WYŁĄCZNIK ŻALUZJOWY ZWIERNY PERŁA METALIK MODUŁ (6482170897)

8 dni do końca
cena kup teraz
23,09 zł
z 50 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,90 zł
  • List polecony priorytetowy 7,20 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: wyłącznik
  • typ: podtynkowy
  • liczba klawiszy: podwójny
  • uszkodzony: nie
Budujesz Dom ?
Remontujesz mieszkanie ?
Zależy Tobie na osprzęcie elektrycznym
łączącym w sobie
wysoką jakość, elegancki styl
oraz możliwość tworzenia
własnych kompozycji
gniazd i wyłączników
w ramkach wielokrotnych?
Jeśli dodatkowo chcesz przystępnej ceny, szybkiej dostawy oraz rzetelnej współpracy
Wybierz i zainstaluj wyłączniki
z serii PERŁA
WP-10 P MO
23,09 PLN / sztukę
w kolorach metalizowanych:
SREBRNYM
ZŁOTYM
MIEDZIANYM
SATYNOWYM
ANTRACYTOWYM
AUKCJA DOTYCZY WYŁĄCZNIKÓW ŻALUZJOWYCH ZWIERNYCH METALIZOWANYCH
DO UMIESZCZENIA W RAMKACH Z SERII PERŁA
PO DOKONANIU ZAKUPU POINFORMUJ NAS
O WYBORZE KOLORU
WPISUJĄC GO
W WIADOMOŚCI DO SPRZEDAJĄCEGO
Parametry techniczne produktu:
Napięcie: 250 V
Stopień ochrony: IP20
Maksymalne obciążenie: 10 A
Sposób podłączenia: zaciski śrubowe
Montaż podtynkowy w standardowej puszce 60mm
KLAWISZE WŁĄCZNIKA Z NADRUKIEM SYMBOLU STRZAŁKA
PRODUCENT:
ABEX Szczecinek

W naszej ofercie znajdziesz:
wyłączniki
(pojedynczy, podwójny, schodowy,krzyżowy),
przyciski
(światło, dzwonek)
gniazda
(pojedyncze, podwójne, hermetyczne, antenowe, telefoniczne, komputerowe),
w wersji podtynkowej oraz natynkowej


NA WSZYSTKIE ZAMÓWIONE U NAS PRODUKTY WYSTAWIAMY
PARAGONY LUB FAKTURY VAT
KUPUJĄC KILKA PRZEDMIOTÓW Z NASZEJ OFERTY
ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ

ZAMÓWIONY U NAS TOWAR MOŻESZ ODEBRAĆ
1. ZA POŚREDNICTWEM KURIERA:
Przy wpłacie na konto - Do 300 elementów - 14,50zł
Przy wyborze opcji za pobraniem - Do 300 elementów - 18,50zł

2. ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ:
Przy wpłacie na konto:
List polecony priorytetowy (max do 2 elementów) - 7,20 zł
List polecony (max do 2 elementów) - 5,90zł
Paczka 48 (do 50 elementów) - 9,90zł
Paczka 48 Odbiór w Punkcie (do 50 elementów) - 9,00zł
Za pobraniem:
Paczka 48 pobranie (do 50 elementów) - 12,91zł
Paczka 48 Obiór w Punkcie pobranie (do 50 elementów) - 9,22zł

3. ZA POŚREDNICTWEM PACZKOMATÓW InPost:
Przy wpłacie na konto - Do 50 elementów - 9,71zł
Przy wyborze opcji za pobraniem - Do 50 elementów - 13,37zł
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 85 1950 0001 2006 0399 4285 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 300
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 5,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka48 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 9,71 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 300
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 12,91 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,22 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczkomaty 24/7 13,37 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sklep internetowy umieszczony pod nazwą sklepu comdrevzoo jest platformą prowadzoną przez: Comdrev Spółka z o.o. ul. Bagatela 12 00-585 Warszawa allegro@comdrev.eu tel. +22 777 44 44 tel. +48 512 327 800 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000144745, NIP: 673-000-79-63, o kapitale zakładowym 50 000 zł

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Comdrev Sp. z o.o.
Łukasiewicza 1
78-400 Szczecinek
Polska
 
1. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia pod warunkiem, że zamówione produkty nie zostały jeszcze wysłane kontaktując się z Działem Obsługi Klienta drogą telefoniczną lub mailową. 2. Klient, który dokonał zakupu w Sklepie Internetowym w zakresie działalności nie związanej z działalnością gospodarczą lub zawodową może zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia każdy produkt. 3. Stan zwracanego produktu nie może być pogorszony. Produkt musi posiadać oryginalne opakowanie oraz nie może nosić jakichkolwiek oznak użytkowania (montażu w puszkach, podłączania przewodów). 4. Klient zwracający towar odpowiedzialny jest za odpowiednie zabezpieczenie zwracanych towarów na czas transportu w zakresie uszkodzeń mechanicznych. Towar posiadający uszkodzenia wynikające z jego nieodpowiedniego zabezpieczenia nie może zostać przyjęty do zwrotu. 5. W przypadku rezygnacji z zamówienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy), w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep otrzymał zwrot towaru. Zwrot płatności zostanie dokonany poprzez przelew. 6. Klient zwracający towar zobowiązany jest pokryć koszty transportu odsyłanego towaru. 7. Zwracany towar należy przesłać z wypełnionym pismem odstąpienia od umowy. Zwrot należności Klientom 1. Comdrev Spółka z o.o. dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku: a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją; b) Zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej; c) Uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy. 2. Zwrot należności nastąpi na: a) rachunek bankowy Klienta b) adres Klienta przekazem pocztowym

reklamacje

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Spółkę o stwierdzonej niezgodności. 2. Comdrev Spółka z o.o. w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. 3. Warunkiem koniecznym, aby Spółka rozpatrzyła reklamację jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) i opisem reklamacji. 4. Wszystkie reklamowane towary należy odesłać na adres Centrum Dystrybucyjnego znajdującego w Szczecinku na adres: Comdrev Spółka z o.o., Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek najtańszą formą wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej (paczka ekonomiczna). W takim przypadku Comdrev Spółka z o.o. zwróci Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. 5. Jeżeli klient postanowi odesłać reklamowany towar droższą opcją dostawy np. kurierem Comdrev Spółka z o.o. zobowiązana jest zwrócić klientowi koszt dostawy tańszej czyli koszt dostawy Pocztą Polską. 6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Comdrev Spółka z o.o. wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji. GDZIE SKŁADAĆ REKLAMACJĘ: allegro@comdrev.eu Aleksandra Szymańska +22 777 44 44 Monika Bednarczyk +48 512 327 800 Reklamację może również zgłaszać za pomocą Internetowej Platformy ODR. Platforma ODR, to serwis internetowy ułatwiający roztrzygnięcie sporu pomiędzy konsumentem i przedsiębiorcą przez niezależnego mediatora drogą on-line. Ma ona służyć zapewnieniu konsumentom możliwości dobrowolnego składania wniosków o rozstrzyganie sporów z przedsiębiorcami do podmiotów oferujących niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne i szybkie metody ich alternatywnego rozwiązywania. Platforma ODR (Online Dispute Resolution) to punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych niniejszym rozporządzeniem. Jest interaktywną stroną internetową działąjącą od 15 lutego 2016r, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii. Platforma jest dostępna pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

