Xerox 008R13095 Fuser Fluid do iGen4 Oryginalny (6541393474)

zakończona
499,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • stan: nowe

782 035 720

tradebay.biuro@gmail­.com

Znajdź nas na Facebooku

98 1090 2402 0000 0001 3067 0053

WEJDŹ

Witamy na naszej aukcji!

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.

Kupując na Naszej aukcji akceptujesz warunki zakupu. Przed zakupem, zapoznaj się z Regulaminem.

Przedmiotem aukcji jest:

Oryginalny Xerox 008R13095 Fuser Fluid utrwalający

Specyfikacja:

Kod EAN / UPC: 09520576385 0

Pojemność: Do 250.000 stron

Ilość / Box: 2 nagrzewające wkłady olejowe płynu w kartonie.

Kompatybilne Maszyny: Xerox iGen3 Xerox iGen4 Xerox iGen150

Życzymy udanych zakupów!

Informujemy, że ceny w naszym sklepie są cenami brutto.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT!


© PanelReklamowy

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma Tradebay Sp. z o.o. jest legalnie działającą i zarejestrowaną firmą, dlatego mają Państwo pewność iż wszystkie transakcje zawarte z nami będą miały prawidłowy przebieg. Zależy nam na satysfakcji klienta, dlatego też każdą transakcję traktujemy indywidualnie i dokładamy wszelkich starań aby przebiegła pomyślnie. Mamy nadzieję, że pozwoli to Państwu poczuć się pewnie i bezpiecznie podczas zakupów. Zawsze staramy się rzetelnie i szczegółowo opisać przedmiot sprzedaży. Załączamy autentyczne zdjęcia produktu wystawionego na aukcji.Wszystkie produkty wystawione na naszych aukcjach mamy faktycznie na stanie, więc czas realizacji jest skrócony do minimum. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Pragniemy, by nasza propozycja była wyjątkowa, a Państwa zakupy wygodne. Z góry dziękujemy za wszystkie komentarze. Życzymy udanych zakupów.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W przypadku gdy zamówiony towar będzie nieodpowiedni mają Państwo możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty zakupu pod warunkiem zwrotu towarów kompletnych, nie używanych, czystych, bez śladów użytkowania w oryginalnym opakowaniu i z załączoną kopią dowodu zakupu (Paragon fiskalny /FV). Zwracany towar należy przesłać na poniższy adres: Tradebay Sp. z o.o. ul.Czytankowa 12/3 51-173 Wrocław Razem ze zwracanym towarem należy przesłać wypełniony formularz zwrotu towaru,który wyślemy drogą mailową na prośbę Klienta. Prosimy również pamiętać o starannym zapakowaniu i odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki. Jednocześnie informujemy ,że towar zwracany jest na koszt kupującego. Zgodnie z prawem rozpatrzenie i zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. UWAGA! ! 1.Wszelkie wątpliwości i nawet najmniejsze uszkodzenia,przebicia,zabrudzenia (zamoczenie, zatłuszczenie) opakowania należy zgłosić Kurierowi. 2.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu Protokołu Szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera). 3.Protokół szkody posiada przy sobie Kurier. 4.W przypadku kiedy Kurier nie ma przy sobie formularza Protokołu Szkody,należy spisać oświadczenie lub sporządzić odręczny protokół z uwzględnieniem danych przesyłki z datą i godziną dostawy,imienia i nazwiska Kuriera,nr. rejestracyjnego pojazdu Kuriera,opisu uszkodzeń, dokładnego opisu rodzaju opakowania i uszkodzeń opakowania. 5.Kurier nie może odmówić podpisania protokołu,nie może także odjechać przed sprawdzeniem towaru i podpisaniem Protokołu. 6.Protokół podpisany przez Kuriera w dniu następnym jest NIEWAŻNY! 7.Wszystko co oświadcza Kurier ustnie jest nie ważne. 8.Kurier nie ma prawa wywierać presji czasu . 9.Wszystkie rubryki w Protokole szkody powinny być prawidłowo i czytelnie podpisane. 10.Klient powinien sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w obecności kuriera w celu upewnienia się czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. 11.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych dostarczonego towaru powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko wraz z wypełnionym Protokołem Szkody. 12.Niepodpisany lub nieprawidłowo podpisany Protokół Szkody ,może pozbawić Kupującego możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń z tytułu uszkodzonego towaru. 13.To Kurier jest "świadkiem",że otrzymana przesyłka nie ma fizycznych uszkodzeń ,ani zabrudzeń. 14.Odbiorca przesyłki winien dokładnie opisać wadę przesyłki na protokole.

reklamacje

Reklamacja oraz zwrot towaru Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera). Klient powinien sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w obecności kuriera w celu upewnienia się, czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Odbiorca przesyłki jest zobowiązany dokładnie opisać wadę przesyłki na protokole szkody. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem tradebay.biuro@gmail.com, lub w formie pisemnej na Nasz adres. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, nr. tel., adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji z dowodu zakupu, przedmiot reklamacji, opis wad oraz okoliczności w jakich powstały, żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamacje. Dane kontaktowe (reklamacje, zwroty): Tradebay Sp. z o.o. ul. Czytankowa 12/3 51-173 Wrocław tel: 782035720 e-mail: tradebay.biuro@gmail.com Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwróci się z prośbą do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail, telefon, bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

