ZAPACH SAMOCHODOWY K2 VENTO GREEN TEA HERBATA (7062272815)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
5,20 zł
z 10000 sztuk
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 4,90 zł
  • PACZKA W RUCHu 6,90 zł
  • List polecony priorytetowy 7,90 zł
Zakupy od 799 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Mikołów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]
  • marka: K2

opis

Zapach samochodowy K2 Vento Green tea (zielona herbata), 8 ml

Gwarancja: 12 miesięcy

Kod produktu: I45-5220

K2 VENTO to unikalny design, stopniowa aplikacja i praktyczne mocowanie, dzięki któremu odświeżacz będzie zawsze w miejscu, w którym został zamontowany.

K2 VENTO to osiem unikalnych kompozycji zapachowych, które w delikatny sposób odświeżą wnętrze każdego auta. Aplikator zaprojektowany został tak, aby zapach dozować stopniowo w minimalnych ilościach. Drewniany korek nasącza się substancją zapachową i w ten sposób powoli ją uwalnia. Gama zapachów K2 VENTO to kipiące świeżością zapachy LEMON, FRESH i OCEAN, ekskluzywny FAHREN, aromatyczne TRUSKAWKA, WANILIA, ZIELONA HERBATA I ZIELONE JABŁKO.

  • Pojemność: 8 ml
  • Zapach: zielona herbata
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 4,90 zł

Lokalizacja: Mikołów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Galimoto_pl za co najmniej 799,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
10,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
4,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
7,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
6,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
14,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
15,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
12,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
16,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
18,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Grupa DWR s.c.
Owsiana 44
40-780 Katowice
woj. śląskie
tel.: 32 729 82 10

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 664 156 502,  info@galimoto.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy. 
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. 
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły. 

   

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. 
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. 
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

  Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 664 156 502,  info@galimoto.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy. 
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. 
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły. 

  

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. 
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. 
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 664 156 502,  info@galimoto.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

   

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Każdy Klient zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, jeżeli posiada status Konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie ustawowym 14 dni od jej zawarcia lub otrzymania Produktu w zależności od tego, która z czynności nastąpiła później. 
  2. Każdy Klient zgodnie z art. 34 ustawy o prawach konsumenta jeżeli posiada status Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wypełnić Przykładowy formularz odstąpienia od umów oraz odesłać Produkt na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  4. Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość to Klient ponosi koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy. 
  5. Po złożeniu oświadczenia woli o odstąpieniu od Umowy cena Produktu zostanie zwrócona Klientowi, podobnie jak koszt wysyłki Produktu poniesiony przy zakupie do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie Sprzedawcy w terminie 14 dni, nie wcześniej jednak niż przed otrzymaniem rzeczy.
  6. Zwrot kosztów, o których mowa powyżej w pkt. 5 nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy podany przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy.  

O sprzedającym
Galimoto_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

26

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 32 729 82 10
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Od 2013 roku Grupa DWR s.c. prowadzi hurtową i detaliczną sprzedaż części oraz akcesoriów samochodowych. Naszą firmę tworzą ludzie związani z motoryzacją od najmłodszych lat. Lubimy to, co robimy, dlatego chcemy to robić jak najlepiej. Szeroka gama produktowa, renomowane marki, sprawna logistyka i konkurencyjne ceny – w sklepie Galimoto_pl motozakupy stają się przyjemnością.

Pozostałe informacje

email: info@galimoto.pl
telefon: 32 729 82 10