YATO REGAŁ AŻUROWY 610x1820MM PÓŁKA ZESTAW 4 PÓŁKI (7142423527)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
724,00 zł
z 5 sztuk
Kup na raty
kup na raty
11 x 72,40 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 11,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,99 zł
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Opis

REGAŁ GASTRONOMICZNY OCIEKACZ 610X1820X1880 YATO

T24-0037

Opis

Półka regału o wymiarze 610x1820mm ze stali chromowanej.

Półka YATO przeznaczona do ażurowego regału, doskonale sprawdzającego się w kuchniach, magazynach, sklepach, warsztatach.

Wzmocnienie sprawia, że nośność każdej półki wynosi aż 200 kg, a całego regału – 800 kg.
Chromowana powierzchnia gwarantuje ochronę przed korozją i uszkodzeniami eksploatacyjnymi, a druciana konstrukcja zapewnia produktom idealną wentylację.
Wysokość półek można swobodnie regulować na słupkach.
Półka jest sprzedawana w kompletach po 4 szt.
Regał nadaje się do samodzielnego montażu i jest łatwy do utrzymania w czystości.


Gotowy regał składa się z 4 półek i 4 słupków.
W zestawie znajdują się 4 komplety klipsów montażowych.

  • Nośność: 200 kg
  • Szerokość: 1820 mm
  • Głębokość: 610 mm
  • Grubość drutu: 3,4 mm
  • Grubość rantu: 4,6 mm
  • Grubość wzmocnienia półki: 6,1 mm

Słupek jest sprzedawany w kompletach po 4 szt.

  • Długość: 1880 mm
  • Średnica: 25,4 mm

  • Grubość profilu: 1,2 mm

Dane techniczne

Jednostka SZT
Długość [mm] 610
Szerokość [mm] 1820

Zdjęcia

Zobacz inne nasze produkty

Zwroty i reklamacje

O nas

Odbiór osobisty

Kontakt

T24-0037

Dostawa i płatność
od 11,99 zł

Lokalizacja: Wrocław, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
500
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
500
czas realizacji
2-3 dni robocze
Dodatkowe informacje

Dostawa zamówionych produktów realizowana jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dostawa towarów ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

Punkty odbioru

Sklep TOYA24
Sołtysowicka 39
51-168 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: sklep@toya24.pl
tel.: 713246330

  • poniedziałek - sobota 08:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

TOYA S.A.
Sołtysowicka 39
51-168 Wrocław
Dodatkowe informacje

 

1. Rękojmia 

1.1. TOYA S.A. przyjmuje zgłoszenia reklamacji Produktów zakupionych na

aukcjach użytkownika yatogastro_com. 

1.2. Jeżeli towar konsumpcyjny posiada wady, Klient może żądać ich usunięcia

przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana

są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności

kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie

stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie

narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia 

1.3. Jeżeli Klient z przyczyn określonych powyżej nie może żądać naprawy ani

wymiany, albo jeżeli Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w

odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na

znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo

odstąpić od umowy przez złożenie odpowiedniego oświadczenia; od umowy nie można

odstąpić, jeżeli wada jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu

naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia 

1.4. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w formie pisemnej bądź w formie

elektronicznej zgodnie z ust. 2.7 poniżej. Dla wygody naszych Klientów został

przygotowany formularz zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi (dostępny na

stronie http://www.toya24.pl/regulamin#nowy - IX. REKLAMACJE). 

1.5. W przypadku złożenia przez Klienta zgłoszenia reklamacyjnego w formie pisma

reklamacyjnego, powinno ono zawierać niezbędne dane umożliwiające rozpatrzenie

reklamacji, w szczególności: 

1.5.1. Dane kontaktowe Klienta: 

a) imię i nazwisko 

b) adres odbioru/dostawy urządzenia 

c) telefon kontaktowy 

d) e-mail kontaktowy 

1.5.2. Dane reklamowanego produktu: 

a) Producent 

b) Model, ew. indeks produktu 

c) Numer seryjny 

1.5.3. Dane określające datę wydania produktu Klientowi, miejsce i wartość

dokonanego zakupu. 

1.5.4. Rodzaj i datę stwierdzonej wady/usterki. 

1.5.5. Roszczenie Klienta. 

1.6. Do realizacji roszczeń z tytułu rękojmi potrzebne jest udowodnienie zakupu

towaru w naszym sklepie (np. poprzez dołączenie kopii dowodu zakupu). 

1.7. Zgłoszenie reklamacji może zostać dostarczone do TOYA S.A.: 

osobiście 

drogą elektroniczną na adres reklamacje@yato.pl 

listownie na adres TOYA S.A. ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław z

dopiskiem: Reklamacja z tytułu rękojmi 

1.8. Produkty, dla zgłoszeń spełniających wymogi formalne, są nieodpłatnie

odbierane od klienta za pośrednictwem współpracującej z TOYA S.A firmy

kurierskiej. 

1.9. Po przyjęciu zgłoszenia serwis TOYA S.A. kontaktuje się z Klientem

(telefonicznie lub mailowo) w ciągu dwóch dni roboczych od daty przyjęcia

zgłoszenia, w celu poinformowania o planowanym terminie odbioru produktu przez

kuriera. 

1.10. Klient po otrzymaniu informacji od TOYA S.A. o dacie odbioru przesyłki

przygotowuje paczkę ze zgłoszonym produktem, do której dołącza zgłoszenie

usterki oraz dowód zakupu. 

