularz zwrotu, który należy wypełnić. Towar należy odesłać na adres firmy.

7. Do zwracanej przesyłki konsument powinien dołączyć formularz zwrotu towaru (błąd w formularzu lub jego brak może skutkować znacznym opóźnieniem zwrotu płatności).

8. Zwrot płatności zostanie przekazany konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni od dnia  odebrania przesyłki przez firmę, nie od momentu nadania jej przez konsumenta.




Reklamacje

1. Produkty pochodzą z rynku wtórnego, w związku z czym reklamacje nie są uwzględniane.




Pozostałe informacje

1. W korespondencji mailowej konsument powinien zachować ciągłość oraz używać maila podanego w serwisie Allegro. W temacie wiadomości wskazane jest, aby podać: imię, nazwisko, nick Allegro oraz numer aukcji.

2. Na maile firma stara się odpowiadać w ciągu kilku godzin.

3. Czas oczekiwania na wpłatę to maksymalnie 7 dni. Po upływie tego terminu rozpoczyna się procedura zwrotu prowizji od sprzedaży. Preferujemy płatność przez PayU.

4. Przed rozpoczęciem zakupu konsument powinien dokładne zapoznać się z opisem w aukcji. Każdy sprzedawany towar firma stara się opisać rzetelnie.

5. Zamówienia zostają wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub INPOST.

6 . Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 48h od zaksięgowania wpłaty od konsumenta.

7. Firma nie wysyła przesyłek za pobraniem.

8. Firma nie umożliwia odbiorów osobistych.