ZACISK HAMULCOWY TYŁ LEWY RENAUL LAGUNA 7701049108 (6950744966)

12 dni do końca
cena kup teraz
260,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • Niemcy 50,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Wilkszyn, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • produkt regenerowany: nie
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 5 [kg]
  • strona zabudowy: tylne lewe
O mnie Komentarze Aukcje Pytania
KONTAKT


PŁATNOŚCI


WYSYŁKA


FAKTURA I GWARANCJA


INFORMACJA
OPIS PRZEDMIOTU
ZACISK HAMULCOWY TYŁ LEWY
RENAULT LAGUNA II ESPACE IV
Informacje DODATKOWE: ŚR.TŁOKA 38MM,GR.TARCZY 11MM, ŚR.TARCZY 274MM SYST.ATE
ZAMIENNIK FIRMY TECH-FRANCE
7701049108
WYSTAWIONY TOWAR POSIADAMY NA STANIE

Producent: Numer:
BOSCH 0 986 473 226
ATE 11.9387-7001.2
BUDWEG 343242
SASIC 6504018
BENDIX 694303B
RENAULT 7701049108
RENAULT 7711135695
TRW BHR222E
Model: TYP: SILNIK:
ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U, JK0G) 2002/11 ->
ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 (JK09,JK0K) 2002/11 ->
ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 Turbo (JK0B,JK0N) 2002/11 ->
ESPACE IV (JK0/1_) 2.2 dCi (JK0H) 2002/11 ->
ESPACE IV (JK0/1_) 3.0 dCi (JK0J, JK0V) 2002/11 ->
ESPACE IV (JK0/1_) 3.5 V6 (JK0FAB, JK0FCB) 2002/11 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.6 16V (BG0A, BG0L) 2001/03 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.6 16V (BG1G, BG1H) 2005/02 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG06, BG0J, BG0M) 2001/03 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0M) 2001/03 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0C, BG0V) 2001/03 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG05) 2004/03 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCI (BG0E) 2001/06 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG0E, BG0R) 2001/10 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG0G) 2001/03 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG1A, BG1W) 2005/01 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG1V) 2005/05 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V 2005/01 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V 2005/01 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG00, BG0K, BG0P, BG0W) 2002/08 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V IDE (BG0N) 2001/04 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG0Z, BG1L, BG1M) 2003/01 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 2.2 dCi 2005/05 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 2.2 dCi (BG0F) 2001/10 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 3.0 V6 24V (BG0D) 2001/03 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.6 16V 2005/02 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.6 16V (KG0A, KG0L) 2001/03 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.8 16V 2001/03 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.8 16V (KG0B, KG0M) 2001/03 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.8 16V (KG0J) 2001/03 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG05) 2004/03 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCI (KG0E) 2001/06 ->
LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (KG0E, KG0R) 2001/10 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG0G) 2001/03 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG1A, KG1W) 2005/01 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG1V) 2005/05 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.0 16V 2005/01 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.0 16V 2005/01 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.0 16V (KG00, KG0K, KG0W) 2002/08 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.0 16V IDE (KG0N, KG0P) 2001/04 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.0 16V IDE (KG0N, KG0P) 2001/04 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.0 16V Turbo (KG0S, KG0Z, KG1L, KG1M) 2003/01 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.2 dCi 2005/05 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 2.2 dCi (KG0F) 2001/10 ->
LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 3.0 V6 24V (KG0D) 2001/03 ->
MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 16V Turbo 2004/05 ->
MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 Renault Sport 2004/05 ->

ZACISK HAMULCOWY TYŁ LEWY
FIRMY TECH-FRANCE
7701049108
JEŻELI NIE JESTEŚ PEWIEN SPRAWDZAMY RÓWNIEŻ PO NUMERACH VIN
ZAMÓWIENIA PRZYJMUJEMY DO GODZ 17:00 TOWAR OTRZYMUJESZ NASTEPNEGO DNIA
MASZ WIĘCEJ PYTAŃ? ZADZWOŃ: 883 658 283 LUB 71 889 01 70 NAPISZ: biuro@kumi-parts.pl
gg: 52833197


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u kumi-parts za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 62 1090 1522 0000 0001 2991 2886
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Niemcy 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Wielka Brytania 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Czechy 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Irlandia 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Słowacja 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Szwecja 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Holandia 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Litwa 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Włochy 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Francja 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Belgia 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Dania 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Austria 60,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Kumi-Parts Michał Kuriata
ul. Błotna 1D
55-330 Wilkszyn
NIP: 913-155-73-86
REGON: 360601545

Dlaczego warto kupić od nas?


