ZAPALENIE TARCZYCY HASHIMOTO -I.Wentz M.Nowosadzka (6912097467)

6 monet
11 osób kupiło 11 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
79,99 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny gratis
  • Allegro MiniPaczka InPost gratis
  • Allegro Paczkomaty InPost 1,99 zł
Zakupy od 599 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Oświęcim
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.68 [kg]
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2013
  • kondycja: bez śladów używania

Tytuł: ZAPALENIE TARCZYCY HASHIMOTO

Okładka: miękka

Rok wydania: 2013

Liczba stron: 406

Wymiary: 15,2 x 23 cm

ISBN: 978-0615912196

Co się tak naprawdę dzieje w Hashimoto?

U pacjentów z Hashimoto często występują refluks, niedobory pokarmowe, anemia, przepuszczalne jelito, alergie pokarmowe, choroby błon śluzowych jamy ustnej i hipoglikemia, jako dodatek do typowych objawów niedoczynności tarczycy, takich jak przyrost wagi, nietolerancja zimna, utrata włosów, zmęczenie i zaparcia.

Organizm zostaje uwikłany w błędne koło immunologicznego przeciążenia, niewydolności nadnerczy, dysbiozy przewodu pokarmowego, upośledzonego trawienia i nieprawidłowości w wydzielaniu hormonów.Błędne koło destrukcji będzie kontynuowane w danym kierunku siłą rozpędu, dopóki  nie zostanie przerwane przez interwencję z zewnątrz.

Interwencje dotyczące zmiany trybu życia, opisywane w tej książce, pomogą zdemontować błędne koło, część po części. Zaczynamy od prostych kroków, aby wyeliminować czynniki wyzwalające, a następnie staramy się naprawić inne systemy, aby przywrócić równowagę i pozwolić, aby organizm sam się wyleczył.

O autorkach:

Dr Izabella Wentz jest farmaceutką, autorką książki i choruje na Hashimoto.

Zainspirowana przez swoją mamę dr Martę Nowosadzką od najmłodszych lat interesuje sie medycyną. Po rozpoznaniu u niej Hashimoto w 2009 roku była zaskoczona, że w chorobach autoimmunologicznych nie poleca się żadnych zmian trybu życia, a jedynym zaleceniem lekarza było przypisanie hormonów tarczycy.

Spędziła trzy lata na studiowaniu dostępnych źródeł, najnowszych doniesień naukowych i rekomendacji na temat postępowania w chorobie Hashimoto, a rozpowszechnienie wiedzy na temat konieczności zmian trybu życia i innych niezbędnych interwencji stało się jej misją. Postanowiła wypełnić lukę i do metod leczenia konwencjonalnego włączyć zmiany trybu życia, które są ważnym i nieodzownym elementem leczenia. Podsumowaniem poszukiwań stała się książka: „Zapalenie Tarczycy Hashimoto: Jak znaleźć źródłową przyczynę choroby” która obecnie jest dostępna w angielskiej wersji na Amazon.com i zajmuje pierwsze miejsce w rankingu najlepiej sprzedawanych książek na temat Hashimoto.

Dr Wentz jest pionierem we wprowadzeniu zmian trybu życia w Hashimoto. Kompleksowe podejście do choroby pozwoli wyeliminować czynniki wyzwalające, uzupełnić niedobory i doprowadzić do remisji lub całkowitego wyleczenia.

Dr Marta Nowosadzka jest lekarzem i współautorką książki

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u em_books za co najmniej 599 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 1,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 4,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 3,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu 2,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Niemcy 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Wielka Brytania 38,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Czechy 23,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Irlandia 39,00 zł
kolejna sztuka: 13,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Słowacja 31,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Szwecja 39,00 zł
kolejna sztuka: 13,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Holandia 32,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Norwegia 39,00 zł
kolejna sztuka: 13,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
Włochy 39,00 zł
kolejna sztuka: 4,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Francja 39,00 zł
kolejna sztuka: 4,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Belgia 32,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Dania 38,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Hiszpania 39,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Austria 38,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 3,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu 4,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

E&M BOOKS
ul.Harcerska 9
32-600 Oświęcim
NIP: 549-100-54-16
REGON: 120206869

kontakt

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 17:00
  • niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
E and M BOOKS Eligiusz Zakutyński
Harcerska 9
32-600 Oświęcim
PL
Dodatkowe informacje

  

Zwroty

1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy
w posiadanie przez klienta będącego konsumentem.

3. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu.

8. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

9. Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy.

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12.  Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
E and M BOOKS Eligiusz Zakutyński
Harcerska 9
32-600 Oświęcim
PL
Dodatkowe informacje

  

Reklamacje


1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad.

Każdy prezentowany przez Sprzedawcę towar jest oznaczony jako nowy, pochodzący z ekspozycji lub używany. W przypadku Towarów używanych lub pochodzących z ekspozycji Sprzedawca każdorazowo informuje Klienta o ewentualnych widocznych śladach użytkowania.

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia.

b) żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca.

4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca.

5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

6.  Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. 

7.  W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi.

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta.

9. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.

10. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

11. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Pozostałe informacje

1. Wszystkie nazwy towarów, znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.

2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która naruszałaby interes sprzedawcy.

3. Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdza klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku do klienta.

4.  Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.

5. Administratorem danych osobowych klientów uzyskanych przez sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży jest sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Grupa Allegro sp. z o.o, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.

6. Sprzedawca przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umowy sprzedaży. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

7. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie zawartej umowy sprzedaży jest prawo polskie.

8.  Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).