Wyłącznik nadprądowy SCHNEIDER 3P C50A bezpiecznik (6999442867)

6 monet
do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: wyłączniki naprądowe
  • uszkodzony: nie

opis

67 1090 1593 0000 0001 2299 7241

iC60N C50 A -3p


Dane techniczne

  • Charakterystyka wyzwalania C
  • Częstotliwość [Hz] 50
  • Głębokość wbudowania [mm]
  • Kategoria przepięcia 4
  • Klasa ograniczenia energii 3
  • Liczba biegunów 3
  • Możliwość dodatkowego wyposażenia
  • Napięcie znamionowe [V] 230
  • Prąd znamionowy [A]16
  • Rodzaj napięcia AC
  • Stopień ochrony (IP) IP20
  • Stopień zanieczyszczenia 3
  • Szerokość wyrażona liczbą modułów 6
  • Znamionowa zwarciowa zdolność łączeniowa zgodnie z EN 60898 [kA] 6
  • Znamionowa zwarciowa zdolność łączeniowa zgodnie z IEC 60947-2 [kA] 50

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka:
24,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Mojeledy Sebastian Fornalczyk
Wolsztyńska 28
66-120 Kargowa
Dodatkowe informacje

1 Reklamację prosimy zgłaszać na adres korespondencyjny Sprzedawcy w Kargowa ul. Wolsztyńska 28 lub drogą mailową na adres sklep.sf@wp.pl 2 Wysłane przez Kupującego zgłoszenie reklamacyjne powinno obejmować reklamowany towar oraz zawierać dodatkowe informacje kto dokonał zakupu nazwa użytkownika nick z Allegro tylko w przypadku zakupów dokonywanych przez serwis allegro dane osobowe imię i nazwisko osoby dokonującej zakup adres e mail datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji nr aukcji na której został dokonany zakup tylko w przypadku zakupów dokonywanych przez serwis allegro adres na który ma zostać przesłana przesyłka po rozpatrzeniu reklamacji nr konta bankowego w przypadku zwrotu należności na konto opis problemu wraz z żądaniem Kupującego montaż tylko i wyłącznie przez uprawnionego elektryka zgłoszenie reklamacyjne wzór poniżej regulaminu sklepu 3 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić rodzaj zgłoszonego roszczenia oraz określić czy reklamacja opiera się na podstawie rękojmi sprzedający jest odpowiedzialny wobec Kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanego towaru czy gwarancji dobrowolne pisemne zobowiązanie gwaranta sprzedającego lub producenta do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym 4 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie 5 Dział reklamacji Sprzedawcy po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego ma 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci Okres reklamacji może się wydłużyć gdy Sprzedawca będzie musiał skorzystać ze specjalistycznego serwisu producenta Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e mail bądź na adres poczty tradycyjnej 6 W przypadku uznanej reklamacji Sprzedawca wysyła na własny koszt reklamowany towar 7 W przypadku nieuznanej reklamacji urządzenie jest sprawne lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają reklamacji Sprzedawca oczekuje od Kupującego na wpłatę za przesyłkę zwrotną po wcześniejszym kontakcie poprzez e mail Nieodebranie zakupionego towaru po 60 dniach od przewidywanej daty wysłania przesyłki zwrotnej skutkować będzie naliczaniem przez Sprzedawcę kosztów przechowania towaru 8 Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów Protokół reklamacyjny do pobrania z strony www mojeledy pl oraz allegro strona o nas

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Mojeledy Sebastian Fornalczyk
Wolsztyńska 28
66-120 Kargowa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1 Zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta Dz U 2014 r poz. 827 ze zm. Kupującego będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie czternastu dni od dnia odebrania przesyłki a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi od dnia jej zawarcia składając stosowne oświadczenie poprzez wypełnienie formularza odstąpienia i doręczenie sprzedającemu mailem wypełniając formularz online lub składając oświadczenie na piśmie Odpowiedni formularz odstąpienia można pobrać tutaj W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności 2 Przed odesłaniem towaru Kupujący ma obowiązek skontaktowania się ze sprzedawcą w celu uzgodnienia szczegółów przesyłki zwrotnej Towary zwracane muszą być w nieuszkodzonym oryginalnym pudełku niezniszczone i kompletne wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem odstąpienia 3 Zwrot ceny oraz kosztów przesyłki do Kupującego z racji odstąpienia od zawartej umowy następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę towaru w stanie opisanym w pkt 1 powyżej Sprzedający zwróci koszty przesyłki jakie Kupujący poniósł w związku wysłaniem zakupionego towaru do Kupującego jednak jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Kupującego dodatkowych kosztów Kupujący ponosi koszty przesyłki zwrotnej do Sprzedającego 4 Odstąpienie od zawartej umowy z racji złożenia nieprawidłowej oferty tzn Kupujący pomylił się przy składaniu oferty i zakupił więcej przedmiotów niż potrzebował lub wycofał się z transakcji wiąże się z zwróceniem się przez Sprzedawcę do Allegro o zwrot prowizji za produkty z których Kupujący zrezygnował 5 Inne powody zwrócenia się o zwrot prowizji 6 Kupujący wysyła zwracany towar na własny koszt umieszczając wewnątrz przesyłki oświadczenie o odstąpieniu od umowy w tym dane osobowe nick z Allegro nr aukcji Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem 7 Towar należy odesłać na adres korespondencyjny Sprzedawcy przy ul Wolsztyńska 28 w 66 120Kargowa 8 Moment nadania przesyłki zwrotnej traktowany jest jak moment zwrotu Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia 9 Do przesyłki należy załączyć oryginał dokumentu zakupu faktura VAT paragon 10 Jeśli zwracany towar był tylko częścią zamówienia, które figuruje na przesłanym dokumencie zakupu Sprzedawca koryguje ten dokument i wysyła go na własny koszt listem zwykłym za pośrednictwem Poczty Polskiej 11 Obsługa sklepu Sprzedawcy sprawdza czy zwracany towar spełnia warunki konieczne do przyjęcia zwrotu 12 Jeśli wszystkie warunki niezbędne do pozytywnego rozpatrzeniu procedury zwrotu są spełnione Sprzedawca przelewa kwotę będącą równowartością zwracanego towaru oraz koszty przesyłki do Kupującego na wskazany przez Kupującego w oświadczeniu numer konta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu 13 W razie jakichkolwiek wątpliwości w ocenie sprawności zwróconego towaru Sprzedawca zawsze kontaktuje się z Kupującym przed podjęciem jakichkolwiek decyzji 14 Jeśli towar nie spełnia warunków pozwalających na zwrot towaru Sprzedawca zastrzega sobie prawo do naliczenia opłat manipulacyjnych i będzie oczekiwać na wpłatę za przesyłkę zwrotną 15 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.