Yamaha R-N602 Srebrny Sklep 22/119-03-06 W-wa (6912083963)

13 dni do końca
cena kup teraz
2 189,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 16.0 [kg]
  • kolor: srebrny
NASZA DZIAŁALNOŚĆ
WAŻNE KONTAKTY
ZADZWOŃ DO NAS
REALIZACJA
ZAMÓWIENIA REALIZUJEMY
Z DNIA NA DZIEŃ
NASZ TRANSPORTPARTNER
NASZ ASORTYMENT

RTV AGD
KAMERY APARATY
TV LCD PLAZMY
KINO DOMOWE HI-FI
509-735-174 lub 22/119-03-06 (w godz 10-19)

NASZ PKO BANK POLSKI
PKO Bank Polski Konto Nr:
33194010763148951700­000000
TAGA HARMONY DEALER
SKLEP WARSZAWA MOKOTÓW
TWÓJ ULUBIONY SKLEP
OPIS PRODUKTU
YAMAHA R-N602 Wi-Fi ,Spotify , Bluetooth , Napster, Juke!,DLNA.
Amplitiu­ner Stereo dostępny w kolrze Srebrnym .
Cena 2189 zł TU Opis Producenta

Cena brutto, możliwe raty w SANTANDER BANK. Raty od 6 do 36 tel 22/119-03-06 . Pracujemy w godzinach 10-19 od poniedziałku do piątku w soboty do 15, zamówienia staramy się realizować z dnia na dzień.

DANE TECHNICZNE

Yamaha R-N602
Dzięki zintegrowaniu w jednej obudowie amplitunera i sieciowego odtwarzacza muzycznego, R-N602 zapewnia dostęp do nowoczesnych źródeł muzyki – plików muzycznych pobranych z internetu i zapisanych w komputerze lub dysku NAS, serwisów strumieniujących (np. Spotify), radia internetowego (vTuner), odtwarzacza CD lub Blu-ray, telewizora, a także smartfonu i tabletu.

Amplituner stereo i sieciowy odtwarzacz audio Najważniejsze cechy: Serwisy strumieniujące zapewniają szeroki dostęp do muzyki MusicCast Controller umożliwia sterowanie z poziomu smartfonu lub tabletu Bezprzewodowe przesyłanie muzyki poprzez Bluetooth lub AirPlay Wyjście Bluetooth do wygodnego strumieniowania muzyki Cyfrowe złącze USB dla urządzeń iPod, iPhone, iPad i innych Odtwarzanie rozdzielczości natywnej DSD 5,6 MHz i formatu AIFF 192 kHz/24 bity za pomocą zaawansowanego, 24-bitowego przetwornika C/A Tryb Pure Direct zapewnia jeszcze czystszy dźwięk Cyfrowe wejście audio do podłączenia telewizora lub odtwarzacza Blu-ray

Specyfikacja Techniczna: Sekcja sieci: DLNA: Version 1.5 Format plików: MP3, WMA, MPEG4 AAC, WAV, FLAC, AIFF, ALAC, DSD Wi-Fi (z Wireless Direct) AirPlay Bluetooth (SBC/AAC)

Specyfikacja: Minimalna moc wyjściowa RMS: 80 W + 80 W (8 Ohm, 40Hz-20kHz, 0.04 % THD) Maksymalna moc wyjściowa: 105 W + 105 W (4 Ohm, 1kHz, 0.7% THD) Maksymalna moc wyjściowa: 115 W + 115 W (8 Ohm, 1kHz, 10% THD) Dynamiczna moc na kanał (8/6/4/2 Ohm): 105 / 125 / 150 / 178 W Odpowiedź częstotliwościowa: 0 ± 0.5 dB / 0 ± 1.0 dB THD (CD do Sp Out, 20Hz-20kHz): 0.015% (40 W/8 Ohm) Stosunek sygnału do szumu (CD): 100 dB (Pure Direct on, 200 mV) Analogowe audio (wejście /wyjście): 9 / 2 Wejście USB Wyjście Subwoofera Zdalne sterowanie (wejście /wyjście) FM 50dB Czułość wyciszania (IHF, 1 kHz, 100% Mod., Mono): 3 µV (20.8 dBf) FM Stosunek sygnału do szumu (Mono/Stereo): 65 dB / 64 dB

Ogólne: ToP-ART Pobór mocy w trybie Standby: 0.1 W Wymiary (szer. x wys. x gł.): 435 x 151 x 392 mm Waga netto: 9.8 kg

GWARANCJA

Bezpieczeństwo zakupu
Na allegro.pl istniejemy od 2002 roku firma na rynku działa od 12 lat. Sprzedawany przez nas towar jest nowy, fabrycznie zapakowany. Okres gwarancji od 1 do 5 lat w zależności od marki i modelu. Kupując u nas kupujesz w firmie, wystawiamy F-VAT. Nie prowadzimy TAX-FREE. Reklamacje zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej - Wszystkie reklamacje pisemnie faxem 22/119-03-06 lub e mailem: thx208@op.pl
Wysyłane przez nas przesyłki są ubezpieczone w przypadku uszkodzenia przesyłki kupujący ma 5 dni roboczych na zgłoszenie uszkodzenia przesyłki w firmie kurierskiej i odesłanie do nas uszkodzonego towaru wraz z raportem uszkodzenia przesyłki sporządzonym przez kuriera. Sprawy napraw gwarancyjnych sugerujemy załatwiać bezpośrednio w serwisach odpowiednich dla miejsca zamieszkania co znacznie przyspiesza czas naprawy. Prosimy o przemyślane zakupy.

