YOMA KOMFORTOWE CZÓŁENKA 39 - SKÓRA (6541690834)

zakończona
49,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • lokalizacja: Tarnów
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używane
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 39
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • rodzaj obcasa: koturn
  • wysokość obcasa (cm): 3.50
  • kształt noska: okrągły
  • kolor: odcienie brązu i beżu, odcienie pomarańczowego, odcienie zieleni, odcienie czerwieni

Czółenka marki YOMA

Wykonane ze skóry naturalnej w kol. ceglastej czerwieni

Stan minus bardzo dobry - normalne ślady użytkowania, niewielkie przytarcia podeszew i otarcia gumy podeszew po bokach

Długość wkładki mierzona od czubka do końca pięty przez środek wynosi 24,3 cm

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 49249000050000400046420158
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

pozostałe informacje

Informacje dla kupującego stosownie do przepisów Ustawy z dn. 31 maja 2014 roku o prawach konsumenta (wiążące dla umów zawartych od 25.12.2014) 1. Dane firmy Maksymilian Fila Sprzedaż Internetowa \\\\\\\"Lorelei\\\\\\\" ul. Braci Żmudów 6 33-100 Tarnów Numer NIP: 9930251020 Numer REGON: 122821580 Działalność i firma zarejestrowane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Organ rejestracyjny: Ministerstwo Gospodarki 2. Kontakt Preferowany kontakt mailowy: si_lorelei@o2.pl Tel.: 692838411 (wcześniej proszę o przesłanie pytania na maila; odbierając telefon nie wiem, o jaką ofertę chodzi i trudno mi udzielić informacji) 3. Sprawy ogólne Zobowiązuję się dostarczyć Państwu rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Dokładam wszelkiej staranności, by przedmioty oferowane na mojej stronie były opisane w sposób rzetelny i zgodny z prawdą. W przypadku pytań, proszę o kontakt mailowy na wskazany powyżej adres. Łączna cena (koszt towaru plus przesyłka) jest każdorazowo określona w ofercie (w aukcji). Oferty są wolne od kosztów dodatkowych, ukrytych. Sprzedaż prowadzę wyłącznie w formie wysyłkowej. Nie prowadzę sprzedaży stacjonarnej, proszę zatem nie pytać o możliwość odbioru towaru na miejscu. Na Państwa życzenie wystawiam fakturę. 4. Obowiązki kupującego Zawierając umowę zobowiązani są państwo do zapłaty należności za towar (sumy oznaczonej w ofercie lub wylicytowanej w aukcji) oraz kosztów przesyłki przedmiotu. Wpłaty proszę dokonać w terminie siedmiu dni od wygrania licytacji bądź skorzystania z oferty w opcji \\\\\\\"kup teraz\\\\\\\" przez PayU bądź zwykły przelew na podany rachunek bankowy. Alior Bank S.A. 49 2490 0005 0000 4000 4642 0158 W przypadku niedokonania wpłaty po tym okresie występuję do Allegro o zwrot prowizji z tytułu sprzedaży. Jeśli z powodów losowych bądź obiektywnych nie mogą Państwo dokonać wpłaty w oznaczonym terminie, proszę o kontakt. Ważne! W przypadku przelewu tradycyjnego, w tytule proszę podać login, jakiego używają Państwo na Allegro i dokładne oznaczenie towaru, za który dokonują Państwo wpłaty (np. \\\\\\\"kupujący5, clarks balerinki r.40\\\\\\\"). Proszę również o maila z potwierdzeniem adresu do wysyłki. Nie odpowiadam za zwłokę z wysyłką towaru, wynikającą z niepodania powyższych informacji w przelewie, jeśli jednocześnie nie wypełnili Państwo wcześniej formularza z wyborem sposobu dostawy. W przypadku, gdy adres podany w przelewie i ten w ustawieniach Allegro będą rozbieżne, a nie otrzymałem wspomnianego formularza, wstrzymuję się z wysyłką do czasu potwierdzenia adresu, na jaki mam wysłać paczkę. 5. Dostawa Paczkę wysyłam możliwie najszybciej, maksymalnie do 2 dni roboczych po potwierdzeniu wpłaty bądź zaksięgowaniu płatności na rachunku. W przypadku wyjazdu bądź z innych ważnych przyczyn, czas ten może ulec zmianie. Na stronie znajdzie się wówczas stosowna informacja. Nie wysyłam paczek poza granice kraju. Koszty przesyłki są podane każdorazowo przy oferowanym towarze. W przypadku skorzystania w krótkim okresie z więcej niż jednej oferty, proszę o kontakt w celu uzgodnienia łącznego kosztu przesyłki. 6. Rękojmia Zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego mają Państwo prawo roszczenia wobec sprzedającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Odpowiedzialność sprzedawcy tyczy wad fizycznych, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, mogą Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady (powinna odzwierciedlać rzeczywiste obniżenie wartości sprzedanej rzeczy). Nie mogą państwo odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna Odpowiedzialności z tytułu rękojmi nie zachodzi, jeśli wiedzieli Państwo o wadzie w chwili zawarcia umowy (informacja o niej znajdowała się w opisie przedmiotu lub wada była widoczna na zdjęciach). Stosownie do przepisów, sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. Jeżeli kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność sprzedawcy może zostać ograniczona, nie mniej niż do roku od dnia wydania rzeczy kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. 7. Reklamacja Mogą Państwo składać reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem si_lorelei@o2,pl lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócę się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Rozpoznaję reklamację możliwie najszybciej, maksymalnie w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana zostanie na podany przez kupującego adres e-mail 8. Prawo do odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy (objęcia jej w posiadanie) mogą Państwo odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku zwrócę wszystkie otrzymane od Państwa płatności. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: si_lorelei@o2.pl. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres firmy. Zwrotu dokonuję niezwłocznie, najpóźniej zaś w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wstrzymuję się jednak ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Państwo dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej Uwaga! Odstępujący od umowy ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 9. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – SI LORELEI Maksymilian Fila, ul Braci Żmudów 6, 33 - 100 Tarnów – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data(*) Niepotrzebne skreślić. 10. Koszty ponoszone przez kupującego W przypadku odstąpienia kupującego od umowy nie ponoszę kosztu odesłania towaru. Zwrot towaru odbywa się więc na koszt kupującego. Jeżeli wybrali Państwo sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, nie jestem zobowiązany do zwrotu poniesionych przeze mnie dodatkowych kosztów. Oznacza to, że zwracam w takich sytuacjach koszt przesyłki paczki ekonomicznej. 11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Kupujący będący konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.