pozostałe informacje

Realizacja zamówienia 1. Klientem Sklepu Internetowego może być wyłącznie osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych. 2. Klient może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id� Klient po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i zalogowaniu się na ww. stronie internetowej, składa zamówienie, wskazując na produkt, którym jest zainteresowany, przez wybór znajdującego się na Stronie produktowej polecenia „DO KOSZYKA”, a następnie wybranie w Koszyku opcji dostawy, płatności, oraz potwierdzenie zamówienia. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia. 3. Po złożeniu zamówienia, Comdrev Spółka z o.o. przesyła na podany przez Klienta adres e-mail jego potwierdzenie. Potwierdzenie rejestracji zamówienia jest oświadczeniem Spółki o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 2. 4. Przedmiot zamówienia może być dostarczony do Klienta w terminie: a) za pośrednictwem Poczty Polskiej (od momentu przyjęcia wysyłki przez dostawce 1-3 dni robocze) b) za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (od momentu przyjęcia wysyłki przez dostawce 1 dzień roboczy) c) za pośrednictwem firmy kurierskiej SIÓDEMKA (od momentu przyjęcia wysyłki przez dostawce 1 dzień roboczy) d) za pośrednictwem usługi Paczkomaty 24 prowadzonej przez firmę InPost (od momentu przyjęcia wysyłki przez dostawce 1-2 dni robocze) 5. Czas realizacji zamówienia jest podany przy każdym produkcie i dotyczy tylko dni roboczych: a) 24h – od momentu złożenia zamówienia do godziny 16:00 do dostarczenia do punktu odbioru przesyłek DPD, SIÓDEMKA, Poczty Polskiej lub Paczkomatu b) 1-2 dni – od momentu złożenia zamówienia do godziny 16:00 do dostarczenia do punktu odbioru przesyłek DPD, SIÓDEMKA, Poczty Polskiej lub Paczkomatu c) 3-5 dni – od momentu złożenia zamówienia do godziny 16:00 do dostarczenia do punktu odbioru przesyłek DPD, SIÓDEMKA, Poczty Polskiej lub Paczkomatu 6. W przypadku braku w Magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, Comdrev Spółka z o.o. poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta. 7. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Comdrev Spółka z o.o. może zaproponować Klientowi: a) anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Spółka będzie zwolniona z obowiązku realizacji zamówienia); b) anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Comdrev Spółka z o.o. będzie zwolniona z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie); 8. W przypadku braku w Magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, Comdrev Spółka z o.o. ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Ponadto zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od jej zawarcia w przypadku, gdy została ona zawarta podczas wadliwego funkcjonowania systemu informatycznego Sklepu Internetowego, w szczególności w przypadku wyświetlania na stronie błędnych cen, lub opisów produktów. Jeżeli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z góry – Comdrev Spółka z o.o. zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 9. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia. Ceny 1. Ceny na stronie Sklepu Internetowego znajdujące się przy produkcie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich oraz zawierają informacje o sugerowanych kosztach dostawy; 2. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie Sklepu Internetowego w chwili składania zamówienia przez Klienta. 3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest w Koszyku po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy przedmiotu zamówienia oraz formy płatności. Modyfikacja zamówienia 1. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przez Comdrev Spółka z o.o wysyłki z przedmiotem zamówienia do Klienta. Zmiany mogą dotyczyć wyłącznie rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy, lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot zapłaty nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez Comdrev Spółka z o.o. Zasady zwrotu należności Klientom zostały szczegółowo opisane w §8. 2. Zmiany w zamówieniach mogą być dokonywane poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta Comdrev Spółka z o.o do momentu otrzymania przez Klienta drogą e-mailową informacji o zmianie jego statusu na zrealizowany. Formy płatności 1. Płatności za zakupione przedmioty można dokonać: a) gotówką przy odbiorze wysyłki z zamówieniem w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatu lub firmy kurierskiej. W tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia na stronie Sklepu Internetowego; b) przelewem bankowym w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatu lub firmy kurierskiej.,W tym przypadku nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatności. c) płatnością internetową on-line za pośrednictwem PayU w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatu lub firmy kurierskiej. W tym przypadku nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatności. Warunki gwarancji 1.Wszystkie produkty sprzedawane przez Comdrev Spółka z o.o. są objęte 24-miesięczną producenta lub dystrybutora. KUPUJĄC KILKA PRZEDMIOTÓW Z NASZEJ OFERTY ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ ZAMÓWIONY U NAS TOWAR MOŻESZ ODEBRAĆ: 1. ZA POŚREDNICTWEM KURIERA: Przy wpłacie na konto - Do 300 elementów - 14,50zł Przy wyborze opcji za pobraniem - Do 300 elementów - 18,50zł 2. ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ: Przy wpłacie na konto: List polecony priorytetowy (max do 2 elementów) - 7,20 zł List polecony (max do 2 elementów) - 5,90zł Paczka 48 (do 50 elementów) - 9,90zł Paczka 48 Odbiór w Punkcie (do 50 elementów) - 9,00zł Za pobraniem: Paczka 48 pobranie (do 50 elementów) - 12,91zł Paczka 48 Obiór w Punkcie pobranie (do 50 elementów) - 9,22zł 3. ZA POŚREDNICTWEM PACZKOMATÓW InPost: Przy wpłacie na konto - Do 50 elementów - 9,71zł Przy wyborze opcji za pobraniem - Do 50 elementów - 13,37zł