Komentarze
Potwierdzeniem wiarygodności sprzedawcy są również komentarze . Sprawdź nasze opinie lub Sprawdź nas wysyłając maile do kilku wybranych allegrowiczów, którzy w ostatnim czasie dokonywali zakupy u nas i poproś o opis przebiegu transakcji.

Gwarancja i dowód zakupu
Do każdej sprzedaży dołączony jest paragon lub F-Vat oraz podbita i wypełniona karta Gwarancyjna.

REALIZACJA

Zalicytujesz - co dalej?
Po zakończeniu aukcji otrzymasz od nas maila w sprawie realizacji tranzakcji. Jeżeli zależy Ci na innej formie finalizacji transakcji niż to wynika z opisu na Allegro lub otrzymanej wiadomości - napisz do nas thx208@op.pl Pamiętaj! Pisz zawsze ze swojego konta na allegro korzystając z odpowiedniego formularza (kliknij link z adresem e-mail w opisie aukcji lub skorzystaj z opcji „Zadaj pytanie Sprzedającemu”. Pisząc wiadomość zawsze podawaj swój nick oraz numer aukcji, w sprawie której piszesz.

Dostawa
PACZKI wysyłamy zawsze korzystaj?c z usług FIRMY K-EX . O kosztach przesyłki w innych przypadkach informujemy kupującego odrębnie. Korzystamy z usług firmy kurierskiej KOLPORTER (przesyłki ubezpieczone o podanej wartości i z opisem zawartości). zł.

Adres
Pamiętaj! Sprzęt wysyłamy na adres podany na Allegro - jeżeli nie jest właściwy... zmień go. Jeżeli zależy Ci na przesyłce pod inny adres - żądać tego możesz wysyłając maila WYŁĄCZNIE z własnego konta na Allegro (pamiętaj o Nick'u i numerze aukcji).

Komentarze
Zawsze otrzymasz po wysłaniu towaru wiadomości od nas oraz komentarz. Nie wystawiamy komentarzy negatywnych "w odwecie". Jeśli Ty dotrzymałeś warunków transakcji, a z naszej obsługi nie będziesz zadowolony - wystaw właściwy komentarz. My odpowiemy komentarzem stosownym do przebiegu transakcji w części, za którą Ty jesteś odpowiedzialny. Do komentarzy negatywnych odnosimy się wyłącznie udzielając odpowiedzi na nie, o ile takowa uznamy za konieczną.

DLACZEGO U NAS?
sprzęt pochodzi bezpośrednio od dystrybutora lub producenta,
na wszystkie artykuły zakupione u nas otrzymacie Państwo gwarancje pisemną,
dostawa do klienta w terminie nie przekraczającym 7 dni,
możliwość zakupu na raty (6-36, rat oprocentowanie od 1 % miesięcznie wartości kredytu),
dostawa naszym transportem lub kurierem K-ex , PATRON-SERVIS , DHL.
możliwość odbioru osobistego w naszej siedzibie.
inne argumenty? przeczytaj uważnie całość opisu oraz stronę o mnie.
Nasz adres e-mail: info@superhifi.pl
Nasze telefony: 509-735-174
lub 22/119-03-06 (w godz 10-19)
Copyright C 2011 D7T - ALL Rights Reserved
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 61 2490 0005 0000 4500 7980 7679
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 30,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
1.Odbiór osobisty w sklepie na Mokotowie.

2. Zakup ratalny w systemie CREDIT-AGRICOL raty od 6 do 36 , oprocentowanie od 6% -36% .Średnio 1% miesięcznie od kwoty wartości kredytu raty pod nr tel 22/119-03-06 lub kom .600-723-436 .ew e-mail: KasiaAGD@Gmail.com

3.Wysyłka ubezpieczoną paczką za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX lub Patron-Serwis po przedpłacie lub za Pobraniem .

