Wyprzedaż Sweter Męski Tommy FYNCH HATTON M (6541323615)

zakończona
169,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
  • Niemcy 20,00 zł
  • lokalizacja: Suchy Las
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: M
  • kolor: odcienie różu
  • marka: Inna marka
  • typ: wkładane przez głowę
  • dostawa z Polski: tak

Kontakt

Tel: 600 197 077

Poniedziałek - Piątek

8.30 -16.30

EMAIL:

fynch.hatton.pl@gmai­l.com

Informacja

O Firmie

APJ Vip-Brands

Obornicka 117/7

62-002 Suchy Las

NIP: 914 14 364 31

Sposób płatności

- system PAY U

- na nasze konto bankowe

Idea Bank:

36 1950 0001 2006

0369 7854 0002 (w tytule wpłaty proszę podać nick z allegro)

- za pobraniem. Do rąk kuriera.

SPOSÓB dostawy

Wysyłki są wysyłane za pomocą firmy kurierskiej DPD.

Zamówienia realizujemy w ciągu 1 dnia roboczego. Czas dostawy do 3 dni roboczych.

Zwrot - wymiana

Towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 lub wymienić w ciągu 45 dni dni od otrzymania zamówienia.

Towar proszę odesłać na adres firmy wraz z odpowiednim formularzem

W YMIANA / ZWROT

- proszę pobrać, wydrukować i wysłać razem z towarem.

sweter męski fynch- hatton

Fynch-Hatton to wolność do życia na swój własny sposób. Z odzieżą i akcesoriami, które mają swój własny charakter. Zróżnicowany zbiór wyposażony w atrakcyjne kolory, które są odpowiednie na każdą okazję. Wykonane dla modnego mężczyzny, ale nie dla każdego.

Co czyni nas międzynarodową marką, to wysoka jakość, doskonałe wykonanie oraz ciekawe detale. A nasza filozofia, to oczywiście: stworzyć niepowtarzalne kolekcje, które pozwalają doskonale ubierać się cały czas.

OPIS:

Swetr fynch hatton

- materiał: 100% bawełny (Cotton Made in Africa )
(dzięki temu produkt charakteryzuje się doskonałą jakością i miękkością)
- fason Casual Fit
- dekold V
- niewielkie logo na piersi
- delikatne ściągacze w pasie i na nadgarstkach
- produkt posiada komplet metek producenta

Tabela rozmiarów (+/- 1 cm)

S M L XL XXL
A 55 57 58 61 63
B 65 66 71 71 72
C 66 66 67 67 67

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Niemcy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Wielka Brytania 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Czechy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Irlandia 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Rosja 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Słowacja 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Szwecja 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Holandia 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Litwa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Białoruś 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Norwegia 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Ukraina 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Włochy 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Francja 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Belgia 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Dania 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Hiszpania 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Austria 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

1. Publikowane na stronach internetowych Sprzedającego zdjęcia Produktów to wyłącznie ilustracje poglądowe i mogą minimalnie różnić się od rzeczywistego wyglądu Produktu. Okoliczność ta nie stanowi podstaw do roszczeń z tytułu rękojmi za wady i nie wpływa na właściwość i specyfikę Produktu.2. Sprzedający publikuje na stronie internetowej opis techniczny Produktu, wskazując na jego właściwości, np. wymiary, pochodzenie, markę, rozmiar i inne cechy umożliwiające jego dokładne zidentyfikowanie. 3. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Sprzedający wskazuje na możliwość kontaktu z konsultantem, który udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania Kupującego.4. Sprzedający zastrzega granicę błędu dla wymiarów podanych w opisie technicznym Produktu do 2 cm.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
 
