XIAOMI MI BAND 2 - OFICJALNY SKLEP XIAOMI (7068090113)

8 monet
129,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 6,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,49 zł
  • Allegro Kurier InPost 11,99 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Opaska fitness


Xiaomi Mi Band 2

  • Wyświetlacz OLED 0.42"
  • Do 20 dni na baterii
  • Wodoodporny (IP67)
  • Ulepszony algorytm krokomierza
  • Zupełnie nowy design
  • Zestaw: sensor, opaska, zasilacz
  • Kolor: czarny

Więcej statystyk niż kroków

Mi Band 2 posiada wyświetlacz OLED, dzięki czemu można zobaczyć więcej za jednym spojrzeniem. Wystarczy podnieść nadgarstek* aby wyświetlić czas i dotknąć przycisk aby zobaczyć kroki i tętno.

Ulepszony algorytm krokomierza eliminuje niepotrzebne ruchy, przez co mierzenie kroków i wykonywanych ćwiczeń jest bardziej precyzyjne.


  • Czas

  • Kroki

  • Tętno

* Funkcja musi być włączona w ustawieniach

Mierz każde tętno

Dzięki wbudowanemu czujnikowi ruchu Mi Band 2 dokładnie wie, kiedy rozpoczynasz trening.
Nie musisz przełączać trybów przed rozpoczęciem. Zmierz swoje tętno w celu dostosowania długości i intensywności ćwiczeń. Zachowaj spokój i dąż do osiągnięcia swoich fitnessowych celów!

Wciąż siedzisz zbyt długo?

Gdy siedzisz zbyt długo, alerty o bezczynności wysyłają łagodne brzęczenie. Te przypomnienia mówią ci, kiedy nadszedł czas na krótki spacer lub przerwę w pracy.

Czy miałeś już swój codzienny bieg?

Codzienne bieganie to bardzo dobry sposób aby zachować kondycję i zdrowie. Synchronizuj opaskę z aplikacją Mi Fit, aby monitorować bieżącą prędkość i tętno w czasie rzeczywistym.

Dobrze się spało?

Szybkość Twojego tętna spada jeżeli wchodzisz w głęboki sen. Asystent pomiaru tętna w czasie snu pomaga mierzyć rytm bicia serca kiedy śpisz aby precyzyjniej śledzić sen.

Alerty o połączeniach i wiadomościach

Wysyłaj alerty powiadomień bezpośrednio na nadgarstek, aby nie przegapić połączenia, wiadomości lub powiadomienia - zwłaszcza, gdy Twój telefon jest schowany w torbie lub kieszeni.

Wodoodporny (IP67)

Bez obaw możesz myć ręce i brać prysznic z Mi Band 2. Sensor jest wytrzymały i odporny na bryzgi wody, pot, kosmetyki, kurz i wiele innych.


  • Odporny
    na zachlapania

  • Odporny
    na kurz

  • Odporny
    na korozję

Wydajny wyświetlacz OLED

Korzystając z mniejszej mocy, zobacz więcej na personalizowanym wyświetlaczu OLED.
Po prostu naciśnij przycisk, aby sprawdzić swoje najnowsze statystyki.

Bluetooth 4.0

Energooszczędny chipset drugiej generacji zapewnia szybkie i stabilne połączenie zużywając mniej energii.
Zapewnia to długą żywotność baterii i stabilne transmisje danych.

20 dni na baterii

Osiągnij niesamowity, 20-dniowy czas pracy na baterii z Mi Band 2.
Akumulator litowo-polimerowy o dużej gęstości jest mały, lekki i wyjątkowo trwały.

Precyzyjne czujniki

Precyzyjny akcelerometr i czujnik tętna są nie tylko dokładne, ale także niezwykle energooszczędne.

Idealne dopasowanie do nadgarstka

Opaska trzyma czujnik w miejscu i mocno przylega do nadgarstka nawet podczas najbardziej energicznych ćwiczeniach.

Właściwości hipoalergiczne

Opaska jest gładka w dotyku, wygodna i komfortowa nawet dla osób  wrażliwą skórą.

