WYMIANA WYŚWIETLACZ LCD DOTYK XIAOMI REDMI 3S (6999432819)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Pozostałe

opis

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 10.00 do 18.00

    Sob.10.00-14.00
telefon:
737-780-123
e-mail:
byczektelecom@gmail.­com
godziny otwarcia
Pon - Pt 10.00 - 18.00
Sob.10.00-14.00

Przedmioty wysyłamy do 24 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Kurier Przedpłata - 30zł
  • Kurier Pobranie - 35 zł

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
1610 5016 1810 0000 9221 1257 36

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

.


WYMIANA

LCD digitizer

XIAOMI REDMI 3S

kolory: black / white

Wysokiej jakości FABRYCZNIE NOWY

wyświetlacz LCD z panelem dotykowym.

Na oferowaną usługę zapraszamy do naszego serwisu w Krzeszowicach ul.3-go Maja 2
( w pawilonie Super Delikatesy) , który oferuje szybki oraz profesjonalny montaż LCD - więcej informacji uzyskają Państwo pod numerem telefonu
737-780-123.

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYMIANY DOOR2DOOR
Nasz kurier odbiera od Państwa telefon, który dostarcza do naszej firmy. Telefon z wymienionym wyświetlaczem odsyłamy do Państwa w ciągu 48 godz.

( wybierając usługę Door2Door prosimy o wiadomość na e-mail , zostanie wysłany formularz serwisowy do wypełnienia, lub zamieścić informację takie jak: *Imię Nazwisko, *numer telefonu, *adres e-mail, *nazwa urządzenia/model, *blokada-zabezpiecze­nie ekranu(jeśli jest), *opis usterki, data zgłoszenia i dołączenie informacji do paczki)



Na oferowany towar otrzymują Państwo paragon fiskalny.

Oferujemy 3 miesięczną gwarancje serwisową na zakupiony towar.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność

Lokalizacja: Kraków-Krzeszowice, Polska

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Punkty odbioru

BYCZEK-TELECOM
Ul. 3-go Maja 2
32-065 Krzeszowice
woj. małopolskie

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

wymagana przedpłata
prosimy umówić się na odbiór

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
3 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

3 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Opis procedury reklamacyjnej: 


Należy przesłać reklamowany przedmiot na adres firmy wraz z pisemną reklamacją. 

Poprawnie  złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres,  adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę  reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli podane w  reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

W przypadku uznanej reklamacji zwracamy koszt przesyłki listem poleconym. Nie odbieramy żadnych przesyłek pobraniowych !

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

BYCZEK-TELECOM
Ul. 3-go Maja 2
32-065 Krzeszowice
Dodatkowe informacje

 

Opis procedury reklamacyjnej: 


Należy przesłać reklamowany przedmiot na adres firmy wraz z pisemną reklamacją. 

Reklamowany przedmiot Kupujący wysyła na swój koszt.

Poprawnie  złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres,  adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę  reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli podane w  reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Nie odbieramy żadnych przesyłek pobraniowych !

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BYCZEK-TELECOM
Ul. 3-go Maja 2
32-065 Krzeszowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014,  kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o  odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do  odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien  nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez  Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem  środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za  niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości  rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  Kupujący odsyła przedmiot na własny koszt. Sprzedający zwraca koszt  zakupu towaru wraz z najtańszym oferowanym kosztem dostawy.


Powyższe  zasady zwrotów obowiązują TYLKO I WYŁĄCZNIE w przypadku zakupów  dokonanych przez Konsumentów (nie dotyczy zakupów dokonanych przez  Przedsiębiorców i innych podmiotów prawnych nie będących Konsumentem w  myśl powyższej Ustawy


 Kupujący musi odesłać towar na własny koszt wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy na którym musi znajdować się : - dane kupującego - numer aukcji - numer konta do zwrotu pieniędzy - podpis i data - paragon zakupu .


 Gotowe druki można znaleźć bez problemu w internecie wypełnić i dołączyć do przesyłki.  


 Kupujący (przedsiębiorca) traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
 

O sprzedającym
byczek-telecom
98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

356

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 737-780-123
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: byczektelecom@gmail.com
telefon: 737-780-123