Wyprzedaż Kurtka pikowana Fynch Hatton blue XXL (6482518757)

zakończona
335,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Suchy Las
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: XXL
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • kaptur: bez kaptura
  • marka: Inna marka
  • rodzaj: wiosenna/jesienna
  • materiał: poliester
  • dostawa z Polski: tak

Kontakt

730 688 830

8.30 -16.00

Poniedziałek - Piątek

EMAIL:

info@vip-brands.pl

informacja

o firmie

APJ Vip-Brands

Obornicka 117/7

62-002 Suchy Las

NIP: 914 14 364 31

Sposób płatności

- PAY U

- na konto bankowe

Idea Bank:

36 1950 0001 2006

0369 7854 0002

- pobranie

SPOSÓB DOSTAWY

Wysyłki są wysyłane za pomocą Poczty Polskiej (Pocztex) lub firmą DPD

Zamówienia realizujemy w ciągu 1 dnia roboczego. Czas dostawy do 3 dni roboczych.

Zwrot - wymiana

Towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 lub wymienić w ciągu 45 dni dni od otrzymania zamówienia.

Towar proszę odesłać na adres firmy wraz z odpowiednim formularzem

WYMIANIA / ZWROT

KURTKA fynch-hatton

Fantastyczna produkt znanej marki Fynch Hatton wykonany jest z wysokiej jakości materiałów. Bardzo elegancki, ponadczasowy krój i detale sprawia, że będziesz czuć się modnie i rewelacyjnie. Jest to idealne rozwiązanie na każdą okazję.

OPIS:

- Kurtka przejściowa męska FYNCH HATTON

Skład 100 % polyester

Kieszenie z przodu kurtki

Zapięcie zamek

Logo marki znajduje się na zamkach

Produkt najwyższej jakości

WYMIARY:

A B C
M 54 cm 65 cm 66 cm
L 56 cm 67 cm 67 cm
XL 58 cm 68 cm 69 cm
XXL 60 cm 70 cm 72 cm
3XL 62 cm 72 cm 74 cm
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u APJ-Sklep za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 36 1950 0001 2006 0369 7854 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
 
1. Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej ze Sprzedającym umowy sprzedaży w terminie 30 dni bez podawania przyczyny. (Nie dotyczy do licytacji. W tym przypadku aukcji nie ma możliwości zwrotu) 2. Bieg terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej rozpoczyna się od dnia odebrania przez Kupującego przesyłki z Produktem. Potwierdzenie odbioru Produktu stanowi dokument przewozowy.3. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy. W przypadku zmniejszenia wartości rzeczy spowodowanej przez korzystanie z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania danego Produktu, Kupującemu nie przysługuje prawo do skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży. 4. Sprzedający jest obowiązany zwrócić Kupującemu koszt Zamówienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z Produktem. 5. W sytuacji, w której Produkt stanowiący przedmiot umowy sprzedaży został zwrócony w terminie późniejszym niż dzień otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sprzedający zwróci Kupującemu koszt Zamówienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu od Kupującego bądź dostarczenia mu dowodu nadania zwrotnego Produktu przez Klienta.6. Sprzedający nie jest obowiązany do zwrotu kosztu zwrotnej wysyłki Produktu objętego oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży.7. Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz z kompletem metek.

reklamacje

§1. WYMIANA PRODUKTU1. Kupującemu przysługuje prawo do wymiany Produktu z przyczyn niezwiązanych z wadami fizycznymi lub prawnymi tego Produktu. Kupujący może żądać wymiany Produktu na inny w terminie 45 dni od daty jego odbioru. 2. W celu dokonania wymiany Produktu Kupujący wypełnia formularz wymiany Produktu, dostępny na stronie internetowej Sprzedającego i przesyła go wraz z Produktem podlegającym wymianie, na adres do doręczeń Sprzedającego wskazany w § 1. W przypadku zmniejszenia wartości Produktu podlegającego wymianie, np. z powodu jego niewłaściwego użytkowania Sprzedający ma prawo odmówić dokonania wymiany. 3. Kupujący jest obowiązany do poniesienia kosztów zwrotnego odesłania Produktu do Sprzedającego, a podlegającego wymianie. 4. W przypadku, gdy nowy Produkt nadesłany do Kupującego w wyniku dokonanej wymiany, przedstawia wyższą cenę niż Produkt zwrócony, Kupujący jest obowiązany do niezwłocznego uiszczenia wynikłej różnicy przy użyciu dowolnej formy płatności określonej w §8 ust. 1. 5. W przypadku, gdy nowy Produkt nadesłany do Kupującego w wyniku dokonanej wymiany przedstawia niższą cenę niż Produkt zwrócony, Sprzedający jest obowiązany do niezwłocznego zwrotu należnej różnicy w formie płatności wskazanej przez Kupującego.§2. RĘKOJMIA1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne (związanie z dostawą, mechanicznymi uszkodzeniami Produktów) i prawne Produktu w terminie do dwóch lat od daty odbioru Produktu przez Kupującego. 2. W chwili odbioru przesyłki z Produktem od przewoźnika, Kupujący ma obowiązek zweryfikować stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia opakowania przesyłki, Kupujący ma obowiązek sprawdzić jej zawartość, stan Produktu oraz jego kompletność. 3. W przypadku stwierdzenia w obecności przewoźnika zniszczenia opakowania, jak również samego Produktu lub braku jego kompletności, sporządza się protokół reklamacyjny bądź oświadczenie o stwierdzonych wadach przesyłki i/lub Produktu, które to zostają opatrzone podpisami Kupującego oraz przewoźnika. 4. Kupujący w przypadku stwierdzenia wad Produktów winien niezwłocznie, tj. w terminie 7 dni zgłosić Sprzedającemu stwierdzone wady w formie pisemnej, w taki sposób by zawiadomienie o wadzie dotarło do wiadomości Sprzedającego. 5. Sprzedający w terminie 14 dni ustosunkuje się do zawiadomienia o wadzie Produktów zgłoszonego przez Kupującego. 6. Koszt zwrotu wadliwego Produktu oraz ewentualny koszt przesłania nowego Produktu wolnego od wad Kupującemu, pokrywa Sprzedający. 7. Przesyłka z reklamowanym Produktem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z numerem telefonu. 8. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, pęknięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Zakupione Produkty należy również prać i czyścić zgodnie z zasadami podanymi na wewnętrznej stronie metki przez producenta Produktów. 9. Reklamowany Produkt odesłany do Sprzedającego winien być czysty. 10. Produkt, którego reklamacja została rozpatrzona pozytywnie zostanie wymieniony na nowy tożsamy z poprzednim lub inny uzgodniony uprzednio z Kupującym. 11. Produkty wysłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają reklamacji.