Mocny zawodnik


  • Testowany
    przez 128h w 70°C

  • Testowany
    przez 128h w -20°C

  • Upuszczony 12 razy
    z wysokości 1.2m
    na marmurową powierzchnię

  • Posmarowany wazeliną
    i pozostawiony na 24h

Więcej z aplikacją Mi Fit

Zobacz dzienną, tygodniową i miesięczną historię kroków, snu i tętna za pomocą aplikacji Mi Fit.
Jest to jedyne miejsce, w którym można uzyskać natychmiastowe statystyki i pozwala zarządzać alarmami, powiadomieniami i innymi.

Zalety zakupu


w oficjalnym sklepie Xiaomi

  • Autoryzowany serwis Xiaomi w Polsce
  • Gwarancja 24 m-ce
  • Instrukcja obsługi w języku polskim
  • Możliwość zwrotu w ciągu 14 dni
  • Produkt nowy, oryginalnie zapakowany
  • Opaska posiada certyfikaty producenta

Dostawa Twojego zamówienia w 24h!

Dostawa i płatność
od 6,99 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
6,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

Wyspa w CH Arkadia
Aleja Jana Pawła II 82
00-175 Warszawa
woj. mazowieckie

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 22:00
  • niedziela 10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Punkt odbioru Mi
Błońska 12
05-800 Pruszków
woj. mazowieckie

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

wymagana przedpłata
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkmi akcesoriami o ile to możliwe. Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwający jej bezpieczne przetransportowanie. 


Kontakt do serwisu:

Telefon: (22) 726 38 10

E-mail: info@ccsonline.pl


Dokonać wysyłki reklamowanego produktu możesz zamawiając kuriera DHL lub UPS i podając nasz numer klienta jako płatnika:

Dla DHL: 1203804

Dla UPS: 82271V

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Puławska 40A
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkmi akcesoriami o ile to możliwe. Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwający jej bezpieczne przetransportowanie. 


Kontakt do serwisu:

Telefon: (22) 726 38 10

E-mail: info@ccsonline.pl


Dokonać wysyłki reklamowanego produktu możesz zamawiając kuriera DHL lub UPS i podając nasz numer klienta jako płatnika:

Dla DHL: 1203804

Dla UPS: 82271V


  

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).


2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.


3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

a. pisemnie na adres: Rolv Group Sp. z o.o. ul. Błońska 12, 05-800 Pruszków

b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@rolv.pl


4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.


6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. ul. Puławska 40A. 05-500 Piaseczno. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Verapol Distribution
Przejazdowa 25 - magazyn 3
05-800 Pruszków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W celu zwrotu towaru prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkmi akcesoriami. Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwający jej bezpieczne przetransportowanie. Prosimy o dodanie informacji na paczce "Zwrot dla Rolv Group Sp. z o.o.".


  

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

a. pisemnie na adres: ul. Błońska 12, 05-800 Pruszków;

b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@rolv.pl


2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest TUTAJ w. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.


3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

a. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

b. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.


4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.


5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku dokonania płatności przy użyciu karty płatniczej zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej, za pomocą której dokonano zapłaty. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Verapol Distribution, Przejazdowa 25 - magazyn 3, 05-800 Pruszków.


7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.


8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

a. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

b. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

c. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.


9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a. świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
Xiaomi
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1419

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 668 241 012
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: sklep@rolv.pl
telefon: 668 241 012
O marce

O Xiaomi Firmę Xiaomi założył w 2010 roku Lei Jun. Wierzy on, że technologia wysokiej jakości nie musi kosztować fortuny. W tym duchu też firma tworzy i oferuje niezwykłe urządzenia, oprogramowanie oraz usługi internetowe dla i z pomocą fanów Mi. Ich opinie zostały uwzględnione przy produkcji m.in. Mi Note Pro, Mi Note, Mi TV, Mi Band, ale też smartfonów Mi 5 i Redmi Note 3 (dostępnych oficjalnie także w Polsce). Dzięki sprzedaży ponad 70 milionów smartfonów w 2015 r. i udostępnianiu swoich produktów w takich państwach jak Tajwan, Hong Kong, Singapur, Malezja, Filipiny, Indie, Indonezja i Brazylia, firma Xiaomi rozwija swoją działalność na całym świecie, stając się jednocześnie globalną marką.

Numer oferty:7068090113
Zgłoś naruszenie zasad