Zaproszenia na studniówkę studniówkowe ZPST21-23 (6911001418)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1,00 zł
z 100000 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 10,70 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,70 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

Zaproszenia studniówkowe ZPST21-23


Zaproszenia na studniówkę z gotowym tekstem do uzupełnienia danych.

Drukowane na białym ozdobnym grubym papierze.

Wymiary zaproszenia po złożeniu: 14 x 14 cm.
Białe koperty dopasowane wymiarem do zaproszenia WLICZONE W CENĘ !
Zaproszenia sprzedawane po 1 szt.

Informujemy, że przy każdym zamówieniu, nawet dużym, zamawiający tylko raz płaci za przesyłkę !




Dostępne wzory:


ZPST21


ZPST22

ZPST23

środek zaproszenia:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 11,70 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10000
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,70 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Deco Mariage
Braniborska 36
71-016 Szczecin
NIP: 851-242-42-10
REGON: 811860686
Firma Deco Mariage powstała w 1999 roku i od tego czasu oferuje swoim klientom szeroką gamę dekoracji i poligrafii ślubnej i komunijnej, prowadząc jeden z największych ślubnych sklepów internetowych w Polsce. Od teraz większość artykułów dostępnych jest także na Allegro. Nr ewid. działaln.: UN/025939/05 prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecina. Konto: PKO BP SA Inteligo - 50 1020 5558 1111 1021 3790 0134

