WYPRZEDAŻ! -25% PÓŁBUTY CLARKS GAMBESON TOP r.44 (6999450469)

zakończona
324,35 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • płeć: produkt męski
  • marka: Clarks
  • rozmiar: 44
  • zapięcie: sznurowane
  • kolor: odcienie niebieskiego, odcienie granatowego

opis

Oryginalne trzewiki Gambeson Top, to najnowsza propozycja firmy Clarks na sezon jesienno zimowy. Wykonane ze skóry zamszowej, dzięki kolorowym dodatkom, mogą stać się ciekawym wykończeniem wielu stylizacji. Komfort i wygoda spod znaku Clarks!

1. Materiał zewnętrzny: skóra

2. Wyściółka: skóra

3. Kolor: niebieski

4. Rodzaj zapięcia: wiązane

5. Buty w stylu: casual

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Wrocław, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
2
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje



Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

C.H. Europa Centralna salon Cozy Shoes Sport & New Balance
Pszczyńska 315
44-100 Gliwice
Dodatkowe informacje


Reklamacja niekonsumencka -dotyczy klientów, dla których dowodem sprzedaży jest faktura VAT (umowa sprzedaży między przedsiębiorcami lub osobami fizycznymi).W tym przypadku zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi za wady i gwarancji (art. 556-582). Uprawnienia kupującego z tytułu rękojmi za wady, gwarancji jakości wygasają po upływie 1 roku. 


Reklamacja konsumencka:

Zasady reklamacji regulują: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy.

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym towarze w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego towaru z umową. W szczególności sprzedany towar jest niezgodny z umową, jeżeli:

A) nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

B) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

2. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży.

3. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od uowy sprzedaży, chyba że sprzedawca wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towar na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy sprzedaży, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

4. Jeżeli spośród sprzedanych produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do produktów wadliwych.

5. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

6. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym towarze w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.

7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

8. Reklamację należy zgłaszać do sprzedawcy w formie pisemnej podając w opisie reklamacji przedmiotu reklamacji, rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową sprzedaży lub odstąpieniu ud umowy lub obniżeniu ceny. Brak powyższych informacji nie powoduje nieważności złożonej reklamacji

9. W celu realizacji reklamacji należy podać imię i nazwisko Klienta, adres zwrotny, numer telefonu, adres mailowy oraz numer konta bankowego, na który należy dokonać zwrotu.

10. Reklamację można złożyć poprzez pocztę elektroniczną na adres europacentralna@cozyshoes.pl lub skytower@cozyshoes.pl lub poznanplaza@cozyshoes.pl zgodnie z adresem z paragonu:

• Salon Cozy Shoes, Galeria Sky Tower, ul. Powstańców Śląskich 73-95, 53-332 Wrocław lub

• Salon Cozy Shoes CH Europa Centralna, ul. Pszczyńska 315, 44-100 Gliwice

• Salon Clarks, C.H. Poznań Plaza, ul. Drużbickiego 2, 61-693 Poznań

11. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia przez Klienta. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę drogą elektroniczną lub telefonicznie, zgodnie z życzeniem klienta wyrażonym w złożonej reklamacji. Brak ustosunkowania się sprzedawcy do złożonej reklamacji, oznacza iż sprzedawca uznaje reklamację za uzasadnioną. 

12. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient może zostać poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności/wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

13. Reklamacji nie podlegają: otarcia i przetarcia szwów, zabrudzenia, zacieki, uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji, uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem, zacieki i plamy, towar z widocznymi wadami w momencie zakupu, uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji, uszkodzenia mechaniczne, wygoda obuwia, uszkodzenie wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy, obuwie z plamami po przemoczeniu, uszkodzenia obleczenia obcasów, odbarwienia wnętrza  obuwia  wykonanego ze skór naturalnych barwionych, farbowanie obuwia pod wpływem wilgoci, przebarwienia odzieży w obuwiu z podszewką, fałdowanie skór wynikające z naturalnej eksploatacji, elementy ozdobne: guziki, sprzączki, fleki. 

14. W przypadku otrzymania produktu wadliwego koszty przesyłki zwraca  Sprzedawca w wysokości równej kosztowi przesyłki pocztowej rejestrowanej ekonomicznej.

15. Sklep zastrzega sobie prawo nie przyjmowania żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem lub na koszt odbiorcy.



Zwroty
30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Prosimy o dokonanie zwrotu zgodnie z formularzem zwrotu - gdzie podany jest adres
Powstańców Śląskich 95
53-332 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Dodatkowe informacje

Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje (Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Nasi Klienci mogą zwrócić towar bezpłatnie za pomocą paczkomatów Inpost - szczegółowa instrukcja zwrotu podana jest na formularzu zwrotu dołączonym do każdych zakupów.

O sprzedającym
CozyShoes
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

173

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 668 025 509
  • 668 123 161
poniedziałek - sobota
10:00 - 21:00
niedziela
10:00 - 20:00

Informacje o sprzedającym

Spółka prowadzi działalność handlową w poniższych lokalizacjach:


1. Galeria Sky Tower, salon Cozy Shoes, ul. Powstańców Śląskich 95, 53-332 Wrocław, tel 668 123 161, e-mail: skytower@cozyshoes.pl

2. C.H. Europa Centralna, salon Cozy Shoes Sport & New Balance, ul. Pszczyńska 315, 44-100 Gliwice, tel 668 025 509, mail: europacentralna@cozyshoes.pl

3. C.H. Poznań Plaza, salon CLARKS, ul. Drużbickiego 2, 61-693 Poznań, tel. 668 122 736, mail: poznanplaza@cozyshoes.pl 


Jeśli nie widzisz na naszych aukcjach rozmiaru, którego szukasz zachęcamy do kontaktu! Chętnie zmierzymy dla Ciebie długość wkładki i rozwiejemy wszelkie wątpliwości związane z zakupem w Cozy Shoes :-)

Pozostałe informacje

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art 166 par 1 Kodeksu Cywilnego. Przedstawiona w serwisie dostępność towarów może w sporadycznym wypadkach nie odzwierciedlać stanu aktualnego w magazynie ze względu na okresową synchronizację stanów magazynowych sklepu z aukcjami dostępnymi na Allegro.pl