ZACISK HAMULCOWY TYŁ PRAWY VW PASSAT B6 tylny (6911086315)

Od 17-08-2017 do 27-08-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
9 dni do końca
cena kup teraz
555,00 zł
z 2 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Jerzmanowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • produkt regenerowany: nie
  • typ samochodu: samochody osobowe

SPRZEDAM NOWY ZACISK HAMULCOWY

TYLNY PRAWY

FIRMY NTY

2 lata Gwarancji.

Dane techniczne:

System hamulcowy: TRW

Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść

Typ zacisku hamulca: Zacisk ham. z el. blokującym dla elektr. ham. postojowego

Wyposażenie pojazdu: do pojazdów z elektronicznym hamulcem postojowy

Materiał: Aluminium

Średnica [mm]: 38

Zastosowanie:

Marka Model Typ Pojemność silnika [ccm] Rok produkcji

VW PASSAT (3C2) 1.4 TSI 1390 2007.05 - 2010.07

VW PASSAT (3C2) 1.6 1595 2005.05 - 2010.07

VW PASSAT (3C2) 1.6 FSI 1598 2005.03 - 2008.06

VW PASSAT (3C2) 1.8 TSI 1798 2007.05 - 2010.07

VW PASSAT (3C2) 1.9 TDI 1896 2005.03 - 2008.11

VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 4motion 1968 2005.03 - 2009.05

VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 1968 2005.03 - 2009.05

VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 16V 1968 2005.03 - 2010.07

VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 16V 4motion 1968 2005.03 - 2010.08

VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 1968 2005.03 - 2010.11

VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 1968 2005.08 - 2006.07

VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 1968 2005.08 - 2009.05

VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 1968 2005.08 - 2010.07

VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 1968 2005.11 - 2007.05

VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI 1968 2008.11 - 2010.07

VW PASSAT (3C2) 2.0 FSI 1984 2005.03 - 2010.07

VW PASSAT (3C2) 2.0 FSI 1984 2005.07 - 2010.07

VW PASSAT (3C2) 2.0 FSI 4motion 1984 2005.09 - 2010.07

VW PASSAT Variant (3C5) 1.6 1595 2005.08 - 2010.11

VW PASSAT Variant (3C5) 1.6 FSI 1598 2005.08 - 2008.06

VW PASSAT Variant (3C5) 1.8 TSI 1798 2007.05 - 2011.10

VW PASSAT Variant (3C5) 1.9 TDI 1896 2005.08 - 2008.11

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 1968 2005.08 - 2006.02

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 4motion 1968 2005.08 - 2009.05

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 1968 2005.08 - 2009.05

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 1968 2005.08 - 2009.05

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 1968 2005.08 - 2010.11

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 1968 2005.08 - 2010.11

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 1968 2005.08 - 2010.11

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion 1968 2005.08 - 2010.11

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 TDI 1968 2005.11 - 2007.05

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 FSI 1984 2005.08 - 2010.11

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 FSI 1984 2005.08 - 2010.11

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 FSI 4motion 1984 2005.09 - 2010.11

VW (FAW) MAGOTAN (B6) 1.4 TSI 1390 2010.01 - 2011.07

VW (FAW) MAGOTAN (B6) 1.8 TSI 1798 2007.06 - 2011.07

VW (FAW) MAGOTAN (B6) 2.0 1984 2007.06 - 2008.04

VW (FAW) MAGOTAN (B6) 2.0 TSi 1984 2008.04 - 2011.07

Kody OE:

BENDIX 694422B

BOSCH 0986474455

Brake ENGINEERING CA2782R

BREMBO F85219

BUDWEG CALIPER 343643

DELCO REMY DC784635E

FERODO FCL694422

FTE RS389866A0

FTE RX389866A0

JURID 694422J

NK 2147310

NK 2147310AM

NK 2147310OE

QUINTON HAZELL QBS4420

TEXTAR 38011100

TEXTAR 38190700

TRISCAN 817029002

TRISCAN 8170343643

VW 3C0615404

VW 3C0615404E

VW 3C0615404G


Podana cena dotyczy jednej sztuki.

Posiadam także wiele innych części do VW PASSAT.

Tel. 888-961-444

Tel. 888-918-444

Kontakt

Tel: 888-961-444
Tel: 888-918-444
email: arkolgarage@gmail.co­m

Wysylka

Platnosci

16 1140 2004 0000 3102 5634 6679

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Arkol Garage Auto Części
ul. Szkolna 44
32-048 Jerzmanowice
NIP: 944-201-76-40
REGON: 120786192

kontakt

  • 888-961-444
    Kontakt od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00 w soboty od 9:00 do 15:00
  • 888-918-444
    Kontakt od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00 w soboty od 9:00 do 15:00

reklamacje

6. Aby uznać towar za uszkodzony w transporcie, konsument MUSI sprawdzić zawartość oraz stan przesyłki w obecności kuriera lub przy odbiorze przesyłki pocztowej. W przypadku uszkodzenia konieczne jest spisanie protokołu szkody oraz sfotografowanie uszkodzonego towaru, gdyż stanowi on podstawę do wystąpienia reklamacji u spedytora. Reklamacja uszkodzenia towaru uznawana jest jedynie wtedy, gdy podczas zgłaszania reklamacji został wcześniej sporządzony protokół szkody ze spedytorem (kurierem lub listonoszem). 7. Każdy zakupiony na aukcji towar określony jako NOWY (nieużywany) podlega dwuletniej gwarancji dla osób prywatnych oraz jednorocznej gwarancji dla firm. Gwarancji nie podlegają jedynie elementy karoseryjne oznaczone jako reperaturki, elementy blacharskie oraz towar sprzedawany jako używany. 8. W przypadku, gdy konsument uzna towar za wadliwy przysługuje mu możliwość reklamowania danego produktu. W tym celu konsument powinien najpierw skontaktować się ze sprzedawcą celem ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności uzgodnienia sposobu postępowania sprzedającego w przypadku uwzględnienia reklamacji (np. wymiana towaru na nowy, naprawa, itd.). 9. Po ustaleniu procedury reklamacyjnej konsument składa oświadczenie w formie pisemnej, które dołącza do przesyłki zwrotnej zawierającej wadliwy towar. Oświadczenie takie musi zawierać: - Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Kontakt do konsumenta (numer telefonu) - Nazwę produktu - Datę dokonania zakupu towaru - Krótki opis wady / usterki - Ustalony podczas kontaktu ze sprzedającym sposób realizacji reklamacji (wymiana towaru na nowy / odesłanie towaru do serwisu gwarancyjnego lub do producenta / zwrot gotówki) - Jeśli ustalono zwrot gotówki należy dopisać: ustaloną kwotę zwrotu (kwotę zakupu towaru BEZ KOSZTÓW WYSYŁKI) oraz numer konta bankowego, na który zostanie wykonany przelew z żądaną kwotą zwrotu. 10. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzeć reklamację bez zbędnej zwłoki, tuż po zbadaniu rzeczy, w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni kalendarzowych. 11. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w opisie produktu.

pozostałe informacje

WYMIANA 12. Konsument ma możliwość wymiany towaru na inny w ciągu 14 (czternastu) dni od daty objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta bez podania przyczyny. Sprzedawca gwarantuje wymianę towaru pod warunkiem, iż pożądany towar zamienny będzie aktualnie dostępny w ofercie. 13. Towar można wymienić jeśli: zakupiony wcześniej produkt nie został uszkodzony, ani nie nosi widocznych śladów użytkowania, znajduje się w oryginalnym pudełku (jeśli w takim został doręczony) oraz jeśli został dołączony dowód sprzedaży wraz z formularzem zawierającym następujące informację: - Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Kontakt do konsumenta (numer telefonu) - Nazwę aukcji, na której został dokonany zakup towaru - Datę dokonania zakupu towaru - Nazwę oraz specyfikację towaru, który ma zostać wysłany. - Numer konta bankowego (w przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest mniejsza) 14. Koszt odesłania wymienianego towaru oraz koszt wysłania wymienianego towaru pokrywa konsument. 15. W przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest mniejsza, sprzedawca odsyła różnicę na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego. 16. W przypadku, gdy wartość towaru wybranego w zamian za zwracany jest większa, zostaje on (towar) wysłany przesyłką pobraniową, która uwzględnia zaistniałą różnicę.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Arkol Garage Auto Części
Szkolna 44
32-048 Jerzmanowice
PL
Dodatkowe informacje

1.  Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży towaru zakupionego przez Internet w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania uzasadnienia - w takim przypadku klient musi jedynie ponieść koszt związany z przesłaniem produktu.


2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się w momencie objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta.


3. Aby odstąpienie od Umowy Sprzedaży było ważne, konsument w przesyłce zwrotnej wraz z odsyłanym towarem MUSI zamieścić: a) dokument potwierdzający zakup (paragon lub faktura VAT),  b)potwierdzić anulowanie transakcji - potwierdzić zwrot prowizji, oraz c) formularz, który będzie zawierał:


- Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT)


- Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT)


- Kontakt do konsumenta (numer telefonu)


- Nazwę lub numer aukcji, na której został dokonany zakup towaru


- Datę dokonania zakupu towaru


- Numer konta bankowego, na który zostanie wykonany przelew z żądaną kwotą zwrotu


4. Zwracanego towaru należy NIE WYSYŁAĆ PRZESYŁKĄ POBRANIOWĄ! 


5. Konsument NIE OTRZYMA ZWROTU ŻĄDANEJ KWOTY jeśli: zwracany towar został: a) uszkodzony, b) posiada ślady używania, które  wykraczają poza konieczność sprawdzenia stanu lub zgodności produktu, c) posiada ślady montażu.