Zaproszenia na studniówkę studniówkowe ZPST7 (6910996805)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1,00 zł
z 40 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 10,70 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,70 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

opis

Zaproszenia studniówkowe ZPST7


Zaproszenia na studniówkę z gotowym tekstem do uzupełnienia danych.

Drukowane na ekskluzywnym białym papierze i dodatkowo przełożone bordową tasiemką.

Wymiary zaproszenia po złożeniu: 10,5 x 20 cm.

GRATIS białe koperty.

Zaproszenia sprzedawane po 1 szt.

Informujemy, że przy każdym zamówieniu, nawet dużym, zamawiający tylko raz płaci za przesyłkę !



Zdjęcia zaproszenia:



Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
11,70 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10000
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10000
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
10,70 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10000
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Deco Mariage
Braniborska 36
71-016 Szczecin
Dodatkowe informacje

W przypadku niezgodności towaru ze składanym zamówieniem, prosimy o kontakt e-mailowy, telefoniczny lub listowny. Po otrzymaniu takiej informacji najdalej w ciągu 14 dni roboczych ustosunkujemy się do reklamacji (przeważnie odpowiedzi udzielamy w ciągu kilku dni). Po uwzględnieniu reklamacji, sprzedający odsyła towar POCZTĄ - LISTEM POLECONYM PRIORYTETEM (inna forma odesłania towaru musi być wyraźnie potwierdzona e-mailem) BEZ POBRANIA. Adres do zwrotów i reklamacji: Deco Mariage, Braniborska 36, 71-016 Szczecin. Po otrzymaniu przesyłki, jeśli reklamacja będzie zasadna i będziemy mieli taką możliwość, to w pierwszym rzędzie dokonamy naprawy reklamowanego produktu lub jeśli to będzie niemożliwe, prześlemy nowy produkt w zastępstwie za reklamowany. W ostateczności i w przypadku gdy naprawa lub wysłanie nowego produktu nie będą możliwe, zwrócimy na konto zamawiającego kwotę równą wartości produktu i poniesionych kosztów przesyłki zwrotnej. Deco Mariage nie odpowiada za dodatkowe koszty wynikłe na skutek błędnej realizacji zamówienia, a tylko zwraca sumę wartości reklamowanych produktów i kosztów jego odesłania. Prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia. Jeśli otrzymamy towar uszkodzony PODCZAS TRANSPORTU, nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości. Prosimy o zawarcie dowodu zakupu (faktura lub paragon).

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Deco Mariage
Braniborska 36
71-016 Szczecin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

- ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU. Kupujący (konsument) w ciągu 14 dni od daty zakupu (odebrania przesyłki) ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. W takim przypadku klient odsyła do Deco Mariage na swój koszt zamówiony towar wraz z załączonym pismem informującym o zwrocie towaru i z numerem konta, na który ma być dokonany przelew w ciągu 14 dni. Deco Mariage maksymalnie w ciągu kolejnych 14 dni przeleje pełną kwotę zamówienia. Prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia. Jeśli otrzymamy uszkodzony lub niekompletny towar, nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości, ponieważ klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przypominamy, że zgodnie z prawem zwrotowi nie podlegają artykuły wykonane na specjalne zamówienie klienta takie jak rejestracje indywidualne z imionami lub inne produkty na specjalne zamówienie, jeśli jest to wyraźnie zaznaczone w opisie produktu. Przypominamy także, że prawo zwrotu posiada tylko konsument (osoba fizyczna), natomiast zwrot nie przysługuje firmom (gdy wystawiana została faktura do zakupu), z racji tego, że firma nie jest konsumentem w rozumieniu prawa. W przypadku wątpliwości prosimy zasięgnąć informacji w Federacji Konsumentów (www.federacja-konsumentow.org.pl) lub w ogólnodostępnych zasobach internetu. - ANULOWANIE ZAMÓWIENIA. Klient ma możliwość anulowania zamówienia w dowolnym momencie podczas jego realizacji. Gdy anulowanie nastąpi jeszcze przed wysyłką paczki, wtedy anulowanie zamówienia zostaje potwierdzone e-mailem i następuje zwrot dokonanej płatności. Gdy klient chce anulować zamówienie po otrzymaniu już przesyłki, może to zrobić korzystając z prawa odstąpienia od umowy (czytaj powyższe informacje). - ZMIANA ZAMÓWIENIA. Jeśli złożone zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane przez Deco Mariage, klient może poinformować o zmianie jego treści e-mailem lub telefonicznie, życząc sobie dodanie lub usunięcie części zamówionych produktów. Niestety nie ma już takiej możliwości, jeśli przesyłka została wysłana do klienta. - FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Adresat: Deco Mariage, Braniborska 36, 71-016 Szczecin Ja ........................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy ...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Login z allegro .......................... Adres .......................................... Podpis ........................................ Data ............................................ - PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą; 2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb; 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie mamy kontroli; 8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.18. Klient ma prawo do zwrotu zużytego sprzętu zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w Deco Mariage i będzie obejmował produkt tego samego rodzaju. Chęć zwrotu zużytego produktu należy zgłosić e-mailem w okresie nie dłuższym niż jeden miesiąc od zakupu nowego urządzenia, ale nie krótszym niż 14 dni od jego zakupienia. Zwrot dokonywany jest po zweryfikowaniu przez Deco Mariage dokonanych przez Klienta zakupów Klient wysyła zużyty sprzęt do Deco Mariage na swój koszt.