Yamaha DT 125/165 na B wyjątkowa (6483908134)

zakończona
  • marka: Yamaha
  • rok produkcji: 1999
  • przebieg [km]: 32000
  • pojemność silnika [cm3]: 125
  • moc [KM]: 30
  • typ silnika: dwusuwowy
  • rodzaj napędu: łańcuch
  • rodzaj paliwa: benzyna
  • skrzynia biegów: manualna
  • kolor: czarny
  • uszkodzony: nie
  • kraj pochodzenia: Polska
  • informacje dodatkowe: bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce, tuning
Witam, do sprzedania najprawdopodobniej jedyna taka Dtka w Polsce. Motor kupiłem 5 lat temu, sprowadzony ze Szwajcarii od 1go właściciela w Polsce. Sceptycznie podchodziłem do tematu ponieważ mam 190cm i 110kg wagi jednakże motor okazał się nad wyraz mocny jak na 125 - kupiłem. Około 3 lata temu stwierdziłem, że osłabł i przyszedł czas na remont. Wylądował u mechanika i po rozebraniu silnika okazało się, że motor przeszedł gruntowny tuning. Cylinder został rozwiercony, położony został nicasil, wg. obliczeń mechanika pojemność to około 165cm3. Wał poszedł do roboty i wyważenia i tu się okazuje, że korba nie jest od DT tylko założono grubszą i krótszą korbę od GasGas. Poszła nowa korba od GasGasa, tłok Namura (tylko z tej firmy udało się podpasować). Oczywiście cylinder poleciał do Anglii na nowy nicasil (800zł - sick). W trakcie remontu wymieniono także wszystkie łożyska skrzyni biegów, kosz sprzęgłowy ok, sprzęgło okazało się ok. Łącznie kosz remontu ponad 3000zł. Dodatkowo w motocyklu wymieniono: łożyska kół tył i przód, łożyska główki ramy (w zeszłym roku), klocki hamulcowe tył i przód, linkę gazu i linkę obrotomierza, akumulator nówka ma 2 miesiące, remont kiwaczki i wymiana łożyska amora tylnego ( nie do dostania), regularnie smarowane przez kalamitki, w zeszłym roku poszła nowa uszczelką pod głowicę czarna Atheny i szlif (słaby punkt Dtki), wszystkie płyny wymienione, olej w skrzyni Motul, jeździła tylko na syntetyku Castrol Power Racing i na doskonale działającym dozowniku !!!! Lampa przód Polisporta, handbary, migacze ( chinczyki ale działają), błotnik przedni, nowe uchwyty przewodu hamulcowego na wahaczu (serwis), nowy filtr powietrza ( po każdej jeździe myty i nasączany olejem K&N), nowa opona przód Maxiss ( przejechała max. 100km), nowa zębatka przód i tył ( tył jest standardowa, przód ma w tej chwili 13 zębów). Gaźnik po remoncie, nowe dysze, uszczelki, 240 na głównej. Carbonowe listki membrany. Wymieniony uszczelniacz za magnetem. Świeca irydowa. Wymienione uszczelniacze w lagach, plus nowy olej ( najgęstszy jaki był - amor chodzi fajnie), podwyższenie kierownicy. Zawór wydechowy w pełni otwarty, działa jak trzeba. Standardowy tłumik został wycięty i kupiłem nówkę carbonową Arrowa, kóry jest przelotowy i bez waty ( waży okolo 0,5kg w stosunku do 3kg oryginalnego). Nie wiem czy wszystko wymieniłem co bylo robione. Więcej zmian chyba w tym motorze nie można wprowadzić. Po remoncie przejechałem 2500km z czego 1000 na dotarciu. Zeszły sezon przestał w garażu byłem zajęty remontowaniem auta zabytkowego. W tym roku też postój - dzidziuś. Motor prowadzi się dobrze i pewnie. Silnik dysponuje duża mocą, przy próbie "ścigania z XR 250 i4t dą równo a z YZ 125 2t minimalnie słabiej także jest czym jechać. Ważne ubezpieczenie, przegląd wyszedł miesiąc temu ale mogę zrobić w każdej chwili. Papiery na 11kw można jeździć na B. Cena wysoka? Oczywiście motor nie jest wolny od wad. Są przetarcia, obicia, naloty rdzy, łatka w fotelu. Jest wart swojej ceny i mocy na B. Czemu sprzedaję? Dzidziuś zmienia priorytety :) pozdrawiam Adam 781556219 opcja kup teraz tylko po oglądaniu motocykla
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua