Wzmacniacz Estradowy Końcówka Mocy 1000W Prezent! (6482590062)

zakończona
380,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Pobiedziska
  • stan: używany
KONTAKT
ALLEGRO@LCDK.PL
REGULAMIN
SERWIS
PRZESYŁKA
WESELE
Wzmacniacz AMP-1000
Opis przedmiotu
Model: 172.035

Nowa linia wzmacniaczy firmy Skytec to wysokiej jakości sprzet wykonany z najlepszych podzespołów z najwyższą starannością. Cechuje sie doskonałymi walorami akustycznymi oraz wysoką niezawodnością. Zaprojektowany z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach. Wytrzymała i solidna obudowa zapewni że przetrwa on nawet najgorsze warunki pracy.
Dane techniczne
- Moc maksymalna: 1000 Wat
- Wejście Line-In Stereo: 2x Cinch (RCA) / 2x Duży Jack Mono
- Wyjście głośnikowe: 2x Speakon, 2x Terminal ( przykręcane ) 2x Jack Mono
- Stosunek sygnału do szumu:> 98dB
- Zniekształcenia: <0,5%
- Moc wyjściowa: 8 Ohm: 2x 500W
- Moc wyjściowa: 4 Ohm: 2x 1000W
- Pasmo przenoszenia: 20Hz - 20kHz
- Zasilanie: 230 V AC, 50 Hz
- Wymiary: 482 x 270 x 132mm
- Waga: 11 kg
Dlaczego warto kupować u nas?
Pozostałe zdjęcia produktu


Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © LCDK Rafał Drzewiecki
[DANE_EU]ktwSrnMLeaT­SjDGG4RNSFLpGeAl1Njx­j6ksyiF8d4Ak7g9k5/X5­CAmrW16HPmpk+d+I81q0­Fi6LqH3OdlW+yWAL0bvT­Wybu21jtzVN06WYU=[/D­ANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ODSTĄPIENIE OD UOWY: Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Towar odsyłany jest na koszt Klienta przesyłką rejestrowaną (list polecony, paczka), w stanie niezmienionym, nie noszący śladów użytkowania i w oryginalnym opakowaniu. Klient zobowiązany jest do dołączenia dowodu sprzedaży (paragon, faktura) oraz własnoręcznie podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wzor odstapienia Koszt zamówionych towarów jest zwracany Klientowi przelewem w ciągu 7 dni od otrzymania zwrotu towaru oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Odstąpienie od umowy na podstawie w/w Ustawy nie jest możliwe dla produktów sprzedanych w drodze licytacji oraz dla produktów sprowadzonych na życzenie Klienta, a nie będących w stałej ofercie. Każdemu klientowi prywatnemu przysługuje prawo zwrotu towaru zakupionego za naszych aukcjach. Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki z załączonym oświadczeniem o zwrocie towaru. Niezbędne jest odesłanie urządzenia kompletnego, nie zniszczonego wraz z kartą gwarancyjną, dowodem zakupu i oświadczeniem.„Warunki zwrotu towaru i odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość uregulowane zostały w ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów i odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U., Nr 22,poz. 271 ze zm.). „„Możemy towar zwrócić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy lub otrzymania towaru jeśli pisemnie w terminie 14 dni poinformujemy o tym sprzedawcę. Istotne jest aby rezygnacji z towaru dokonać na piśmie, nie wystarczające jest np. oświadczenie ustne złożone np. przez telefon. Towar należy zwrócić w formie niezmienionej w jakiej go otrzymaliśmy.” Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

pozostałe informacje

SPOSOBY PŁATNOŚCI Dla wygody Naszych Klientów udostępniliśmy kilka sposobów płatności. Poniżej znajdą Państwo szczegółowy opis i schemat postępowania dla każdej z nich: 1. Przelew bankowy (domyślna forma płatności) Po zakupie prosimy o dokonanie przelewu kwoty za zakupiony towar oraz odpowiednich kosztów wysyłki na nasze konto bankowe: Nazwa odbiorcy: LCDK Rafał Drzewiecki Adres odbiorcy: ul. Poznańska 54, 62-010 Pobiedziska mBank: 38 1140 2004 0000 3302 7545 7513 Tytuł przelewu: nick z allegro / nr aukcji 2. Płatność gotówką przy odbiorze A. Paczka z płatnością przy odbiorze (pobranie) Dokonują Państwo zakupu sprzętu na Allegro, a następnie wysyłają Państwo e-mail z potwierdzeniem dokonania zakupu i prośbą o wysyłkę za pobraniem. Płatność za paczkę następuje zatem przy jej odbiorze. Paczka zostanie wysłana na adres Klienta z Allegro, w razie gdyby adres przesyłki różnił się od danych z Allegro, prosimy o informację na jaki adres powinna zostać wysłana przesyłka wraz z numerem kontaktowym. B. Płatność gotówką przy odbiorze sprzętu w naszym sklepie w Pobiedziskach. Jeśli wybraną formą dostawy jest odbiór sprzętu, to mogą Państwo zapłacić gotówką przy odbiorze. W naszym sklepie tylko płatność gotówką. SPOSÓB DOSTAWY Przesyłka kurierska Towar wysyłamy w zabezpieczonych paczkach korzystając z Firmy Kurierskiej DPD. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone standardowo do wartości 300zł, paczki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku ok godz 10:00 , dostarczane zazwyczaj w ciągu 24h (nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji przesyłki) . Koszty przesyłki podane są w opisie aukcji i uzależnione są od liczby zamówionych przedmiotów. W przypadku zamówień kilku różnych urządzeń koszt przesyłki podamy Państwu e-mailem w możliwie krótkim czasie (z reguły od kilku minut do paru godzin). Gdyby jednak informacja długo nie dochodziła prosze o Kontakt mailowy lub telefoniczny. Nie bierzemy odpowiedzialności za Paczki które zostały w jakiś sposób USZKODZONE, ZAGINEŁY lub tym podobne. Wszelkie roszczenia z tego tytułu należy zgłaszać firmie kurierskiej UPS. Na prośbę klienta możemy poprowadzić jego sprawę jednakże niezbędne jest przesłanie do nas protokołu szkody który sporządził kurier na miejscu doręczenia. Odbiór osobisty Sprzęt można obejrzeć, przetestować i odebrać w Naszym sklepie: LCDK Ul Poznańska 54 62-010 Pobiedziska Tel. 791-017-020 ZASADY AUKCJI 1. Solidność i komunikatywność to obustronna zasada. 2. Wzajemna kultura i sympatyczna krótka, lecz treściwa korespondencja jak zawsze mile widziane. 3. Komentarze . We wspólnych transakcjach zawsze staram sie wywiązać sumiennie, jednakże opinie wystawiane sobie na wzajem nie zawsze są obiektywne (klienci), ponieważ często opinie typu NEUTRAL i NEGATYW wynikają z przyczyn całkowicie ode mnie niezależnych (wada ukryta), nie znaczy to jednak , że nie można takich spraw załatwić natychmiast, zwracam sie z prośbą o kontakt telefoniczny lub mailowy w przypadku jakiejś niejasności. Wystawienie pochopnych komentarzy z pewnościa nie ułatwia kwesti dalszego wyjaśniania sprawy. Na finalne wystawienie opini składa się całokształt transakcji, nie wystarczy w myśl powiedzenia " wpłacić pieniadze lub wysłać Towar ", ale liczy sie kultura, komunikatywnosć, szybkosć działania i obsługa posprzedażna. Oczywiście każde nieuzasadnione i emocjonalne wystawienie opini NEUTRALNEJ lun NEGATYWNEJ bedzie miało swoje konsekwencje w interwencji do OBSŁUGI SERWISU. Przed Wystawieniem pochopnie komentarza np Negatywnego lub Neutralnego prosze o kontakt mailowy ,gg lub też telefoniczny chciałbym znac powody jakie wpłyneły na taką decyzje. 4. Licytacja towarów uszkodzonych: Jeśli aukcja jest oznaczona iż towar jest uszkodzony np w skutek, zniszczenia, transportu, przepięcia elektrycznego itp, przedmiot taki kupujący nabywa na własne ryzyko. Nie odpowiadamy za uszkodzenia które są ukryte lub które mogą okazać się następstwem uszkodzenia pierwotnego. W przypadku uszkodzeń mechanicznych staramy się przedstawiać miejsce największego uszkodzenia, lub miejsce w które dany towar został uderzony, przedstawione zdjęcia nie oznaczają że jest to jedyne widoczne uszkodzenie, chyba że w aukcji jest dokładnie opisane miejsce i rozległość uszkodzenia. Przed zakupem zachęcamy kierować wszelkie pytania i wątpliwości do Nas nasi konsultanci udzielą szczegółowych informacji. Jeśli przedmiot jest oznaczony jako nowy a w aukcji jest opisane że jest uszkodzony oznacza iż towar nowy został uszkodzony w transporcie, analogicznie jest w przypadku towarów używanych. Informacje takie wynikają tylko i wyłącznie z ograniczeń allegro ( brak grupy: towary uszkodzone). W niektórych przypadkach na towary jest udzielana gwarancja np: na elektronikę. Gwarancja może zostać anulowana jeśli użytkownik sam dokonuje ingerencji w układy elektroniczne. 5. Zdjęcia produktów. Wszelkie zdjęcia na aukcjach są zdjęciami dostarczonymi przez producenta. Mogę się one nieznacznie róźnić od zdjęć rzeczywistych np: Inne odcienie barw, Gałki i przełączniki umieszczone w innych kolejnościach, miejscach na panelu, mogę także posiadać inne kolory, różne napisy na np. maskownicach w przypadku głośników, obudowie. Firma Skytronic używa także (Skytec, Tronios, Beamz, E-Lektron, AVL, AVS). Jednakże w każdym przypadku funkcję urządzeń są takie jak opisano w aukcji. WARUNKI GWARANCJI 1. Gwarancja udzielona przez LCDK wynosi 3 Miesiące na towary używane i powystawowe od daty wydania towaru, chyba że w aukcji zaznaczono inaczej. 2. Warunkiem przyjęcia towaru do działu Serwisu jest, iż Nabywca dostarcza towar osobiście lub za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) na koszt i ryzyko Nabywcy. 3. Warunkami przyjęcia do działu Serwisu towaru dostarczonego są: -Kompletność urządzenia w oryginalnym opakowaniu, tj. z takim wyposażeniem i w takiej konfiguracji, w jakiej zostały zakupione przez nabywcę, -Dołączenie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej ( tj. zawierającej datę wydania towaru, podpis i pieczęć ) oraz szczegółowego opisu uszkodzenia. - Dane adresowe na które urządzenie ma zostać odesłane wraz z nr telefonu. Jednocześnie LCDK zastrzega sobie prawo wycofania towaru z serwisu oraz odesłania go do Nabywcy na jego koszt, jeżeli: Nabywca nie dotrzymał warunków wymienionych wyżej albo stan przesyłki odbiega od opisanego w załączonych dokumentach. 4. LCDK zobowiązuje się do naprawy lub wymiany towaru zgłoszonego w trybie reklamacyjnym w terminie 14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia towaru do serwisu. 5. W przypadku naprawy o szczególnym stopniu trudności (np. sprowadzenia podzespołów z zagranicy itp.), termin naprawy ulega przedłużeniu do 28 dni roboczych. 6. W przypadku towarów nadesłanych, następuje odesłanie przyjętego do serwisu towaru na adres Nabywcy za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) na koszt LCDK. 7. Uprawniony z gwarancji ma prawo do wymiany towaru na nowy wolny od wad w następujących przypadkach: -Serwis dokona trzech napraw głównych z tytułu gwarancji, a towar nadal nie spełnia funkcji użytkowych lub uniemożliwia korzystanie z towaru zgodnie z jego przeznaczeniem. -Serwis uzna, że dokonanie naprawy gwarancyjnej jest niemożliwe lub niemożliwe jest dotrzymanie terminów określonych wyżej. UTRATA PRAW GWARANCYJNYCH. 1. Utrata gwarancji następuje w przypadku stwierdzenia: -Zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych, -Samowolnych napraw przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione, -Uszkodzenia lub zniszczenia numerów seryjnych, kodów paskowych, -Uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub celowego uszkodzenia towaru i wywołane nimi wady, -Uszkodzeń wynikłych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania, konserwacji czy regulacji towaru. -Uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów eksploatacyjnych, WYŁĄCZENIA Z GWARANCJI. 1. Gwarancji nie podlegają: 2. Nośniki danych, na których jest dostarczane oprogramowanie, 3. Towary, których jedyną wadą jest niekompatybilność, 4. Wady i uszkodzenia towarów powstałe wskutek siły wyższej (pożar, piorun, powódź, nieprawidłowe napięcie zasilania itp.). 5. Bezpieczniki, żarówki, baterie, akumulatory, materiały eksploatacyjne. Koszty naprawy nie objętych gwarancja, a także koszty przeglądu w wyniku którego stwierdzono brak zgłaszanych uszkodzeń, obciążają Nabywcę. LCDK nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania ze sprzętu będącego w naprawie. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszych zasadach mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego Uwaga !!! I. Klient jest zobowiązany dostaczyć przesyłke do Nas w stanie nienaruszonym oraz kompletnym na własny koszt. II. Jeśli przysłany do reklamacji sprzęt okaże się sprawny towar odsyłany jest na koszt kupującego. III. Nigdy NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM ! IV. Do reklamowanego towaru należy dołączyć opis z przyczyną reklamacji wraz z dokładnymi danymi zgodnymi z allegro (imię, nazwisko oraz nick z allegro). Najważniejsze !!! W przypadku naruszenia w jakikolwiek sposób PLOMB GWARANCYJNYCH (odklejenie,przerwanie,urwanie,likwidacja) sprzęt zostaje zapakowany i odesłany w takim samym stanie jaki dotarł do Firmy do Nabywcy na Jego Koszt (przesyłka kurierska). Gwarancja jest unieważniana oraz jest dokonywany wpis na Karcie Gwarancyjnej o informacji dotyczącej anulowania