WZMACNIACZ AMPLITUNER STEREO BLUET MP3 FM PILOT (6911037380)
- Przesyłka kurierska 21,00 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
- lokalizacja: Ozorków, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- producent: Inni producenci
- komunikacja: bluetooth
- liczba kanałów: 2
- kolor: czarny
- moc wyjściowa 8Ω (W): 200
- moc wyjściowa 4Ω (W): 200
- funkcje: korektor dźwięku, tuner FM
Lokalizacja: Ozorków, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez
autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów
serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do
produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient
powinien kierować reklamowany produkt.
W przypadku kiedy sprzedający nie otrzymał pisemnej gwarancji,
gwarancja realizowana jest przez firmę MICH-POL na podstawie paragonu.
W przypadku kiedy gwarantem jest firma MICH-POL kupujący winien odesłać
reklamowany produkt na adres firmy.
Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt firmy MICH-POL.
Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie
zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu.
Firma MICH-POL odpowiada za wady produktu na podstawie
obowiązujących przepisów prawa ( gwarancją nie są objęte uszkodzenia
mechaniczne, powstałe podczas nieumiejętnego montażu lub niewłaściwego
użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu). W przypadku
sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o
rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie pisemnej na adres
firmy.
Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy,
chyba że firma MICH-POL niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla
Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony
lub naprawiony przez firmę MICH-POL albo firma MICH-POL nie wymieniła
produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła.
Firma MICH-POL rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14
dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni
firma MICH-POL nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż
uznało żądania za uzasadnione.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże
się z dostawą nowego lub naprawionego produktu (kiedy reklamacja
została uznana za zasadną), koszty dostawy ponosi firma MICH-POL. W celu
odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście
przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę
zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości
ubezpieczenia.
UWAGA:
Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami,
sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z
tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.
Gwarancją nie są objęte uszkodzenie mechaniczne, elektryczne lub celowe
uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady.
Gwarancją nie są objęte kable, baterie, akumulatory, słuchawki,
przewody,
wtyczki, uszkodzenia powłok lakierniczych i nadruków, ścierających sie
pod wpływem eksploatacji, nalepki itp.
Nabywca traci gwarancję w razie wszelkich prób napraw podejmowanych
przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy.
Nabywca traci gwarancję gdy stwierdzi się naruszenie plomb
zabezpieczających rozkręcanie urządzeń elektrycznych/elektronicznych.
Za dostarczony towar do nas w stanie uszkodzonym podczas przesyłki nie
odpowiadamy.
Towar jest wysyłany jest od Poniedziałku do Piątku w przypadku gdybyście
stwierdzili Państwo, że sprzęt został mechanicznie uszkodzony lub
posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu
szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii. Odpowiedni druk powinien
mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne
oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i
opakowania.Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami
Kupującego i kuriera.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce będą
rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela
firmy spedycyjnej protokołu szkodowego.
Nie udzielamy gwarancji na uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w
wyniku uszkodzenia przy Transporcie bez protokołu uszkodzenia. Złożenie
reklamacji wymaga dostarczenia nam takiego protokołu.
Proszę sprawdzać paczki przy kurierze. W razie stwierdzenia uszkodzenia
kurier ma obowiązek spisać protokół szkodowy.
W przypadku przesyłki pobraniowej, najpierw należy zapłacić, a potem
sprawdzić towar i ewentualnie spisać protokół.
Podpisując odbiór przesyłki potwierdzają Państwo odbiór towaru
pełnowartościowego.
Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera,
uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Opis procedury reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. W przypadku kiedy sprzedający nie otrzymał pisemnej gwarancji, gwarancja realizowana jest przez firmę MICH-POL na podstawie paragonu. W przypadku kiedy gwarantem jest firma MICH-POL kupujący winien odesłać reklamowany produkt na adres firmy. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt firmy MICH-POL. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Firma MICH-POL odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa ( gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas nieumiejętnego montażu lub niewłaściwego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu). W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie pisemnej na adres firmy. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma MICH-POL niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez firmę MICH-POL albo firma MICH-POL nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. Firma MICH-POL rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma MICH-POL nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu (kiedy reklamacja została uznana za zasadną), koszty dostawy ponosi firma MICH-POL. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. Gwarancją nie są objęte uszkodzenie mechaniczne, elektryczne lub celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady. Gwarancją nie są objęte kable, baterie, akumulatory, słuchawki, przewody, wtyczki, uszkodzenia powłok lakierniczych i nadruków, ścierających sie pod wpływem eksploatacji, nalepki itp. Nabywca traci gwarancję w razie wszelkich prób napraw podejmowanych przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy. Nabywca traci gwarancję gdy stwierdzi się naruszenie plomb zabezpieczających rozkręcanie urządzeń elektrycznych/elektronicznych. Za dostarczony towar do nas w stanie uszkodzonym podczas przesyłki nie odpowiadamy. Towar jest wysyłany jest od Poniedziałku do Piątku w przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że sprzęt został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii. Odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania.Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć firmie MICH-POL stosowne oświadczenie woli np. dołączając oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej do przesyłki ze zwracanym towarem. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać, tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) MICH-POL MICHAŁ KOWALSKI 95-035 Ozorków Helenów 9B Ja ............................................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ......................................................................, numer oferty ............................................., login Allegro ..................................................... . Data zawarcia umowy to ............................., data odbioru ............................. . Imię i nazwisko ................................................................................................................. Adres ................................................................................................................................ Data ................................................... Dane do przelewu..................................................................................................................... Numer konta............................................................................................................................. . Przesyłkę należy nadać na adres: MICH-POL MICHAŁ KOWALSKI 95-035 Ozorków Helenów 9B W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot środków przez Sprzedającego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Informacje w tym zakresie znajdują się w opisie Oferty takiego produktu. Dotyczy to między innymi następujących produktów:produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.;nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia;produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; Brak możliwości odstąpienia od umowy i zwrotu towaru Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli firma MICH-POL wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi firma MICH-POL nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie firma MICH-POL nie ma kontroli; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 10) przy zakupie danej rzeczy bezpośrednio w siedzibie naszej firmy UWAGA-WAŻNE Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- Col*****@***** (pokaż)
- 501 *** *** (pokaż)
Pozostałe informacje
Nr konta do wpłat:
14 1320 1537 0654 2535 3000 0001
Bank Pocztowy
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu