XXXL majtki z koronką 3XL * 7040 (6541515871)

zakończona
9,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Sułkowice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • fason: figi
  • rozmiar: 3XL
  • rodzaj/materiał: koronka
  • marka: Inna marka
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • dostawa z Polski: tak

3. Koszt dostawy za granicę zależy od masy zakupionych przedmiotów i ustalany jest indywidualnie dla każdego Klienta.

Witamy na naszej aukcji

mamy przyjemność zaoferować Państwu

majteczki damskie
ROZMIAR z metki: 3XL
UWAGA
SPRAWDŹ WYMIARY:
szer. na płasko 34 cm x 2
szer. po rozciągnięciu na płasko max 54 cm x 2
wysokość 28 cm
(+/-1 cm)
Bardzo wygodne majteczki damskie dla Pań o krągłych kształtach.
Przód ozdobiony przeźroczystą koronką.
Doskonale przylegają do ciała.

NA NASZYCH AUKCJACH DOSTĘPNE INNE KOLORY I ROZMIARY.

NASZYM CELEM JEST SATYSFAKCJA KLIENTÓW

100% ZADOWOLENIA

PRZY ZAKUPIE NA NASZYCH AUKCJACH

ZA PRZESYŁKĘ

POCZTEX KURIER48
PŁACISZ TYLKO RAZ !

ZOBACZ NASZE INNE AUKCJE.

PIĘKNE ZMYSŁOWE BIUSTONOSZE, FIGI

DUŻY WYBÓR NISKIE CENY.

Biustonosze
A 70 75 80 85 90 95 100 105 110
B 70 75 80 85 90 95 100 105 110
C 70 75 80 85 90 95 100 105 110
D 70 75 80 85 90 95 100 105 110
E 70 75 80 85 90 95 100 105 110
F 70 75 80 85 90 95 100 105 110
MAJTKI STRINGI BOKSERKI
MĘSKIE
SLIPY
MĘSKIE
SKARPETY
XS XS DAMSKIE MĘSKIE
S S S S 35-38 39-42
M M M M 38-41 43-46
L L L L
XL XL XL XL
XXL XXL XXL XXL
3XL 3XL 3XL 3XL
4XL
5XL
6XL

INNE NASZE WYBRANE AUKCJE

Informujemy, że opisy i zdjęcia nie mogą być kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechniane w całości lub w części bez naszej zgody, co jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.

Paweł Liszka © 2015, All Right Reserved

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u pawelgasinski za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 46 1020 2892 0000 5302 0468 5162
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka24 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 514823029
    Proszę dzwonić w godzinach od 9:00 do 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Klient będący konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Powyżej wskazany termin biegnie od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy. 2. Oświadczenie, o odstąpieniu od umowy można złożyć także na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami) oraz załącznik nr 1 do Regulaminu. 3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. 4. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. 6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść. Produkt powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. 9. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacjach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami), tj. w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar bez wad. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład pisemnie na adres Sprzedawcy lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane umożliwiające identyfikację Zamawiającego, Towar oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji najpóźniej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 5. Jeżeli do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Zamawiającego lub do wykonania uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Sprzedawcę informuje Klienta o konieczności dostarczenia Produktu na koszt Sprzedawcy na adres Sprzedawcy

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU X_LADY.pl Art. 1. SŁOWNIK POJĘĆ 1. Sprzedawca - F.H.U Andrzej Gasiński ul. Zarzecze 33, 32-440 Sułkowice, REGON: 120777247 NIP: 681-181-65-95Nr konta PKO BANK POLSKI: 46 1020 2892 0000 5302 0468 5162; nr tel: 514 823 029; adres e-mail allegro@x-lady.pl; nazwa konta sprzedającego na platformie handlowej Allegro: pawelgasinski. 2. Sklep - serwis internetowy dostępny pod domeną http://allegro.pl/sklep/24934091_swiat-bielizny-x-lady, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia. 3. Klient - każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta). 4. Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego). 5. Regulamin - niniejszy regulamin. 6. Towar - rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie. 7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów. Art. 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu. 2. Sprzedawca podaje następujące dane kontaktowe: adres: ul. Zarzecze 33, 32-440 Sułkowice telefon: 514 823 029 (kontakt możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00), adres e-mail allegro@x-lady.pl (na e-maile Sprzedawca odpowiada od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. W razie nie uzyskania odpowiedzi w ciągu 24h, należy ponowić zapytanie). Art. 3. PROCEDURA ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAZY 1. Umowę sprzedaży zawiera się za pośrednictwem platformy handlowej Allegro. 2. W celu zawarcia umowy sprzedaży Towaru za pomocą interaktywnego formularza poprzez platformę handlową Allegro należy dokonać wyboru Towaru i złożyć Zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje. 3. Wymagania techniczne niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży: komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu wyposażone w przeglądarkę internetową, dostęp do poczty elektronicznej, włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript. 4. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane za pośrednictwem platformy handlowej Allegro dostępne w chwili składania Zamówienia. Wszystkie prezentowane przez Sprzedawcę Towary są nowe, oryginalne i wolne od wad. 5. W przypadku niezdefiniowania cech produktu (na przykład wzoru lub koloru) Sprzedawca wysyła Klientowi wiadomość e-mail z pytaniem dotyczącym konkretyzacji zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi Klienta w ciągu jednego dnia, Sprzedawca wysyła zamówiony towar o cechach przez wybranych przez siebie. 6. Ceny prezentowane na w Sklepie podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy. 7. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz wybranych państw. 8. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu zamieszczania w nim treści bezprawnych. 9. Warunkiem realizacji Zamówienia jest podanie przez Klienta przy składaniu zamówienia prawdziwych danych osobowych i kontaktowych ART. 4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT 1. Za zakupy w Sklepie można zapłacić w następującej formie: Przelewem rachunek bankowy Sprzedawcy F.H.U Andrzej Gasiński PKO BANK POLSKI: 46 1020 2892 0000 5302 0468 5162; za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności (także kartą płatniczą) PayU, lub gotówką za pobraniem przy odbiorze od kuriera (dotyczy tylko Zamówień realizowanych na terenie Polski). 2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. 3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Zamawiający obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.