Nasza firma jest profesjonalnym dystrybutorem części oryginalnych i zamiennych do samochodów osobowych i osobowych Citroen, Peugeot i Renault. W naszej ofercie znajdą Państwo zarówno oryginalne części, jak i części zamienne pochodzące od czołowych producentów światowych. Nasz magazyn zlokalizowany jest w Polsce, dzięki czemu możemy obniżyć koszty przechowywania i transportu, co pozwala nam zaoferować najbardziej konkurencyjne ceny z dobrym czasem dostaw. Wszystkie zamówienia złożone w poniedziałek do piątku do godziny 08:00 do16:00 PM są wysyłane przez DHL lub UPS w tym samym dniu i dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych.

Staramy się jak najlepiej

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
KUMI-PARTS MICHAL KURIATA
BŁOTNA 1 D
55-330 WILKSZYN
PL
Dodatkowe informacje

 Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Konsument odsyła towar na swój koszt.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
KUMI-PARTS MICHAŁ KURIATA
BŁOTNA 1 D
55-330 WILKSZYN
PL
Dodatkowe informacje

 

Gwarantem może być zarówno producent, jak importer lub sam sprzedający. Udzielenie gwarancji polega na umieszczeniu stosownego oświadczenia w dokumencie gwarancyjnym, opisie transakcji, a nawet w reklamie towaru.

Udzielenie gwarancji jest dobrowolne: to gwarant decyduje, czy udzieli konsumentom gwarancji na swój produkt oraz jaka będzie jej treść oraz zakres, czyli np. jaka będzie liczba napraw, warunki, w jakich może być dokonana wymiana sprzętu na nowy, czy będą podane adresy serwisów itp.

Jeżeli towar jest wprowadzany do obrotu w Polsce, dokument gwarancyjny powinien być sporządzony w języku polskim, powinien być też jasny i zrozumiały. Musi też zawierać podstawowe dane potrzebne do dochodzenia roszczeń:

  • nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce,
  • czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej,
  • obowiązki gwaranta,
  • uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady,
  • stwierdzenie, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

Reklamacje
  • Czy możliwość reklamacji wadliwego towaru dotyczy wszystkich typów transakcji (licytacji i kup teraz)?Tak. Nie możesz jednak zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

 Gwarantem może być zarówno producent, jak importer lub sam sprzedający. Udzielenie gwarancji polega na umieszczeniu stosownego oświadczenia w dokumencie gwarancyjnym, opisie transakcji, a nawet w reklamie towaru.  Udzielenie gwarancji jest dobrowolne: to gwarant decyduje, czy udzieli konsumentom gwarancji na swój produkt oraz jaka będzie jej treść oraz zakres, czyli np. jaka będzie liczba napraw, warunki, w jakich może być dokonana wymiana sprzętu na nowy, czy będą podane adresy serwisów itp.  Jeżeli towar jest wprowadzany do obrotu w Polsce, dokument gwarancyjny powinien być sporządzony w języku polskim, powinien być też jasny i zrozumiały. Musi też zawierać podstawowe dane potrzebne do dochodzenia roszczeń:  

  • nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce,
  • czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej,
  • obowiązki gwaranta,
  • uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady,
  • stwierdzenie, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  • Czy możliwość reklamacji wadliwego towaru dotyczy wszystkich typów transakcji (licytacji i kup teraz)?Tak. Nie możesz jednak zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji.