ZARA Piękne SKÓRZANE Wygodne ZAMSZOWE New 36-41 (6542465443)

zakończona
249,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • marka: Zara
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: tworzywo sztuczne
  • rodzaj obcasa: słupek
  • wysokość obcasa (cm): 8.00
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 36, 37, 38, 39, 40, 41
  • kolor: czerń, odcienie brązu i beżu

Prezentujemy Państwu skórzane, zamszowe botki

na szerokim, wygodnym obcasie

marki ZARA

z najnowszej kolekcji Jesień Zima 2016 / 2017

Materiał:

Krój: 95% skóra bydlęca, 5% poliester

Podszewka: 100% poliuretan

Podeszwa: 100% kauczuk termoplastyczny

Wkładka: 100% poliuretan

Kolor: odcienie brązu

Rozmiary: 36-41

Wysokość obcasa: 8 cm

Długość wkładki wewnętrznej: vide tabela poniżej

Długość stopy: vide tabela poniżej

Cechy produktu: wykonane z naturalnego zamszu, elastyczne wstawki,

nowe, z metką

Wysyłka: ok. 3 dni roboczych

(z wyjątkiem weekendów i świąt)

W wyjątkowej sytuacji gdyby towar okazał się niedostępny natychmiast

informujemy o zaistniałym fakcie Kupującego

i natychmiast zwracamy pieniądze

TABELA ROZMIARÓW

Rozmiar 36 37 38 39 40 41
Stopa (cm) 22,99 23,63 24,27 24,90 25,54 26,18
Wkładka buta (cm) 23,50 24,00 24,50 25,50 26,00 26,50

Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z zakładką

"Informacje od sprzedającego"

GWARANCJA UDANEGO ZAKUPU

Życzymy udanych zakupów

i zapraszamy na pozostałe nasze aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 54114020040000340274853933
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie wysyłamy poza granice Polski

dane sprzedawcy

Aukcje internetowe za pośrednictwem serwisu Allegro prowadzone są przez Marzenę Rokicką, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą FASHION WAY Marzena Rokicka, Fasolowa 34 m 30, 02-482 Warszawa, NIP: 5221803579, REGON 146876124, wpis do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej nr 001429098/2013 wydany przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, 00-251 Warszawa, Plac Bankowy 3/5.

kontakt

  • 606 424 406
    Poniedziałek - Piątek godz. 8.00 - 16.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail kontakt@fashionway.pl. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby firmy. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podany poniżej: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) (DANE SPRZEDAJĄCEGO) ...................................... ...................................... ...................................... Ja ........................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej / ych rzeczy ............................................. nr oferty ...................... Data zawarcia umowy to ......................... data odbioru ................................. Imię i nazwisko ................................... Login Allegro ...................................... Adres ................................................ Data .................................................. Podpis ........................... (tylko jeśli formularz jest wysłany w wersji papierowej) W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. W przypadku wymiany na inny rozmiar koszt ponownej dostawy ponosi Kupujący. Wymiana na inny rozmiar możliwa jest w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki (jeśli dany rozmiar jest dostępny). Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@fashionway.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

pozostałe informacje

Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności, zgodne z regulaminem serwisu Allegro: 1) płatność PAYU, 2) płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy sprzedawcy. Koszty dostawy uzależnione są od wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy i wg nowego cennika Poczty Polskiej wynoszą: 1) paczka pocztowa ekonomiczna – 13 zł (do 1 kg), powyżej 15 zł 2) paczka pocztowa priorytetowa – 14 zł (do 1 kg), powyżej 16 zł Nie ma odbiorów osobistych. Nie wysyłamy poza granicę Polski. Wymiana na inny rozmiar możliwa jest w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki. Termin płatności to 7 dni od dnia zawarcia umowy. Po tym terminie rozwiązujemy umowę kupna-sprzedaży, rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji od Allegro a aukcję z towarem wystawiamy ponownie Towar wysyłany jest w ciągu 24 godzin od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym lub subkoncie PayU. Jeżeli termin wysłania towaru jest dłuższy - informacja taka widoczna jest w opisie aukcji. Paczki pocztowe ekonomiczne zazwyczaj dostarczane są w przeciągu 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Paczki pocztowe priorytetowe zazwyczaj dostarczane są w przeciągu 1 dnia roboczego (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Ochrona danych osobowych Państwa dane osobowe przetwarzane są w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami - Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zm.) i przepisami wykonawczymi oraz wytycznymi Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych Administratorem danych osobowych jest Marzena Rokicka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą FASHION WAY Marzena Rokicka, Fasolowa 34 m 30, 02-482 warszawa, NIP: 5221803579, REGON: 146876124 Celem przetwarzania danych osobowych jest wyłącznie realizacja zmówienia, obsługa ewentualnych reklamacji, pytań dotyczących zakupionego towaru oraz towarów będących w ofercie sprzedażowej oraz sprawozdawczość finansowa firmy. Dane podane w trakcie składania zamówienia przetwarzane są przez FASHION WAY w następującym zakresie: 1) mię, nazwisko, adres, nr telefonu wskazane jako adres dostawy udostępniane są Poczcie Polskiej w postaci etykiety – zlecenia doręczenia przesyłki, 2) imię, nazwisko, adres, nr konta bankowego - w przypadku ewentualnych zwrotów, reklamacji. Udział w Transakcjach Sprzedającego, w tym zawieranie w ich wyniku umów sprzedaży, z czym wiąże się konieczność podania danych osobowych jest całkowicie dobrowolny. Osoba, której dane dotyczą samodzielnie decyduje, czy chce wziąć udział w transakcji Sprzedającego, w tym zawrzeć umowę sprzedaży towaru ze Sprzedającym. Kupujący powierzając swoje dane osobowe mają prawo ich wglądu, prawo ich aktualizacji oraz prawo żądania ich usunięcia.