4.Przedmioty wielko gabartowe jesteśmy w stanie dostarczyć na terenie Warszawy po uzgodnieniu z biurem.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

www.SharpWarszawa.pl
J.P. Woronicza 31
02-640 Warszawa
NIP: 566-141-36-41
REGON: 140746082
1.Odbiór osobisty w sklepie na Mokotowie. 2. Zakup ratalny w systemie CREDIT-AGRICOLE lub SANTANDER raty od 3 do 48 , oprocentowanie 1% miesięcznie razy ilość miesięcy wartości kredytu raty pod nr tel 22/119-03-06 3.Wysyłka ubezpieczoną paczką za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD po przedpłacie lub za Pobraniem . 4.Przedmioty wielko gabarytowe jesteśmy w stanie dostarczyć na terenie Warszawy gratis po wcześniejszym uzgodnieniu! Dostawy pod Warszawę płatne ! Wystawiam faktury VAT Lokalizacja: Warszawa GG 7848223

kontakt

  • 221190306
    Sklep pracuje w godz 10-19 w soboty 10-15

pozostałe informacje

Zapraszamy do sklepu.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Sklep Super Hi-Fi
ul. Woronicza 31
02-640 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Slep Super Hi-Fi
u. Woronicza 31
02-640 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje proszę kierować na e-mail: info@SuperHiFi.pl lub pod nr tel 22/119-03-06

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )

Dodatkowe informacje

 

Warunki gwarancji:

  1. Sklep Super Hi-Fi z siedzibą w Warszawie przy ul .Woronicza 31, gwarantuje sprawne działanie sprzętu zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi.
  2. Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy, licząc od daty sprzedaży. W przypadku zakupu urządzenia na firmę (faktura VAT) gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy.
  3. Gwarancja obowiązuje w kraju, w którym dokonano zakupu.
  4. Ujawnione wady będą usunięte bezpłatnie w okresie gwarancji przez Autoryzowany Serwis Producenta.
  5. W przypadku zakupu towaru przez Internet, Klient (reklamujący) jest zobowiązany do zgłoszenia reklamacji na adres e-mail: info@superhifi.pl lub telefonicznie pod nr 22/119-03-06 i dostarczenia uszkodzonego sprzętu do Autoryzowanego Serwisu Producenta na własny koszt. W innym przypadku dokonuje zgłoszenia i dostarcza produkt do punktu sprzedaży, w którym dokonał zakupu. Informacja na temat naprawy jest udzielana w miejscu złożenia reklamacji.
  6. Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione i zgłoszone w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie do 21 dni roboczych, lecz w uzasadnionych przypadkach (sprowadzenie części zamiennych z zagranicy) termin ten może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni.
  7. Wady lub uszkodzenia sprzętu powinny być zgłoszone, a wadliwy sprzęt dostarczony do serwisu, niezwłocznie po ujawnieniu się ich.
  8. Gwarancja dla wyświetlaczy LCD, ekranów dotykowych oraz akumulatorów wynosi 6 miesięcy od daty zakupu. W telewizorach LED, LCD dopuszczalne jest występowanie do 3 błędnych pikseli (białe, czarne, zielone, czerwone, niebieskie).
  9. Gwarancja dla akcesoriów dołączonych do urządzeń (np. ładowarki, piloty, klawiatury, myszki, słuchawki, przewody) wynosi 3 miesiące od daty zakupu.
  10. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacja sprzętu sprawnego lub uszkodzonego mechanicznie) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami transportu.
  11. Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku, gdy serwis uzna, że usunięcie wady nie jest możliwe.
  12. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych.
  13. Gwarancja będzie respektowana jedynie w przypadku dołączenia do reklamowanego urządzenia opisu uszkodzenia, wszystkich akcesoriów, które klient otrzymał podczas kupna urządzenia oraz dowodu zakupu zawierającego datę sprzedaży.
  14. Gwarancją nie są objęte: uszkodzenia mechaniczne, elektryczne, termiczne i ingerencję cieczy lub celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady, usterki oraz wady wizualne powstałe wskutek użytkowania, uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego i niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, usterki niemające wpływu na prawidłową pracę urządzenia, zaniki sygnału spowodowane odległością od nadajnika lub źle wykonaną instalacją antenową oraz uszkodzenia sprzętu, który nie został dostarczony do serwisu w bezpiecznym opakowaniu.
  15. Serwis może nie wykonać naprawy usterek w przypadku uszkodzeń plomby gwarancyjnej i śladów nieautoryzowanej naprawy.
  16. W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją producenta, serwis może zaproponować wykonanie usługi odpłatnej.
  17. Każdy reklamowany sprzęt Autoryzowany Serwis sprawdza pod względem poprawności działania.
  18. Sklep Super Hi-Fi i Autoryzowany Serwis nie odpowiadają za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia będącego w naprawie.
  19. Nieodebranie sprzętu z serwisu w ciągu 3 miesięcy może skutkować naliczeniem kosztów magazynowania urządzenia do czasu odbioru.
  20. Dostarczenie sprzętu w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego opakowania jest równoznaczny z niewypełnieniem przez kupującego warunków gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy naprawienia sprzętu lub przedłużenia okresu naprawy.
  21. W przypadku odesłania produktu na naprawę serwisową, gdzie nie stwierdzono usterki, konsument będzie obciążony kosztem ekspertyzy (stawka godzinowa 70 zł netto).
  22. W sytuacji, gdy produkt odesłany na serwis jest sprawny, a powodem złego działania urządzenia była rozładowana bateria, serwis obciąży konsumenta kosztem usługi ekspertyzy w kwocie 25 zł netto.
  23. Gwarancja na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
  24. Informacje o serwiasch można uzyskać pod nr tel. 22/119-03-06 pon-piatek w godz 11-19.