1.11. Reklamowany produkt powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający jego

bezpieczny transport do TOYA S.A. Zalecamy zapakowanie reklamowanego produktu w

oryginalne opakowanie dostarczone w momencie zakupu. 

1.12. Rozpatrzenie zasadności reklamacji następuje po otrzymaniu przez TOYA

S.A. reklamowanego produktu wraz z jego wyposażeniem, zgłoszeniem reklamacyjnym

oraz dowodem zakupu lub innym równoważnym dokumentem stwierdzającym dokonanie

zakupu. 

1.13. TOYA S.A. ustosunkuje się do zgłoszonej przez Klienta reklamacji w

terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia i otrzymania Produktu wraz

ze zgłoszeniem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu lub innym równoważnym

dokumentem stwierdzającym dokonanie zakupu. 

Klient zostanie powiadomiony o decyzji reklamacyjnej pisemnie, drogą

komunikacji wskazaną przez klienta na dostarczonym Formularzu Reklamacji lub w

piśmie reklamacyjnym. 

1.14. Jeżeli TOYA S.A. nie ustosunkuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni

- uważa się, że uznała je za uzasadnione. 

1.15. W przypadku uznania przez TOYA S.A. roszczenia Klienta z tytułu

rękojmi: 

a) polegającego na wymianie Produktu wadliwego na wolny od wad, reklamowany

Produkt zostanie wymieniony przez TOYA S.A na wolny od wad niezwłocznie, jednak

nie później niż w terminie 14 dni od daty podjęcia decyzji reklamacyjnej. 

b) polegającego na usunięciu zgłoszonej wady, reklamowany produkt zostanie

naprawiony przez TOYA S.A. niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14

dni od daty podjęcia decyzji reklamacyjnej. 

c) polegającego na obniżeniu ceny towaru, TOYA S.A zwróci Klientowi kwotę

stanowiącą różnicę pomiędzy ceną zapłaconą przez Klienta a wartością wadliwego

Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty

podjęcia decyzji reklamacyjnej. 

Obniżenie ceny produktu może nastąpić wyłącznie w takiej proporcji do ceny

wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości

produktu bez wady, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych

niedogodności dla kupującego wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę

usunie. 

d) polegającego na odstąpieniu od umowy, TOYA S.A. zwróci Klientowi należną

kwotę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty podjęcia

decyzji reklamacyjnej. 

Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli: 

sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni

produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. 

gdy wada jest nieistotna 

1.16. Dla przypadków opisanych w pkt 3.15 a) i b) produkt odpowiednio wolny od

wad lub naprawiony zostanie nieodpłatnie odesłany Klientowi przesyłką kurierską

na adres wskazany w formularzu reklamacji lub w piśmie reklamacyjnym. 

1.17. W przypadku nieodebrania przez klienta produktu z naprawy od kuriera lub

osobiście (dotyczy to również produktów, które zostały uznane jako reklamacja nieuzasadniona),

Sprzedawca wezwie Klienta, do odbioru produktu w terminie 14 dni od daty

otrzymania wezwania. 

1.18. W przypadku, gdy Klient nie odbierze reklamowanego produktu w terminie

opisanym w punkcie powyżej, Sprzedawca wyśle do Klienta drugie wezwanie do

odbioru produktu, wyznaczając na odbiór dodatkowe 14 dni od daty otrzymania

przez Klienta wezwania. 

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TOYA S.A.
Sołtysowicka 39
51-168 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Jako konsumenci, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 39, 51-168 Wrocław, dopisek: sklep yatogastro.com, tel. 071 32 46 285, e-mail: sklep@yatogastro.com) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.yatogastro.com. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: TOYA S.A. ul. Sołtysowicka 39, 51-168 Wrocław, z dopisekiem: sklep yatogastro.com – odstąpienie od umowy, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
yatogastro_com
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1039

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

TOYA S.A.
Sołtysowicka 13-15
51-168 Wrocław
REGON: 932093253
NIP: 8951686107

Kontakt

  • 71 ** ** *** (pokaż)
  • 71 ** ** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Yatogastro_com to sklep wchodzący w skład Grupy TOYA S.A. - czołowego producenta i dystrybutora elektronarzędzi i narzędzi ręcznych. DANE LICZBOWE - Ponad 25 lat doświadczeń - Większość kapitału w rękach polskich inwestorów - 9 autoryzowanych dystrybutorów oraz 180 sklepów patronackich w Polsce - 22 000 m2 łącznej powierzchni magazynowej - 300 pracowników - 7 marek własnych - Ponad 7000 indeksów towarowych w bieżącej ofercie - Innowacyjne produkty (każdego roku wprowadzamy na rynek około tysiąca nowych produktów)

Pozostałe informacje

1. Dostawa zamówionych produktów realizowana jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dostawa towarów ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 2. Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Kupujący będący konsumentem, po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej określonej w niniejszym Regulaminie, przy aprobacie Sprzedawcy, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy właściwym miejscowo Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Konsumenci/Rozstrzyganie sporów konsumenckich". Klient będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spory pomiędzy Sprzedającym i Klientem związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę mogą być również rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. 3. Zobowiązujemy się do dostarczenia rzeczy wolnych od wad. 4. Dane rejestrowe spółki TOYA S.A. ul. Sołtysowicka 13-15 51-168 Wrocław Firma wpisana została do Krajowego Rejestru Sądowego przez VI Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabryczna pod nr KRS 0000066712, NIP 895-16-86-107, REGON 932093253
Wyświetlenia:72
Numer oferty:7142423527
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry

Na czasie