ZAPACH DR.MARCUS FRESH BAG BUBBLE GUM GUMA (6483015415)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
6,80 zł
z 146 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,89 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 5,90 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy powyżej 1 000 zł
  • lokalizacja: Katowice
  • czas wysyłki: natychmiast
  • marka: Dr. Marcus

Zapach samochodowy Dr.Marcus FRESH BAG Bubble Gum

Gwarancja:12 miesięcy
Kod produktu:DM507
Producent:DR.MARCUS
Opis produktu

Zapach samochodowy DR.MARCUS z serii FRESH BAG o zapachu Bubble Gum

Wielofunkcyjny odświeżacz, który znajduje zastosowanie nie tylko w samochodzie, ale stanie się gustownym dodatkiem w sypialni czy szafie. W delikatnym, tiulowym woreczku znajdują się zapachowe kuleczki nasączone francuskimi perfumami, które stopniowo uwalniają swój zapach.

Opis zapachu Bubble Gum: Pamiętacie z dzieciństwa zapach i smak gumy balonowej? Teraz możecie to mieć w samochodzie każdego dnia.

Zastosowanie / użycie:
Odświeżacz przeznaczony jest do zawieszenia we wnętrzu auta. Dobrym pomysłem może być zawieszenie go na lusterku wstecznym lub też uchwycie/wieszaku umieszczonym w podsufitce samochodu. Odświeżacz nie może stykać się z częściami plastikowymi ani innym wyposażeniem kabiny.

Trwałość zapchu: 45 dni
Masa wsadu: 20 g.
Zastosowanie: samochód, dom i biuro

Galeria produktu
Dlaczego warto kupić u nas?
14 dni na zwrot

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Pewna gwarancja

Wszystkie towary są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora. Oferowana gwarancja pozwoli Ci spać spokojnie.

Faktura VAT

Do każdego zakupu wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.

Szybka wysyłka

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 14:00 realizujemy tego samego dnia.

Odbiór osobisty
Zobacz również
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u dwr_com_pl za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 02105012141000009206869241
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,89 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 11,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 5,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 16,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Grupa DWR s.c. - oferujemy kilka tysięcy pozycji towarowych w kilku kategoriach. W naszej ofercie można znaleźć szeroką gamę produktów poczynając od oświetlenia oraz akcesoriów motoryzacyjnych, poprzez zestawy ksenonowe oraz elementy tuningowe i kosmetyki samochodowe, skończywszy na oświetleniu dla domu i środkach czystości. W krótkim okresie istnienia naszej firmy staliśmy się liderem wśród sklepów internetowych. Dzięki bezpośredniej współpracy z dystrybutorami oraz producentami oferujemy produkty w konkurencyjnych cenach. Nowoczesne rozwiązania informatyczne oraz logistyczne umożliwiają nam szybką realizację zamówień. Dbamy o wysokie standardy naszych usług: zapewniamy kompleksową opiekę gwarancyjną oraz łatwy dostęp do wsparcia technicznego. Gwarantujemy bezpieczeństwo transakcji oraz przejrzyste procedury zakupów. Wszelkie informacje na temat warunków zakupu znajdą Państwo na naszej stronie internetowej. Zapraszamy do zakupów!

kontakt

  • 535 505 510
    poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00, sobota: 9:00 - 13:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Grupa DWR s.c.
Owsiana 44
40-780 Katowice
Polska
 
Gwarantowany zwrot towaru Jako Konsumentowi gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku zamówień złożonych za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allegro. Jak zwrócić towar? 1. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej. http://photos05.redcart.pl/templates/images/description/16966/Image/ZwrotTowaru.pdf 2. Zapakuj zwracany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj! Zwrotowi podlegają produkty nowe, w pełni kompletne. 3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny), kartę gwarancyjną (o ile została wydana) oraz formularz odstąpienia od umowy. 4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice Prawo odstąpienia od umowy 1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu bądź drogą mailową na adres: biuro@dwr.com.pl 3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków jest wykonywany na kartę. 6. W przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta. 7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). 8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.

reklamacje

Reklamacje z tytułu udzielonej gwarancji na towar Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub dystrybutora. Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo, a towar nabyłeś jako Konsument, masz prawo złożyć reklamację. Reklamacje zostają rozpatrzone w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów. Jak złożyć reklamację? 1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji dostępny poniżej. http://photos05.redcart.pl/templates/images/description/16966/Image/ZgloszenieReklamacji.pdf 2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny. 3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny), kartę gwarancyjną (o ile została wydana) oraz formularz zgłoszenia reklamacji. 4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice Dostarczenie towaru: 1. Aby skorzystać z darmowej przesyłki, wejdź na stronę: https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c. 2. Wypełnij formularz nadania paczki. 3. Na podany adres mailowy prześlemy etykietę na paczkę, którą należy wydrukować. 4. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej. Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania. Reklamacje 1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient/Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca. Adres, pod który Klient/Przedsiębiorca winien odesłać towar: Grupa DWR s.c., ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice. 2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. 3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi/Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi/Przedsiębiorcy poniesione koszta wysyłki towaru. W przypadku, gdy Klient/Przedsiębiorca wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi/Przedsiębiorcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta/Przedsiębiorcy. 5. Każdy Klient/Przedsiębiorca może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta/Przedsiębiorcy z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php 6. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy.

pozostałe informacje

List ekonomiczny Na wybranych aukcjach dostępna jest dostawa listem ekonomicznym. Informujemy, że w przypadku wyboru tej formy dostawy nie ponosimy odpowiedzialności za niedoręczenie takiej przesyłki, gdyż są one nierejestrowane. W przypadku zaginięcia przesyłki nie mamy możliwości złożenia reklamacji. Zalecamy zatem wybór rejestrowanych form dostawy.