§1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY1. Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej ze Sprzedającym umowy sprzedaży w terminie 30 dni bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej rozpoczyna się od dnia odebrania przez Kupującego przesyłki z Produktem. Potwierdzenie odbioru Produktu stanowi dokument przewozowy. 3. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy. W przypadku zmniejszenia wartości rzeczy spowodowanej przez korzystanie z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania danego Produktu, Kupującemu nie przysługuje prawo do skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży. 4. Sprzedający jest obowiązany zwrócić Kupującemu koszt Zamówienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z Produktem. 5. W sytuacji, w której Produkt stanowiący przedmiot umowy sprzedaży został zwrócony w terminie późniejszym niż dzień otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sprzedający zwróci Kupującemu koszt Zamówienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu od Kupującego bądź dostarczenia mu dowodu nadania zwrotnego Produktu przez Klienta. 6. Sprzedający nie jest obowiązany do zwrotu kosztu zwrotnej wysyłki Produktu objętego oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży. 7. Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz z kompletem metek. §2. WYMIANA PRODUKTU1. Kupującemu przysługuje prawo do wymiany Produktu z przyczyn niezwiązanych z wadami fizycznymi lub prawnymi tego Produktu. Kupujący może żądać wymiany Produktu na inny w terminie 45 dni od daty jego odbioru. 2. W celu dokonania wymiany Produktu Kupujący wypełnia formularz wymiany Produktu, dostępny na stronie internetowej Sprzedającego i przesyła go wraz z Produktem podlegającym wymianie, na adres do doręczeń Sprzedającego wskazany w § 1. W przypadku zmniejszenia wartości Produktu podlegającego wymianie, np. z powodu jego niewłaściwego użytkowania Sprzedający ma prawo odmówić dokonania wymiany. 3. Kupujący jest obowiązany do poniesienia kosztów zwrotnego odesłania Produktu do Sprzedającego, a podlegającego wymianie. 4. W przypadku, gdy nowy Produkt nadesłany do Kupującego w wyniku dokonanej wymiany, przedstawia wyższą cenę niż Produkt zwrócony, Kupujący jest obowiązany do niezwłocznego uiszczenia wynikłej różnicy przy użyciu dowolnej formy płatności określonej w §8 ust. 1. 5. W przypadku, gdy nowy Produkt nadesłany do Kupującego w wyniku dokonanej wymiany przedstawia niższą cenę niż Produkt zwrócony, Sprzedający jest obowiązany do niezwłocznego zwrotu należnej różnicy w formie płatności wskazanej przez Kupującego.§3. RĘKOJMIA1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne (związanie z dostawą, mechanicznymi uszkodzeniami Produktów) i prawne Produktu w terminie do dwóch lat od daty odbioru Produktu przez Kupującego. 2. W chwili odbioru przesyłki z Produktem od przewoźnika, Kupujący ma obowiązek zweryfikować stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia opakowania przesyłki, Kupujący ma obowiązek sprawdzić jej zawartość, stan Produktu oraz jego kompletność. 3. W przypadku stwierdzenia w obecności przewoźnika zniszczenia opakowania, jak również samego Produktu lub braku jego kompletności, sporządza się protokół reklamacyjny bądź oświadczenie o stwierdzonych wadach przesyłki i/lub Produktu, które to zostają opatrzone podpisami Kupującego oraz przewoźnika. 4. Kupujący w przypadku stwierdzenia wad Produktów winien niezwłocznie, tj. w terminie 7 dni zgłosić Sprzedającemu stwierdzone wady w formie pisemnej, w taki sposób by zawiadomienie o wadzie dotarło do wiadomości Sprzedającego. 5. Sprzedający w terminie 14 dni ustosunkuje się do zawiadomienia o wadzie Produktów zgłoszonego przez Kupującego. 6. Koszt zwrotu wadliwego Produktu oraz ewentualny koszt przesłania nowego Produktu wolnego od wad Kupującemu, pokrywa Sprzedający. 7. Przesyłka z reklamowanym Produktem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z numerem telefonu. 8. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, pęknięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Zakupione Produkty należy również prać i czyścić zgodnie z zasadami podanymi na wewnętrznej stronie metki przez producenta Produktów. 9. Reklamowany Produkt odesłany do Sprzedającego winien być czysty. 10. Produkt, którego reklamacja została rozpatrzona pozytywnie zostanie wymieniony na nowy tożsamy z poprzednim lub inny uzgodniony uprzednio z Kupującym. 11. Produkty wysłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają reklamacji.

reklamacje

RĘKOJMIA1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne (związanie z dostawą, mechanicznymi uszkodzeniami Produktów) i prawne Produktu w terminie do dwóch lat od daty odbioru Produktu przez Kupującego. 2. W chwili odbioru przesyłki z Produktem od przewoźnika, Kupujący ma obowiązek zweryfikować stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia opakowania przesyłki, Kupujący ma obowiązek sprawdzić jej zawartość, stan Produktu oraz jego kompletność. 3. W przypadku stwierdzenia w obecności przewoźnika zniszczenia opakowania, jak również samego Produktu lub braku jego kompletności, sporządza się protokół reklamacyjny bądź oświadczenie o stwierdzonych wadach przesyłki i/lub Produktu, które to zostają opatrzone podpisami Kupującego oraz przewoźnika. 4. Kupujący w przypadku stwierdzenia wad Produktów winien niezwłocznie, tj. w terminie 7 dni zgłosić Sprzedającemu stwierdzone wady w formie pisemnej, w taki sposób by zawiadomienie o wadzie dotarło do wiadomości Sprzedającego. 5. Sprzedający w terminie 14 dni ustosunkuje się do zawiadomienia o wadzie Produktów zgłoszonego przez Kupującego. 6. Koszt zwrotu wadliwego Produktu oraz ewentualny koszt przesłania nowego Produktu wolnego od wad Kupującemu, pokrywa Sprzedający. 7. Przesyłka z reklamowanym Produktem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z numerem telefonu. 8. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, pęknięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Zakupione Produkty należy również prać i czyścić zgodnie z zasadami podanymi na wewnętrznej stronie metki przez producenta Produktów. 9. Reklamowany Produkt odesłany do Sprzedającego winien być czysty. 10. Produkt, którego reklamacja została rozpatrzona pozytywnie zostanie wymieniony na nowy tożsamy z poprzednim lub inny uzgodniony uprzednio z Kupującym. 11. Produkty wysłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają reklamacji.

pozostałe informacje

§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE1. Wszystkie Produkty oferowane przez Sprzedającego są oryginalne i posiadają komplet metek producenta, a nadto pochodzą z legalnego źródła sprzedaży i są dopuszczone do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. 2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przerwy techniczne w korzystaniu przez Kupujących na stronie internetowej allegro.pl, a związane z: konserwacją, przeglądem, etc.) 3. W zakresie nieuregulowanym niniejszymi OWS, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 4. W przypadku sporu pomiędzy Sprzedającym i Kupującym, wynikłym na tle Zamówienia, OWS czy indywidualnej umowy, strony będą dążyły do rozwiązania konfliktu w sposób polubowny. W sytuacji gdy strony nie dojdą do porozumienia, spór będzie rozstrzygał sąd powszechny wg właściwości wskazanej w przepisach prawa. 5. Niniejsze OWS wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na stronie internetowej Sprzedającego i obowiązuje przez czas nieokreślony. 6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego OWS. W przypadku wprowadzenia zmian, Kupujący zostaną o nich poinformowani poprzez wiadomość e-mail. Usuniecie konta indywidualnego Kupującego na stronie internetowej Sprzedającego w terminie 14 dni od otrzymania wiadomości e-mail, będzie równoznaczne z brakiem akceptacji zmian w OWS.