Yellow Valley: Lost Lands Mahjongg fur PC (6931080018)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
35,35 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 40,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 45,00 zł
  • List priorytetowy 45,00 zł
  • lokalizacja: Poole, Wielka Brytania
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury

Yellow Valley: Lost Lands Mahjongg für PC

Nach der Vernichtung des Elfen-Königreichs steht jetzt auch die Insel der Elfen vor dem Untergang - kannst du es schaffen, sie zu retten? Spiele Mahjong und löse schwierige Aufgaben, um Trophäen und Artefakte zu verdienen. Genieße "Lost Island Mahjong" in der Premium-Version und erlebe ein grandioses Mahjong-Spiel voller märchenhafter Abenteuer und Charaktere.

Plattform PC

USK Freigegeben ohne Altersbeschränkung

Erscheinungsdatum 10.02.2017

Sprache Deutsch

EAN 4017404029632

Genre Denk- & Geschicklichkeit

Hersteller SAD

Verkaufsrang 700

Towar wysyłam z naszych magazynów mieszczących się w DE. Czas dostarczenia produktu w niektórych przypadkach może wynosić od 7-14 dni. Po zakupie otrzymujecie Państwo maila z instrukcją wpłaty. proszę wpłacać pieniądze ściśle według instrukcji. W razie pytań proszę o kontakt mailowy poprzez Allegro.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 75,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
List polecony priorytetowy 50,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
List polecony ekonomiczny 45,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Paczka pocztowa priorytetowa 50,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Paczka pocztowa ekonomiczna 50,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 31
List ekonomiczny 40,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
List priorytetowy 45,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Niemcy 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Wielka Brytania 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Czechy 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Irlandia 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Rosja 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Słowacja 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Szwecja 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Holandia 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Litwa 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Białoruś 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Norwegia 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Ukraina 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Włochy 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Francja 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Belgia 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Dania 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Hiszpania 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Austria 70,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
dodatkowe informacje

pozostałe informacje

Po zakupie towarów proszę o wpłatę na następujace dane:

----------------------------------------------------------------

Nazwa banku Bank PKO BP S.A.

Państwo Polska 

Odbiorca Paysera LT 

Waluta zasilenia PLN 

Kod SWIFT BPKOPLPW 

Konto odbiorcy (IBAN) PL51144011010000000008005297 

Tytuł przelewu EVP6510002609034


Kwota wpłąty obejmuje kwotę z aukcji oraz kwotę wysyłki wybranym przez was sposobem wysyłki.Obowiązkowo należy wpisać dokładnie takie dane przelewu, jakie są wskazane w instrukcji W przeciwnym wypadku przelew może być zaksięgowany z opóźnieniem, a wiec w tytule przelewu wpisujemy tylko te dane: EVP6510002609034. 

Towar wysyłam od razu po zaksięgowaniu wpłaty.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 13 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Tomasz Skrok
skr.poczt.93
26-600 Radom
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

Jak zwrócić zakupiony produktPouczenie o odstąpieniu od umowy

Jako Konsument (towar nabywasz w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) masz prawo do odstąpienia od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od Umowy wygasa w ciągu 14 dni od dnia, w którym:


  • Odebrano zamówienie  
     
  • Osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie produktu  
     
  • Otrzymano ostatnią część zamówienia, jeśli zamówienie było realizowane w częściach  
     

Jeśli chcesz skorzystać z Prawa odstąpienia od Umowy powiadom nas o swojej decyzji przesyłając do nas oświadczenie na nasz mail oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. My wówczas wskazujemy adres, na który należy zwrócić dany towar.  

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa powyżej

Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).


  • Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  
     

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jest to istotna różnica w stosunku do umów zawieranych do 24 grudnia 2014 r. Zgodnie z nową ustawą Sprzedawca może dokonać zwrotu np. przelewem, jeżeli konsument poprzednio tak właśnie dokonał płatności za Produkt. Konsument obowiązany jest zwrócić  Produkt Sprzedawcy. Przepisy nie przewidują tutaj konkretnego sposobu, dlatego konsument może odesłać Produkt np. przesyłką pocztową albo kurierską. Zwrot Produktu możliwy jest również osobiście. Warto np. w regulaminie sklepu internetowego wskazać adres do zwrotu aby ułatwić konsumentowi odesłanie Produktu.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu.Nowa ustawa o prawach konsumenta przewiduje jednak kilka sytuacji, kiedy konsument będzie obowiązany ponieść koszty w związku z odstąpieniem od umowy. Poniżej wskazujemy możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:


  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (przykładowo jeżeli konsument zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską , to Sprzedawca nie musi mu zwrócić różnicy między tymi dwoma przesyłkami).  
     
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy), chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.  
     
  • W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.  
     

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Podobnie jak w przypadku zwykłego zarządu – przekroczenie powyższych granic nie powoduje, że odstąpienie od umowy jest nieskuteczne.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:


  1. świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  
     
  2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  
     
  3. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  
     
  4. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  
     
  5. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  
     
  6. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;  
     
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
     
  8. w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;  
     
  9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  
     
  10. dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;  
     
  11. zawartej w drodze aukcji publicznej;  
     
  12. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;  
     
  13. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  
     

Powyższe wyjątki mają zastosowania niezależnie od tego, czy zostały one wpisane do regulaminu sklepu internetowego. Aczkolwiek ustawa o prawach konsumenta nakłada w tym zakresie obowiązek informacyjny i warto go spełnić właśnie np. poprzez ich wskazanie w regulaminie sklepu.