REGULAMIN TRADEBAY Sp. z o.o. Tradebay Sp. z o.o. ul. Czytankowa 12/3 51-173 Wrocław NIP: 895-20-45-267 Regon:361702478 KRS:0000561301 Warunkiem dokonania zakupów na naszych aukcjach jest akceptacja postanowień niniejszego regulaminu. Klienta, który dokonał zakupu obowiązuje regulamin na dzień zawarcia umowy. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, dokonując zakupu na naszych aukcjach Allegro lub mailowo , a także telefonicznie od pon. - pt. w godz.9-18. Zamówienia realizowane(wysyłane) są od pon.- pt. w godz. 9-17 (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy) Każda transakcja potwierdzona jest paragonem , na życzenie fakturą VAT. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych( chyba ,że opis produktu na aukcji świadczy inaczej) oraz prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Ceny produktów wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Ewentualne koszty dostawy zostają uwzględnione na fakturze/paragonie zgodnie z tabelą opłat za dostawę. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, do wprowadzania nowych i wycofywania dotychczas oferowanych produktów, do wprowadzania, odwoływania i modyfikowania zasad promocji. Zmiany cen nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Bezpłatne dodatki reklamowe nie podlegają wymianie ani reklamacjom. Przez złożenie zamówienia za pośrednictwem internetowego portalu sprzedażowego należy rozumieć dokonanie zakupu przez kliknięcie ” Kup Teraz” i wybranie sposobu zapłaty i dostawy . Po złożeniu zamówienia, każdy użytkownik otrzyma automatyczną informację zwrotną , potwierdzającą przyjęcie zamówienia i przekazanie go do realizacji. Firma zastrzega sobie prawo do odmowy lub anulowania realizacji zamówienia złożonego przez odbiorcę, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru, nieterminowo regulował należności za zamówiony towar lub w sytuacji, gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość. Sprzedaż będzie realizowana jedynie na podstawie prawidłowo zrealizowanego procesu zamówienia. Dokładamy wszelkich starań ,by aukcje internetowe prawidłowo odzwierciedlały stan magazynowy. Realizacja zamówienia rozpocznie się najpóźniej w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało opłacone (płatność przelewem), za pobraniem - najpóźniej w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia zostanie ono przekazane do realizacji w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane. W razie wątpliwości przyjmuje się, że umowa sprzedaży została zawarta z chwilą rozpoczęcia realizacji zamówienia. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, obowiązuje jedna opłata za przesyłkę (nie dotyczy łączenia przesyłek wielkogabarytowych ) Firma Tradebay pobiera zryczałtowaną opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do Klienta, z którą Użytkownik może zapoznać się w każdej chwili na stronie Dostawa i Płatność. Koszt przesyłki wliczony jest również w kwotę do zapłaty. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przelewem na konto, za pobraniem lub gotówką przy odbiorze osobistym. Bieżące formy płatności oraz dostawy określone są w zakładce Dostawa i Płatność. Reklamacja oraz zwrot towaru Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (kuriera). Klient powinien sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w obecności kuriera w celu upewnienia się, czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Odbiorca przesyłki jest zobowiązany dokładnie opisać wadę przesyłki na protokole szkody. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem: tradebay.biuro@gmail.com, lub w formie pisemnej na Nasz adres. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, nr. tel., adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji z dowodu zakupu, przedmiot reklamacji, opis wad oraz okoliczności w jakich powstały żądania Kupującego ,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamacje. Dane kontaktowe(reklamacje, zwroty): Tradebay Sp. z o.o. ul. Czytankowa 12/3 51-173 Wrocław tel: 782035720 e-mail: tradebay.biuro@gmail.com Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwróci się z prośbą do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail, telefon, bądź na adres poczty tradycyjnej. Odstąpienie od umowy: Mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Pod warunkiem zwrotu towarów kompletnych, nie używanych, czystych, bez śladów użytkowania i w oryginalnym opakowaniu. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną) na adres bądź e-mailem. Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu koszt zakupionego towaru (bez kosztów wysyłki), przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji. Zwrot płatności nastąpi po otrzymaniu przez nas zwracanego towaru ,w terminie do 14 dni od dnia jego otrzymania. Koszty dostawy zwracanego towaru ponosi kupujący. Prywatność Każdy klient dokonujący zakupów na naszych aukcjach zobowiązany jest do podania danych potrzebnych do pełnej realizacji usługi zakupu towaru. Dane osobowe umieszczone są w bazie danych naszej firmy. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania .Składając zamówienie, wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celach jego realizacji. Kopiowanie lub przetwarzanie zdjęć, opisów i elementów strony aukcji jest zabronione. Regulamin obowiązuje od 1.01.2016