pozostałe informacje

Kontakt z naszymi sprzedawcami: Jeśli nie uzyskali Państwo odpowiedzi na pytanie w dziale FAQ prosimy o wysłanie zapytania e-mailem na adres: sklep@decomariage.pl . Na pytania odpowiadamy zazwyczaj w ciągu kilku godzin, a najdalej następnego dnia. Jeśli pytania jest pilne, prosimy o dopisanie w temacie słowa "PILNE", a postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to tylko możliwe. W ostateczności prosimy o kontakt telefoniczny: tel. 510 194 672, lecz zalecamy wysyłanie zapytań mailem, ponieważ na większość pytań przez telefon nie możemy udzielić od razu odpowiedzi, wymagają one sprawdzenia np. stanu zamówienia w systemie itp., stąd bardzo prosimy o kontakt e-mailem. Tutaj znajdziecie Państwo odpowiedzi na 99% zapytań, dlatego w przypadku wątpliwości prosimy o zapoznanie się z informacjami poniżej: - TERMIN REALIZACJI Zamówienia wysyłane są zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili otrzymania wpłaty lub wybrania formy wysyłki za pobraniem. GDY ZAMÓWIENIE JEST PILNE, prosimy o informację w komentarzu lub wysłanie dodatkowego e-maila, DO KIEDY najdalej paczka powinna dotrzeć do odbiorcy - takie zamówienia zawsze traktujemy PRIORYTETOWO. W wyjątkowych przypadkach termin realizacji wynosi do 30 DNI np. w przypadku braku towaru, gdy czekamy na dostawę. Oczywiście jeśli kupujący nie może oczekiwać na dostawę w tym terminie może w każdej chwili odstąpić od umowy zakupu. Umowę na zakup uważa się wiążącą do czasu, gdy kupujący nie odstąpi od umowy zakupu. - Jaki jest KOSZT WYSYŁKI ? Czy jest JEDEN koszt wysyłki przy zakupie kilku produktów ? Czy mogę zapłacić za towar kurierowi ? Tak, zawsze jest tylko jeden koszt wysyłki i wszystkie zamówione produkty wyślemy w jednej lub kilku paczkach, ale klient ZAWSZE PŁACI TYLKO RAZ ZA WYSYŁKĘ na terenie Polski. Koszty wysyłki KURIEREM podane są zawsze w finalizacji zamówienia i wynoszą: - 14,00 zł - przy wykonaniu przedpłaty, czyli przelewu bankowego lub PAYU - 22,00 zł - przy wybraniu opcji "ZA POBRANIEM". Wtedy klient płaci za towar i za wysyłkę kurierowi przy odbiorze. - Nie mam konta na Allegro lub w waszym sklepie, czy mogę złożyć zamówienie TELEFONICZNIE lub e-mailem ? Przypominamy, że aby złożyć zamówienie na allegro lub w naszym sklepie, użytkownik nie potrzebuje żadnej rejestracji, więc zalecamy składanie zamówień przez Allegro lub sklep www.decomariage.pl, ponieważ jest to najszybszy i najwygodniejszy sposób dla klienta, który przy finalizacji zamówienia będzie mógł sprawdzić poprawności danych do wysyłki oraz widoczna będzie całkowita kwota do zapłaty. Składanie zamówień w sklepie i na allegro jest INTUICYJNE i nie powinno sprawić żadnych kłopotów, prosimy tylko z uwagą czytać informacje zawarte na stronie widoczne w każdym kroku zamówienia. Niestety NIE przyjmujemy zamówień telefonicznie, a w tylko przypadku firm i zamówień hurtowych w wyjątkowych przypadkach możliwe wysłanie zamówienia e-mailem. - Czy moje ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE ? Nie otrzymałem/am potwierdzenia. Zawsze po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym lub w portalu Allegro otrzymają Państwo e-maila potwierdzającego na podany w zamówieniu adres e-mail. Taka wiadomość w ciągu kilku sekund, sporadycznie w ciągu kilku minut. Jeśli zatem nie otrzymali Państwo żadnego e-maila z potwierdzeniem, oznacza to jedną z poniższych sytuacji: 1. został podany BŁĘDNY adres e-mail przy zamówieniu lub 2. NIE DOKOŃCZYLI Państwo zamówienia, tzn. nie zostało ono sfinalizowane do końca, np. w ostatnim kroku było widoczne na stronie Państwa zamówienie, lecz nie została kliknięta ikona "Zamów/Finalizuj/Zakończ" W obu przypadkach prosimy o złożenie zamówienia PONOWNIE, a w komentarzu można dodać informację "To zamówienie jest aktualne, przy składaniu poprzedniego wystąpił jakiś problem". - CZY MOGĘ COŚ DOMÓWIĆ / dołożyć do złożonego już zamówienia lub ZMIENIĆ moje zamówienie ? Tak, ale koniecznie trzeba to zrobić jak najszybciej, najlepiej w tym samym dniu. Nie gwarantujemy, że zawsze uda nam się wstrzymać pierwsze zamówienie, ale w 90% przypadków udaje się połączyć zamówienia i wysłać wszystko w jednej paczce. W przypadku chęci domówienia innych produktów prosimy najlepiej o ZŁOŻENIE NOWEGO ZAMÓWIENIA w ten sam sposób, jak Państwo zrobili to za pierwszym razem, a w KOMENTARZU prosimy napisać prośbę o połączenie obu zamówień. Ewentualnie taką prośbę można przesłać także w mailu. O zmianach w zamówieniu prosimy informować TYLKO e-mailem i jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, to dokonamy zmian zgodnie z prośbą. - Czy wyślecie paczkę W TYM SAMYM DNIU, jeśli zaraz złożę zamówienie ? Bardzo rzadko udaje się wysłać paczkę w tym samym dniu, w którym zostało złożone zamówienie, zazwyczaj na drugi dzień, stąd prosimy to wziąć pod uwagę i składać zamówienia przynajmniej z 1-dniowym wyprzedzeniem. Gdy zamówienie jest PILNE, koniecznie prosimy zawrzeć do w komentarzu zamówienia. - PRZEDPŁATA - może być konieczna w przypadku towarów na zamówienie. W takim przypadku informujemy o tym w mailu. - Czy każdy wasz artykuł ze strony internetowej jest DOSTĘPNY STACJONARNIE, czy CENY SĄ TAKIE SAME ? Ponad 97% asortymentu widocznego na stronie jest dostępne w naszym sklepie stacjonarnym w Szczecinie przy ulicy Braniborskiej 36. Mapka dojazdu, godziny otwarcia i nr telefonu do sklepu dostępne są: http://salon.decomariage.pl/mapa.html . W naszym salonie jest zatem możliwość obejrzenia na miejscu prawie każdego produktu oraz jego zakup, lecz zwracamy uwagę, że ceny stacjonarne nieznacznie mogą się różnić od internetowych (zazwyczaj +-10%). - Chcę zakupić dużą ilość towaru, czy otrzymam DODATKOWY RABAT ? Przy zakupie Allegro niestety nie przewidujemy dodatkowych rabatów ze względu na to, że ceny oferowanych produktów są już bardzo niskie. Specjalne ceny przewidujemy jednak dla odbiorców HURTOWYCH, więc jeśli prowadzisz sklep lub hurtownię, to dzięki temu, że jesteśmy bezpośrednim importerem, możemy zaproponować atrakcyjne ceny dla firm odsprzedających dalej nasze produkty. - Czy macie w ofercie INNE KOLORY lub PODOBNE PRODUKTY do tych na stronie ? Zawsze aktualna oferta jest dostępna na naszych stronach i jeśli produkt, którym są Państwo zainteresowani nie jest widoczny w naszej ofercie, to znaczy, że NIE JEST ON U NAS DOSTĘPNY i nie mamy możliwości sprowadzenia. - Kiedy będzie dostępny produkt, który aktualnie jest oznaczony jako NIEDOSTĘPNY ? Niestety często nie możemy udzielić na to pytanie odpowiedzi z tego względu, że czekamy np. na dostawę towaru od producenta, który nie jest w stanie określić terminu dostawy. W takich sytuacjach produkt może być dostępny np. w ciągu tygodnia lub za kilka miesięcy. - ODBIÓR OSOBISTY. Zamówienia przygotowywane są do odbioru zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych, a wyjątkowo najdalej do 14 dni, gdy oczekujemy na dostawę (klient otrzymuje taką informację). W osobnym e-mailu otrzymają Państwo wiadomość o tym, że towar czeka na odbiór w siedzibie Deco Mariage - Braniborska 36, Szczecin. i prosimy o PRZYJAZD dopiero wtedy gdy otrzymają Państwo wiadomość w tej sprawie. Mapka dojazdu: http://salon.decomariage.pl/mapa.html . W naszym salonie w Szczecinie można także dokonać dodatkowego zakupu poza odbiorem zamówienia internetowego, przypominamy jednak, że ceny w sklepie stacjonarnym mogą się nieznacznie różnić się od cen w sklepie internetowym. - SPRAWDZENIE PRZESYŁKI PRZY KURIERZE. Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie lub towary nie uległy uszkodzeniu w transporcie - szczególnie tyczy się to produktów podatnych na uszkodzenia. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń towaru lub opakowania należy w obecności kuriera w chwili odbioru paczki sporządzić protokół szkody (zaznaczając rodzaj zabezpieczeń: folia bąbelkowa, przekładki kartonowe itd.)oraz przesłać nam jak najszybciej skan protokołu i reklamację e-mailem. Jeśli reklamacja jest zasadna, uzgadniamy z klientem szczegóły rekompensaty finansowej (zwrot części lub całej wartości uszkodzonego towaru) lub kolejnego dostarczenia do klienta towaru wolnego od wad. Brak takiego protokołu może świadczyć o tym, że odebrany towar nie nosił żadnych znamion uszkodzeń i przez to utrudnić proces reklamacji. - RÓŻNICE W KOLORACH i JAKOŚCI, RĘKODZIEŁO. Przypominamy, że KOLORY artykułów mogą się trochę różnić u każdego oglądającego i zależą od ustawień monitora, na którym na wiele sposobów mogą być wyświetlane: barwa, nasycenie oraz kontrast. Dlatego szczególnie zwracamy uwagę na to, iż nie można sugerować się na 100% wyświetlanym kolorem. Staramy się jak najlepiej przedstawić naszą ofertę, lecz dopuszczalne są różnice w kolorach między zakupionym towarem a jego zdjęciem. Zwracamy również uwagę, że mogą zdarzyć się różnice w JAKOŚCI/rodzaju materiału w przypadku zakupu kilku różnych kolorów z tego samego produktu (np. organza, płatki, róże). Przypominamy także, że produkty wykonane RĘCZNIE jak np. aniołki lub niektóre zaproszenia są produktem rękodzielniczym i niekiedy mogą się nieznacznie różnić od siebie, np. kolorem lub kształtem. Także w przypadku produktów wykonanych ze SZKŁA mogą wystąpić naturalne efekty uboczne przy produkcji szkła, takie jak pęcherzyki powietrza lub falistość powierzchni szklanych i wymienione wady mogą nie podlegać reklamacji. OPAKOWANIA towarów mogą także odbiegać od tych widocznych na zdjęciu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy pytać przed zakupem, a postaramy się opisać dokładniej dany kolor lub jego charakterystykę. Informujemy że w przypadku niezadowolenia z towaru, gdy nie nosi on znamion użytkowania, zawsze jest możliwość odesłania go do nas bez podania przyczyny, a my zwracamy wartość towaru na konto. - KOPIOWANIE ZDJĘĆ. Zdjęcia większości produktów są naszą własnością i są chronione prawami autorskimi. Wykorzystywanie ich bez naszego zezwolenia grozi konsekwencjami prawnymi.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Deco Mariage
Braniborska 36
71-016 Szczecin
PL
Dodatkowe informacje

- ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU. Kupujący (konsument) w ciągu 14 dni od daty zakupu (odebrania przesyłki) ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. W takim przypadku klient odsyła do Deco Mariage na swój koszt zamówiony towar wraz z załączonym pismem informującym o zwrocie towaru i z numerem konta, na który ma być dokonany przelew w ciągu 14 dni. Deco Mariage maksymalnie w ciągu kolejnych 14 dni przeleje pełną kwotę zamówienia. Prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia. Jeśli otrzymamy uszkodzony lub niekompletny towar, nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości, ponieważ klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przypominamy, że zgodnie z prawem zwrotowi nie podlegają artykuły wykonane na specjalne zamówienie klienta takie jak rejestracje indywidualne z imionami lub inne produkty na specjalne zamówienie, jeśli jest to wyraźnie zaznaczone w opisie produktu. Przypominamy także, że prawo zwrotu posiada tylko konsument (osoba fizyczna), natomiast zwrot nie przysługuje firmom (gdy wystawiana została faktura do zakupu), z racji tego, że firma nie jest konsumentem w rozumieniu prawa. W przypadku wątpliwości prosimy zasięgnąć informacji w Federacji Konsumentów (www.federacja-konsumentow.org.pl) lub w ogólnodostępnych zasobach internetu. - ANULOWANIE ZAMÓWIENIA. Klient ma możliwość anulowania zamówienia w dowolnym momencie podczas jego realizacji. Gdy anulowanie nastąpi jeszcze przed wysyłką paczki, wtedy anulowanie zamówienia zostaje potwierdzone e-mailem i następuje zwrot dokonanej płatności. Gdy klient chce anulować zamówienie po otrzymaniu już przesyłki, może to zrobić korzystając z prawa odstąpienia od umowy (czytaj powyższe informacje). - ZMIANA ZAMÓWIENIA. Jeśli złożone zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane przez Deco Mariage, klient może poinformować o zmianie jego treści e-mailem lub telefonicznie, życząc sobie dodanie lub usunięcie części zamówionych produktów. Niestety nie ma już takiej możliwości, jeśli przesyłka została wysłana do klienta. - FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Adresat: Deco Mariage, Braniborska 36, 71-016 Szczecin Ja ........................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy ...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Login z allegro .......................... Adres .......................................... Podpis ........................................ Data ............................................ - PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą; 2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb; 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie mamy kontroli; 8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.18. Klient ma prawo do zwrotu zużytego sprzętu zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w Deco Mariage i będzie obejmował produkt tego samego rodzaju. Chęć zwrotu zużytego produktu należy zgłosić e-mailem w okresie nie dłuższym niż jeden miesiąc od zakupu nowego urządzenia, ale nie krótszym niż 14 dni od jego zakupienia. Zwrot dokonywany jest po zweryfikowaniu przez Deco Mariage dokonanych przez Klienta zakupów Klient wysyła zużyty sprzęt do Deco Mariage na swój koszt.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Deco Mariage
Braniborska 36
71-016 Szczecin
PL
Dodatkowe informacje

