Zajęcia techniczne 4-6 Podręcznik + ćwiczenia 2 (6541878892)

zakończona
19,80 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 5,97 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Białystok
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • okładka: miękka

Selkar

ul. Kolejowa 11 lok. 5
15-701 Białystok

e-mail: allegro@selkar.pl
tel.: 085 652 68 93
(pon.-sob. w godz. 9 - 18)

Zajęcia techniczne 4-6 Podręcznik z ćwiczeniami Część 2

Stanecka Bogusława, Stanecki Czesław

podtytul: Szkoła podstawowa
Autorzy: Stanecka Bogusława, Stanecki Czesław
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 112
Rok wydania: 2012
Wydawnictwo: Stan Pol
ISBN: 9788391531136

Podręcznik z ćwiczeniami Zajęcia techniczne część 2 został opracowany na podstawie programu nauczania Zajęcia techniczne w szkole podstawowej w klasach IV-VI. Podobnie, jak podręcznik Zajęcia techniczne część 1 podzielony jest na dwie części: wiadomości i ćwiczenia.
W pierwszej części znajduje się pięć zasadniczych działów. Dział pierwszy jest kontynuacją nauki rysunku technicznego. Działy drugi i trzeci zawierają wiadomości o właściwościach i zastosowaniu kolejnych grup materiałów, takich, jak materiały włókiennicze i tworzywa sztuczne. Dział czwarty zawiera wiadomości o metalach i ich stopach. Ostatni dział dotyczący schematów mechanicznych, zawiera opis urządzeń wykorzystujących przekładnie.
W części drugiej podręcznika zawarte są ćwiczenia umożliwiające samodzielną i kreatywną pracę uczniów o różnym poziomie intelektualnym. Bogata i różnorodna oferta ćwiczeń ułatwi uczniom zdobycie kompetencji określonych w podstawie programowej.



W PRZYPADKU ZAKUPU PRZEDMIOTÓW NA WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ AUKCJI, PROSIMY KORZYSTAĆ Z OPCJI "DO KOSZYKA".

POZWOLI TO NAM PRZYSPIESZYĆ REALIZACJĘ PAŃSTWA ZAMÓWIEŃ.

W PRZYPADKU CHĘCI ZAMÓWIENIA WIĘKSZEJ ILOŚĆI PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY BĄDŹ E-MAIL

DZIĘKUJEMY!

SPRAWDŹ NASZE AUKCJE!


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u selkar_pl za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 5,97 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przy zakupie kilku przedmiotów, możemy wysłać je jedną paczką kurierską, a za przesyłkę zapłacisz tylko jeden raz.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy zgranym i wykwalifikowanym zespołem z ogromną wyobraźnią. Łączy nas pasja do książek, każdy z nas ma coś wspólnego z kulturą. W swoich szeregach mamy m.in. autora opowiadań i wierszy, wielbicieli fantastyki i kotów, fana kryminałów, kinomaniaka i blogerkę książkową. Rozwijamy nasze zainteresowania i wiedzę z zakresu produktów, które oferujemy, tak aby jak najlepiej doradzać naszym klientom i wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Zapewniamy najwyższy poziom obsługi i sumiennie wykonujemy swoje obowiązki. Stały kontakt z klientem pozwala nam na bieżąco poprawiać wszystkie niedociągnięcia w każdym aspekcie naszej działalności. Już od ponad 10 lat działamy na rynku i dostarczamy najlepszą literaturę. Dotychczas zrealizowaliśmy 400 tysięcy zamówień. Ta liczba i opinie naszych klientów mówią same za siebie, prawda? Dane do przelewów: Nazwa odbiorcy przelewu: DKS Sp. z o.o. Numer konta: 33 2490 0005 0000 4520 7751 1834 Nazwa banku odbiorcy przelewu: Alior Bank S. A.

kontakt

  • 856526893
    infolinia czynna pon-pt 8:00 - 18:00,a w soboty 9:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 90 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez okres 90 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa. Wyjątek stanowią treści cyfrowe, w przypadku których prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży obowiązuje 14 dni. 2. Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie może zostać złożone w szczególności z wykorzystaniem wzoru formularza o odstąpieniu od umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu (zgodnym z ustawowym wzorem formularza, o którym mowa w art. 30 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta) lub pod linkiem WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Nie ogranicza to uprawnienia Konsumenta do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. 3. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu za pośrednictwem wiadomości e-mail, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: bok@selkar.pl. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: DKS Sp. z o. o. Księgarnia selkar.pl ul. Kolejowa 11 lok. 5, 15-701 Białystok. Do zachowania 90 - dniowego terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. Bieg 90 – dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w przypadku Umowy Sprzedaży od objęcia Towarów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli Umowa Sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (Towarów), partii lub części. 5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponuje, że sam odbierze Towar od Konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towarów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towarów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Konsument wybiera sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy zwracany Towar lub przekazać Towar osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania 14 – dniowego terminu wystarczy odesłanie Towarów przed jego upływem. Prosimy o zapakowanie i zabezpieczenie odsyłanych Towarów tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie. 9. Zwracane Towary należy odesłać na adres: DKS Sp. z o. o. Księgarnia selkar.pl ul. Kolejowa 11 lok. 5, 15-701 Białystok. 10. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towarów, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść. 11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa. 12. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje w przypadku:a. dostarczania zapieczętowanych Towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; b. dostarczania Towarów, które, po dostarczeniu, ze względu na swój charakter są w sposób nierozłączny połączone z innymi przedmiotami;c. dostarczania zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;d. dostarczania treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 13. Przesłanie produktu przez klienta z powrotem do Księgarni za pobraniem nie będzie akceptowane.

reklamacje

1. Towary oferowane w Sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. 2. Sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczenia Towarów bez wad. 3. Jeżeli otrzymany przez Klienta Towar jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji we wskazanych serwisach lub - niezależnie - z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru. 4. Klient może zgłosić przysługujące mu roszczenia z tytułu rękojmi w szczególności listownie na adres: DKS Sp. z o. o. Księgarnia selkar.pl ul. Kolejowa 11 lok. 5, 15-701 Białystok lub za pomocą wiadomości e-mail na adres bok@selkar.pl z dopiskiem „reklamacja”. Prosimy o załączenie do reklamacji dowodu zakupu Towaru oraz numeru zamówienia 5. W celu przyspieszenia rozpoznania reklamacji, prosimy o podanie w treści zgłoszenia reklamacyjnego krótkiego opisu przyczyn uzasadniających reklamację oraz danych kontaktowych Klienta. 6. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).Klient może:a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towarów bez wady. Klienta nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna;b. żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego. 7. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 8. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar na następujący adres: DKS Sp. z o. o. Księgarnia selkar.pl ul. Kolejowa 11 lok. 5, 15-701 Białystok. 9. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 10. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu Towarów przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.