WYGODNE POSŁANIE PSA mata legowisko YapDog ! 76 cm (6910828889)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
259,00 zł
z 100 sztuk
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • lokalizacja: Wyględy – okolice miasta Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis


Sklep #1:
Pytaj

Sklep #2: Pytaj


Zakupione przedmioty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, zgodnie z opisem w aukcji.

Koszt wysyłki paczki doliczany jest do ceny wystawionego na Allegro towaru chyba, że w opisie aukcji podano inaczej.

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz regulamin mieszczący się na stronie:
"O NAS"


Osobom bez pełnej aktywacji konta Allegro towar wysyłamy wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty.

Zawsze wystawiamy komentarze.

Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT lub paragon.

Systemy treningowe posiadają znak zgodności CE.

Towary elektroniczne są nowe z gwarancją producenta.

Kupujes­z na naszych aukcjach jednocześnie większą ilość produktów? Za przesyłkę płacisz tylko jeden raz.

Satysfakcja Klienta jest dla nas priorytetem!


Bawełniane posłanie dla psa angielskiej marki YAP Dog.
.

Owalne legowisko dla psa wykonane z wygodnej i wytrzymałej tkaniny.

Wyjmowana poduszka ułatwia czyszczenie posłania.

Średnica legowiska dla psa to około 76 cm.

.

Numer katalogowy: HPYA90580

Info o produkcie

Aby pies czuł się komfortowo !

.


.
Komfortowe legowisko dla Twojego psa
- jakość angielskiej marki YAPDog.

.
Wysoka jakość produktu uznanego producenta.
.

.

Kliknij aby powiększyć obraz

.

Posłanie dla psów Toulouse Oval Bed marki YAP Dog to idealne rozwiązanie dla właścicieli psów, np. które notorycznie przesiadują na kanapie bądź łóżku. Ciepłe i wygodne legowisko dla psa wykonane z przyjemnego w dotyku materiału, zachęca go do wylegiwania się w nim.
.
Legowisko dla psa marki YAPDog wykonane jest z mocnego materiału, które nie przepuszcza wilgoci. Jest łatwe w utrzymaniu w czystości, z powodzeniem może być prane w pralce.

.
Jakość marki YAPDog.

.
Wymiary:
.
Średnica: 76 cm.

.

Dla wygody i komfortu Twojego pupila !
.

.

Wybierz EasyPet

Na innych naszych aukcjach: obroża elektryczna, obroże elektryczne dla 2 psów, obroża antyszczekowa, niewidzialne ogrodzenie, elektryczny pastuch dla psa, obroża elektroniczna, dodatkowe obroże elektryczne oraz niewidoczne ogrodzenie dla dwóch psów. Posiadamy największy wybór elektroniki dla psów i kotów.

Nigdzie nie znajdziesz większej oferty w jednym miejscu, co jest:


Gwarancją fachowego doradztwa w wyborze odpowiedniego systemu !
Sprawdź dwa razy

Wybrane komentarze z Allegro i Sklepów sieci EasyPet:

Martowa: Transakcja przebiegła bardzo sprawnie!!! Produkt spełnił oczekiwania.
Bomblebee: obroża działa w 100%, szybka wysyłka, dobry kontakt ze sprzedawca. POLECAM!!!
JackowskiJK: Wszystko ok. Towar zgodny z opisem. Gorąco polecam. Problemy z pieskiem rozwiązane.
Misza11-to_ja: Najszybsza wysyłka jak kiedykolwiek otrzymałem, bezproblemowa obsługa, szczerze Polecam!!!
Lexiak: REWELACYJNY kontakt ze sprzedającym. Towar w 100% zgodny z opisem. BŁYSKAWICZNA wysyłka :) P-O-L-E-C-A-M S-E-R-D-E-C-Z-N-I-E !
Cantata_2006: Super sprzedawca ,super kontakt i obroża również super. Super szybki efekt nauczania pieska i teraz on i ja mamy super relaksowe życie. Polecam
Rako_bb: Spóźniony (testowanie urządzenia), ale BARDZO POZYTYWNY komentarz !!! Sprzedający - PROFESJONALISTA !!! Towar - EXTRA !!! Całość - SUPER !!! Polecam - GORĄCO !!!

Kolim: Szybka i bezproblemowa realizacja, a co najważniejsze: wygląda na to, że obroża działa!!! I wbrew opiniom z różnych forów - psa nie boli, szczególnie w trybie z piszczeniem najpierw :)
Szymare: Super! Super! towar. Hit na Allegro. 100% skuteczny, nareszcie spokój w domu. Ogromne dzięki jestem pod wrażeniem. Polecam obrożę i tego Sprzedającego. Błyskawiczna dostawa wszystko OK. Dziękuję i pozdrawiam.

HPYA90580

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Wyględy – okolice miasta Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
29,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Dodatkowe informacje

Dla osób bez pełnej aktywacji konta towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty. Dostawy na terenie kraju realizujemy szybką wysyłką kurierską.

Punkty odbioru

EasyPet
Leśna 131
05-083 Wyględy
woj. mazowieckie

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 15:30

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

EasyPet Artur Ligięza
Leśna 131
05-083 Wyględy
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad.  


2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).  


3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może:  

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia.  

b) żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca.  


4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca.  


5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.  


6.  Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej.   


7. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta.  


8. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.  


9. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy  o dostrzeżonej wadzie.  


10. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

EasyPet Artur Ligięza
Leśna 131
05-083 Wyględy

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.


2. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem.


3. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.


4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.


5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


6. Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


7. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu.


8. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.


9. Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy.


10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym
www_EasyPet_pl
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

823

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 801 003 194
  • 22 374 07 60
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

1. Wszystkie nazwy towarów, znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która naruszałaby interes sprzedawcy. 3. Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdza klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku do klienta. 4. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 5. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6. Administratorem danych osobowych klientów uzyskanych przez sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży jest sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Grupa Allegro sp. z o.o, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. 7. Sprzedawca przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umowy sprzedaży. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 8. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie zawartej umowy sprzedaży jest prawo polskie. 9. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).