W przypadku niezgodności towaru ze składanym zamówieniem, prosimy o kontakt e-mailowy, telefoniczny lub listowny. Po otrzymaniu takiej informacji najdalej w ciągu 14 dni roboczych ustosunkujemy się do reklamacji (przeważnie odpowiedzi udzielamy w ciągu kilku dni). Po uwzględnieniu reklamacji, sprzedający odsyła towar POCZTĄ - LISTEM POLECONYM PRIORYTETEM (inna forma odesłania towaru musi być wyraźnie potwierdzona e-mailem) BEZ POBRANIA. Adres do zwrotów i reklamacji: Deco Mariage, Braniborska 36, 71-016 Szczecin. Po otrzymaniu przesyłki, jeśli reklamacja będzie zasadna i będziemy mieli taką możliwość, to w pierwszym rzędzie dokonamy naprawy reklamowanego produktu lub jeśli to będzie niemożliwe, prześlemy nowy produkt w zastępstwie za reklamowany. W ostateczności i w przypadku gdy naprawa lub wysłanie nowego produktu nie będą możliwe, zwrócimy na konto zamawiającego kwotę równą wartości produktu i poniesionych kosztów przesyłki zwrotnej. Deco Mariage nie odpowiada za dodatkowe koszty wynikłe na skutek błędnej realizacji zamówienia, a tylko zwraca sumę wartości reklamowanych produktów i kosztów jego odesłania. Prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia. Jeśli otrzymamy towar uszkodzony PODCZAS TRANSPORTU, nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości. Prosimy o zawarcie dowodu zakupu (faktura lub paragon).