Xiaomi Redmi Note 4 Czarny 32GB LTE800 Szkło Etui (6999891001)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
715,00 zł
z 1000 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie czarnego
  • blokada simlock: brak blokady
  • system operacyjny: android
  • wyjmowana bateria: nie
  • pojemność akumulatora (mAh): 4100
  • rozdzielczość aparatu tylnego (Mpix): 13
  • typ: smartfon
  • szerokość produktu (mm): 76
  • wysokość produktu (mm): 151
  • głębokość produktu (mm): 8.45
  • waga (g): 165
  • przekątna ekranu ("): 5.5
  • typ akumulatora: litowo-jonowy
  • rozdzielczość ekranu (piksele): 1080 x 1920
  • wbudowana pamięć: 32 GB
  • pamięć RAM: 3 GB
  • rozdzielczość aparatu przedniego (Mpix): 5
  • rodzaj wyświetlacza: LCD IPS
  • ekran dotykowy: tak
  • gęstość pikseli (ppi): 401
  • czytnik kart pamięci: tak
  • maksymalna pojemność karty pamięci: 128 GB
  • wersja systemu operacyjnego: android 6.0.1 (Xiaomi MIUI 8)
  • częstotliwość procesora (GHz): 2
  • liczba rdzeni procesora: 8
  • dual SIM: tak
  • komunikacja: irDA, bluetooth, wi-Fi
  • transmisja danych: 4G (LTE), 3G, 2G

opis

Bioconsortium L.T.D. (Oddział Polska)

KONTAKT:

  • office@bioconsortium.co.uk
  • kom. 731-333-131

KONTO:

  • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A
  • PL 82 2030 0045 1110 0000 0402 7330

  • Wysyłka - bezpośrednio z Polski w 24 godziny
  • Kurier - DHL
  • Gwarancja - 24 miesiące
  • Serwis - W Polsce
  • Dystrybucja - Europejska
  • Pasma - LTE B20 800MhZ

Xiaomi Redmi Note 4 3GB/32GB Dual SIM Czarny LTE800

(Wersja GLOBAL z językiem polskim)

MODEL: Xiaomi Redmi Note 4

KOLOR: Czarny / Black

PAMIĘĆ WBUDOWANA: 32GB

PAMIĘĆ RAM: 3GB

WYŚWIETLACZ: 1080 x 1920 px (5,50")

PROCESOR: Snapdragon 625, ośmiordzeniowy, maks. 2,0 GHz

APARAT: 13 Mpx (tył), AF, f/2.0

BATERIA: Li-Ion 4100 mAh

KARTY PAMIĘCI: Tak, do 128GB

DUAL SIM: Tak

STANDARD KART SIM: microSIM, nanoSIM

SYSTEM: Android 6.0.1 / MIUI 8 (automatyczne aktualizacje)

GWARANCJA: 24 miesiące, realizowana w Polsce

Smartfon pochodzi z europejskiej dystrybucji z pełnym polskim językiem

i obsługą pasma LTE B20 800MhZ

Obsługiwane częstotliwości:

  • 2G: GSM 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
  • 3G: HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
  • 4G: LTE 1(2100), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600), 40(2300)

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:

  • Telefon (nowy, fabrycznie zapakowany)
  • Kabel do transmisji danych
  • Europejska ładowarka
  • Kluczyk do tacki SIM
  • Oryginalne pudełko (numer IMEI i SN zgodny z telefonem)

GRATIS:

  • Szkło hartowane
  • Silikonowe etui transparentne

SPECYFIKACJA:

Producent Xiaomi

Model Redmi Note 4

Wymiary 151×76.3×8.45 mm (5.95×3.0×0.33 in)

Waga 165 g (5.82 oz)

SIM Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

Ekran IPS LCD capacitive touchscreen, 16M colors

Wielkość 5.5 inches (~72.3% screen-to-body-ratio)

Rozdzielczość 1080×1920 pixels (~401 ppi Pixel Density)

OS MIUI 8.0 (based on Android 6.0 Marshmallow)

Chipset Qualcomm MSM8953 SNAPDRAGON 625

CPU Octa Core 2 GHz Cortex-A53

GPU Adreno 506, (650 MHz)

RAM 3 GB dual-channel

Memory 32 GB

Card slot Uses Sim 2 Slot

Aparat główny 13 MP, f/2.0, phase detection autofocus, dual-LED (dual tone)

flash 4128×3096 Pixels

Features PDAF Sensor, Gesture Shot, Voice Capture, Face Beauty, Burst Mode,

HDR, Smile detection, Face Detection, Self-timer, Touch focus,

Low Light Mode, Manual Mode, F2.0 Aperture,5P lens

Video 1080p 30 FPS (Slow Motion Video 720p@120 fps)

Aparat przedni 5 MP, f/2.0, 85 Degree Wide Angle

WLAN Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, WiFi Display,

Dual Band (2.4 GHz + 5GHz)

Bluetooth v4.2, With HID

GPS Yes, with A-GPS support, GLONASS, BeiDou

Infrared port Yes, Remote Control Mode

NFC No

Radio Yes

USB MicroUSB v2.0

Sensors Fingerprint, accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer

Bateria Non-removable Li-Po 4100 mAh battery

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Gdynia, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

GWARANCJA REALIZOWANA JEST NA TERENIE POLSKI.


GWARANCJĄ OBJĘTE SĄ WYŁĄCZNIE WADY I USZKODZENIA POWSTAŁE Z PRZYCZEN TKWIĄCYCH W URZĄDZENIU


ORAZ FABRYCZNIE ZAINSTALOWANYM OPROGRAMOWANIU.




Gwarancji serwisowej nie podlegają:


- uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika


- uszkodzenia spowodowane przez ciała obce, które dostały się do wnętrza urządzenia 


  (np. ciecze, zanieczyszczenia, wilgoć)


- uszkodzenia wynikłe z przepięcia w sieci energetycznej


- uszkodzenia spowodowane używaniem niezgodnych ze specyfikacją producenta środków eksploatacyjnych


- uszkodzenia wynikłe w procesie nieautoryzowanej ingerencji w oprogramowanie fabrycznie zainstalowane na urządzeniu


- uszkodzenia spowodowane użytkowaniem w nieodpowiednich warunkach


Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Bioconsortium LTD
Pomorska 31/76
84-230 Rumia
Dodatkowe informacje

   

GWARANCJA I RĘKOJMIA


Sprzęt na naszych aukcjach ma gwarancję 24 miesiące.

W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. niniejszym ograniczamy do 12 miesięcy odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). 

Jesteśmy sklepem i pośredniczymy w naprawach gwarancyjnych - bazujemy na opinii ekspertów z serwisów producenta. Od momentu zauważenia usterki prosimy nie zwlekać ze zgłoszeniem wady, tylko maks. w ciągu 14 dni wysłać sprzęt do naprawy.


PROCEDURA REKLAMACYJNA

Kupujący składa Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 


Poprawnie złożona reklamacja musi zawierać: 

  1. IMIĘ
  2. NAZWISKO
  3. ADRES ZWROTNY
  4. E-MAIL
  5. NR TELEFONU
  6. NICK ALLEGRO
  7. DATĘ ZAWARCIA UMOWY STANOWIĄCEJ PODSTAWĘ REKLAMACJI
  8. PRZEDMIOT REKLAMACJI
  9. ŻĄDANIA KUPUJĄCEGO
  10. WSZELKIE OKOLICZNOŚCI UZASADNIAJĄCE REKLAMACJĘ

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

Gwarancją są objęte wyłącznie wady i uszkodzenia powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu oraz fabrycznie zainstalowanym oprogramowaniu.

Gwarancji serwisowej nie podlegają:

- uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika

- uszkodzenia spowodowane przez ciała obce, które dostały się do wnętrza urządzenia 

(np. ciecze, zanieczyszczenia, wilgoć)

- uszkodzenia wynikłe z przepięcia w sieci energetycznej

- uszkodzenia spowodowane używaniem niezgodnych ze specyfikacją producenta środków eksploatacyjnych

- uszkodzenia wynikłe w procesie nieautoryzowanej ingerencji w oprogramowanie fabrycznie zainstalowane na  urządzeniu

- uszkodzenia spowodowane użytkowaniem w nieodpowiednich warunkach

Ustawa o prawach konsumenta

Stan prawny aktualny na dzień: 12.10.2017

Dz.U.2017.0.683 t.j. - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentaArt. 12. prawa konsumentaObowiązki informacyjne przedsiębiorcy

1. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:
1) głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem;
2) swoich danych identyfikujących, w szczególności o firmie, organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym został zarejestrowany;
3) adresie przedsiębiorstwa, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu lub faksu jeżeli są dostępne, pod którymi konsument może szybko i efektywnie kontaktować się z przedsiębiorcą;
4) adresie, pod którym konsument może składać reklamacje, jeżeli jest inny niż adres, o którym mowa w pkt 3;
5) łącznej cenie lub wynagrodzeniu za świadczenie wraz z podatkami, a gdy charakter przedmiotu świadczenia nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie ich wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia; w razie zawarcia umowy na czas nieoznaczony lub umowy obejmującej prenumeratę przedsiębiorca ma obowiązek podania łącznej ceny lub wynagrodzenia obejmującego wszystkie płatności za okres rozliczeniowy, a gdy umowa przewiduje stałą stawkę – także łącznych miesięcznych płatności;
6) kosztach korzystania ze środka porozumiewania się na odległość w celu zawarcia umowy, w przypadku gdy są wyższe niż stosowane zwykle za korzystanie z tego środka porozumiewania się;
7) sposobie i terminie zapłaty;
8) sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę oraz stosowanej przez przedsiębiorcę procedurze rozpatrywania reklamacji;
9) sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, a także wzorze formularza odstąpienia od umowy, zawartym w załączniku nr 2 do ustawy;
10) kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi konsument; w odniesieniu do umów zawieranych na odległość – kosztach zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą;
11) obowiązku zapłaty przez konsumenta poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów zgodnie z art. 35 zapłata za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy, jeżeli konsument odstąpi od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 obowiązek wydania dokumentu umowy i potwierdzenia uzyskania zgody ust. 3 i art. 21 potwierdzenie zawarcia umowy na odległość ust. 2;
12) braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość lub okolicznościach, w których konsument traci prawo odstąpienia od umowy;
13) obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad;
14) istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
15) kodeksie dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 katalog pojęć ustawowych pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nim;
16) czasie trwania umowy lub o sposobie i przesłankach wypowiedzenia umowy – jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu;
17) minimalnym czasie trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy;
18) wysokości i sposobie złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych, które konsument jest zobowiązany spełnić na żądanie przedsiębiorcy;
19) funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony;
20) mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć;
21) możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
2. Jeżeli umowa jest zawierana w imieniu innego przedsiębiorcy, należy podać dane, o których mowa w ust. 1 pkt 2–4, identyfikujące tego przedsiębiorcę.
3. W przypadku aukcji publicznej informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 2–4, mogą być zastąpione informacjami dotyczącymi organizatora aukcji. 


Kontakt e-mail: office@bioconsortium.co.uk

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Bioconsortium LTD
Pomorska 31/76
84-230 Rumia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

   

ZWROTY PRODUKTU

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: Bioconsortium LTD, Pomorska 31/76, 84-230 Rumia o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia drogą mailową na adres e-mail office@bioconsortium.co.uk .  Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

UWAGA! Koniecznie dopisać numer IMEI i SN urządzenia, kwotę do zwrotu i podać dane do przelewu.

WARUNKI ZWROTU

Przyjmujemy zwroty jedynie NIE UŻYWANYCH i ORYGNIALNIE ZAPAKOWANYCH / ZAFOLIOWANYCH przedmiotów wraz z ewentualnymi dodatkami.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu kwotę w jakiej zakupiony został przedmiot w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania na nasz adres.

Zwrotu płatności dokonamy przelewem na wksazane przez Kupującego konto. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

Ustawa o prawach konsumenta

Stan prawny aktualny na dzień: 12.10.2017

Dz.U.2017.0.683 t.j. - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentaArt. 12. prawa konsumentaObowiązki informacyjne przedsiębiorcy

1. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:
1) głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem;
2) swoich danych identyfikujących, w szczególności o firmie, organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym został zarejestrowany;
3) adresie przedsiębiorstwa, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu lub faksu jeżeli są dostępne, pod którymi konsument może szybko i efektywnie kontaktować się z przedsiębiorcą;
4) adresie, pod którym konsument może składać reklamacje, jeżeli jest inny niż adres, o którym mowa w pkt 3;
5) łącznej cenie lub wynagrodzeniu za świadczenie wraz z podatkami, a gdy charakter przedmiotu świadczenia nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie ich wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia; w razie zawarcia umowy na czas nieoznaczony lub umowy obejmującej prenumeratę przedsiębiorca ma obowiązek podania łącznej ceny lub wynagrodzenia obejmującego wszystkie płatności za okres rozliczeniowy, a gdy umowa przewiduje stałą stawkę – także łącznych miesięcznych płatności;
6) kosztach korzystania ze środka porozumiewania się na odległość w celu zawarcia umowy, w przypadku gdy są wyższe niż stosowane zwykle za korzystanie z tego środka porozumiewania się;
7) sposobie i terminie zapłaty;
8) sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę oraz stosowanej przez przedsiębiorcę procedurze rozpatrywania reklamacji;
9) sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, a także wzorze formularza odstąpienia od umowy, zawartym w załączniku nr 2 do ustawy;
10) kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi konsument; w odniesieniu do umów zawieranych na odległość – kosztach zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą;
11) obowiązku zapłaty przez konsumenta poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów zgodnie z art. 35 zapłata za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy, jeżeli konsument odstąpi od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 obowiązek wydania dokumentu umowy i potwierdzenia uzyskania zgody ust. 3 i art. 21 potwierdzenie zawarcia umowy na odległość ust. 2;
12) braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość lub okolicznościach, w których konsument traci prawo odstąpienia od umowy;
13) obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad;
14) istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
15) kodeksie dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 katalog pojęć ustawowych pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nim;
16) czasie trwania umowy lub o sposobie i przesłankach wypowiedzenia umowy – jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu;
17) minimalnym czasie trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy;
18) wysokości i sposobie złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych, które konsument jest zobowiązany spełnić na żądanie przedsiębiorcy;
19) funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony;
20) mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć;
21) możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
2. Jeżeli umowa jest zawierana w imieniu innego przedsiębiorcy, należy podać dane, o których mowa w ust. 1 pkt 2–4, identyfikujące tego przedsiębiorcę.
3. W przypadku aukcji publicznej informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 2–4, mogą być zastąpione informacjami dotyczącymi organizatora aukcji. 

O sprzedającym
Bioconsortium
97,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

516

 

15

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

  • 731-33-31-31
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Bioconsortium - zajmujemy się handlem 

Pozostałe informacje

Wszystkie wysyłki realizujemy wyłącznie z Polski.