Wyprzedaż buty Tommy Hilfiger Pawleys light blue (6541458478)

zakończona
169,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 10,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • marka: Tommy Hilfiger
  • wysokość: niskie
  • typ: wiązane
  • materiał zewnętrzny: tkanina
  • materiał wkładki: inny materiał
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 41, 42, 42,5, 43, 44, 44,5, 45, 45,5

Kontakt

Tel: 698 734 311

8.30 -16.00

Poniedziałek - Piątek

EMAIL:

sport.trend.pl@gmail­.com

informacja

o firmie

GRAND STOCK sp. z o.o.

Sielska 17A

61-129 Poznań

NIP: 779 244 35 20

Sposób płatności

- PAY U

- na konto bankowe

Idea Bank:

12 1950 0001 2006 1082 9245 0002

- pobranie - gotówką do rąk kuriera

SPOSÓB DOSTAWY

- Wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej - kurier 48 Pocztex

- Czas dostawy do 2 dni roboczych

- Przesyłki nadajemy do 1 dnia roboczego od zaksięgowania wpłaty lub wybrania opcji "Pobranie"

Zwrot - wymiana

Towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 lub wymienić w ciągu 45 dni dni od otrzymania zamówienia.

Towar proszę odesłać na adres firmy wraz z odpowiednim formularzem.

Formularz dostępny po przez wysłanie zgłoszenia na nasz email:

sport.trend.pl@gmail­.com


buty tommy hilfiger

Fantastyczna produkt znanej marki Tommy Hilfiger wykonany jest z wysokiej jakości materiałów. Bardzo elegancki, ponadczasowy krój i detale sprawia, że będziesz czuć się modnie i rewelacyjnie. Jest to idealne rozwiązanie na każdą okazję.

Cechy Produktu:

- Dostępne rozmiary: 41 (26 cm) , 42 (27 cm) , 43 (28 cm), 44 (28,5 cm), 45 (29 cm)

- Podeszwa: wysokogatunkowe tworzywo


- Wnętrze materiałowe, z miękką, materiałową, wyjmowaną wkładką

- Buty zapakowane w oryginalne kartonik TOMMY HILFIGER

Dostępne rozmiary:

Rozmiar 40 41 41,5 42 42,5 43 44 44,5 45 45,5
Dł. wkładki 25 cm 26 cm 26,5 cm 27 cm 27,5 cm 28 cm 28,5 cm 28,8 cm 29 cm 29,5 cm
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY1. Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej ze Sprzedającym umowy sprzedaży w terminie 30 dni bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej rozpoczyna się od dnia odebrania przez Kupującego przesyłki z Produktem. Potwierdzenie odbioru Produktu stanowi dokument przewozowy. 3. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy. W przypadku zmniejszenia wartości rzeczy spowodowanej przez korzystanie z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania danego Produktu, Kupującemu nie przysługuje prawo do skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży. 4. Sprzedający jest obowiązany zwrócić Kupującemu koszt Zamówienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z Produktem. 5. W sytuacji, w której Produkt stanowiący przedmiot umowy sprzedaży został zwrócony w terminie późniejszym niż dzień otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sprzedający zwróci Kupującemu koszt Zamówienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu od Kupującego bądź dostarczenia mu dowodu nadania zwrotnego Produktu przez Klienta. 6. Sprzedający nie jest obowiązany do zwrotu kosztu zwrotnej wysyłki Produktu objętego oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży. 7. Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz z kompletem metek.WYMIANA PRODUKTU. Kupującemu przysługuje prawo do wymiany Produktu z przyczyn niezwiązanych z wadami fizycznymi lub prawnymi tego Produktu. Kupujący może żądać wymiany Produktu na inny w terminie 45 dni od daty jego odbioru.2. W celu dokonania wymiany Produktu Kupujący wypełnia formularz wymiany Produktu, dostępny na stronie internetowej Sprzedającego i przesyła go wraz z Produktem podlegającym wymianie, na adres do doręczeń Sprzedającego wskazany w § 1. W przypadku zmniejszenia wartości Produktu podlegającego wymianie, np. z powodu jego niewłaściwego użytkowania Sprzedający ma prawo odmówić dokonania wymiany.3. Kupujący jest obowiązany do poniesienia kosztów zwrotnego odesłania Produktu do Sprzedającego, a podlegającego wymianie. 4. W przypadku, gdy nowy Produkt nadesłany do Kupującego w wyniku dokonanej wymiany, przedstawia wyższą cenę niż Produkt zwrócony, Kupujący jest obowiązany do niezwłocznego uiszczenia wynikłej różnicy przy użyciu dowolnej formy płatności określonej w §8 ust. 1.5. W przypadku, gdy nowy Produkt nadesłany do Kupującego w wyniku dokonanej wymiany przedstawia niższą cenę niż Produkt zwrócony, Sprzedający jest obowiązany do niezwłocznego zwrotu należnej różnicy w formie płatności wskazanej przez Kupującego.6. Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem".

reklamacje

1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne (związanie z dostawą, mechanicznymi uszkodzeniami Produktów) i prawne Produktu w terminie do dwóch lat od daty odbioru Produktu przez Kupującego. 2. W chwili odbioru przesyłki z Produktem od przewoźnika, Kupujący ma obowiązek zweryfikować stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia opakowania przesyłki, Kupujący ma obowiązek sprawdzić jej zawartość, stan Produktu oraz jego kompletność. 3. W przypadku stwierdzenia w obecności przewoźnika zniszczenia opakowania, jak również samego Produktu lub braku jego kompletności, sporządza się protokół reklamacyjny bądź oświadczenie o stwierdzonych wadach przesyłki i/lub Produktu, które to zostają opatrzone podpisami Kupującego oraz przewoźnika.4. Kupujący w przypadku stwierdzenia wad Produktów winien niezwłocznie, tj. w terminie 7 dni zgłosić Sprzedającemu stwierdzone wady w formie pisemnej, w taki sposób by zawiadomienie o wadzie dotarło do wiadomości Sprzedającego.5. Sprzedający w terminie 14 dni ustosunkuje się do zawiadomienia o wadzie Produktów zgłoszonego przez Kupującego.6. Koszt zwrotu wadliwego Produktu oraz ewentualny koszt przesłania nowego Produktu wolnego od wad Kupującemu, pokrywa Sprzedający. 7. Przesyłka z reklamowanym Produktem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z numerem telefonu.8. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, pęknięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Zakupione Produkty należy również prać i czyścić zgodnie z zasadami podanymi na wewnętrznej stronie metki przez producenta Produktów.9. Reklamowany Produkt odesłany do Sprzedającego winien być czysty. 10. Produkt, którego reklamacja została rozpatrzona pozytywnie zostanie wymieniony na nowy tożsamy z poprzednim lub inny uzgodniony uprzednio z Kupującym. 11. Produkty wysłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają reklamacji.