X mail modna bluzka w kwiaty koszula 46 44 XXL (6482689232)

zakończona
9,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • lokalizacja: Piaski
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 44 (XXL)
  • materiał dominujący: bawełna
  • marka: Inna marka
  • typ rękawa: krótki rękaw
  • dekolt: kołnierzyk
  • cechy dodatkowe: guziki
  • wzór dominujący: kwiaty
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, odcienie czerwieni, odcienie różu

X-Mail

Modna koszula, bluzka w kwiaty renomowanej marki

wykonana z wysokiej jakości materiału

idealna na co dzień, dopasowana do ciała

Rozmiar: z metki XXL 44 /46

Stan: idealny, jak nowa

Materiał: 97% bawełna, 3% elastan

Wymiary:

szerokość pod pachami 56 cm
talia 51,5 cm
długość całkowita 69,5 cm


wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

W ofercie sklepu odzież nowa oraz używana, renomowanych marek. Odzież jest wyselekcjonowana, tylko w bardzo dobrym i idealnym stanie.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: mojstyl@vp.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Marcin Tyll ul. Powstańców Wielkopolskich 20, 63-830 Pępowo, powiat gostyński, woj. WIELKOPOLSKIE W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku zawarcia umowy kupna w drodze licytacji kupujący (konsument) może odstąpić od umowy. W przypadku uzasadnionej reklamacji (towar niezgodny z umową) sprzedająca zwróci otrzymane od Kupującego płatności za wylicytowany przedmiot.

reklamacje

Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem mojstyl@vp.pl, lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Zadowolenie klientów sklepu jest dla nas bardzo ważne, dlatego przychylamy się do reklamacji, chęci zwrotu zakupionego towaru lub wymiany. Wszelkie kwestie sporne staramy się rozstrzygać polubownie na korzyść klienta. Kupujący będący konsumentem ponad to ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.