Wygodna kanapa SARA rozkładana sprężyny (6482407666)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 549,00 zł
z 75 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • lokalizacja: KĘPNO
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 90.00 [kg]
  • szerokość mebla: 2.14 [cm]
  • wysokość mebla: 100.00 [cm]
  • głębokość mebla: 98.00 [cm]
  • wielkość : trzyosobowa
  • kolor obicia: odcienie szarości
  • materiał obicia: tkanina
  • kolor korpusu: biały
  • styl: nowoczesny
  • informacje dodatkowe: funkcja spania, pojemnik na pościel


office@sweethomeshop­.pl

+48 887 887 921
+48 887 887 922

+48 62 78 249 68 wew.54


POLAK MEBLE Sp. z o.o
ul. Osińska 71
63 - 600 Kępno


POLAK MEBLE Sp. z o.o
ul. Osińska 71
63 - 600 Kępno

ING Bank Śląski
06 1050 1201 1000 0024 0973 9311

Możliwość zakupu mebli na raty


Wszystkie meble wysyłane są naszym transportem lub współpracującą z nami od wielu lat firmą transportową.
Koszty dostawy w zależności od rodzaju mebla wynoszą od 30 do 210 zł i są takie same dla całego kraju.


Cennik dostaw:

Fotel Finka: 30 zł

Fotel tapicerowany: 74 zł

Materac: 86 zł

Łóżko tapicerowane: 172 zł

Kanapa/ sofa: 145 zł

Narożnik mały: 172 zł

Narożnik duży: 210 zł

Zestaw wypoczynkowy: 210 zł


TRANSPORT GRATIS
dotyczy wybranych modeli mebli tapicerowanych, które w karcie zostały oznaczone
„0zł WYSYŁKA"

Zamówione meble można również odebrać w naszym magazynie:

SWEET HOME & MORE
POLAK MEBLE
Ul. Osińska 71
63-600 Kępno

Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli do mieszkania.
Ze względu na wagę i gabaryty większości mebli należy zorganizować odpowiedni odbiór przesyłki.
O planowanej dostawie informujemy kilka dni wcześniej, orientacyjną godzinę podajemy dzień przed dostawą.
Po zalicytowaniu dojdzie do Państwa wiadomość z naszymi danymi, prosimy wówczas o przesłanie informacji odnośnie adresu wysyłki.

Prosimy aby nie licytować osoby niezdecydowane do zakupu. Produkty przez nas sprzedawane są nowe, kompletne i oryginalnie zapakowane. Pochodzą
bezpośrednio od producenta lub od autoryzowanego przedstawiciela.

FAKTURA VAT

Do każdej przesyłki dołączony jest paragon fiskalny.
Faktury VAT wystawiamy na życzenie klienta.
Prosimy o maila z danymi do faktury po dokonaniu zakupu.


Wygodna i funkcjonalna kanapa BELLA z funkcją spania
Model doskonale sprawdzi się zarówno w nowoczesnych salonach czy pokoju młodzieżowym. Oszczędna w miejsce i niezwykle wygodna sofa ożywi każdy pokój.
Cechy charakterystyczne:
  • Sprężyny bonellowe oraz sprężyny faliste w siedzisku i oparciu, dzięki czemu kanapa jest idealna do siedzenia i do spania
  • Łatwy sposób rozkładania, szybko zmienia kanapę w łóżko
  • Duży pojemnik na pościel wykonany z białej płyty, posiada wywietrzniki
  • Stabilna i łatwa w pielęgnacji
  • Prosty i szybki montaż
  • Wszystkie poduszki wliczone w cenę

Wymiary:

Szerokość: 214 cm
Głębokość: 98 cm
Wysokość: 100 cm

Powierzchnia spania: 192 x 142 cm

Kolorystyka:
Kanapa została wykonana z tkaniny inari w połączeniu z eko-skórą typu soft.
Istnieje możliwość wykonania mebla we wszystkich tkaninach z naszej galerii:
Mebel posiada 24 miesięczną gwarancję producenta.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 06 1050 1201 1000 0024 0973 9311
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Od 20 lat zajmujemy się produkcją nowoczesnych mebli dla wymagających klientów w Polsce i Europie. Nasi klienci pokochali obszerne eleganckie, narożniki z funkcją spania oraz wiele innych produktów. Wiemy, że zakup nowych mebli często nie jest łatwą kwestią, szczególnie, gdy do wyboru mamy tak wiele różnych modeli, wzorów tkanin czy wymiarów dlatego zapraszamy do Naszej firmy na wystawę mebli

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
POLAK MEBLE
Bohaterów Września 25
63-600 Kępno
Polska
 
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:Usługobiorca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@sweethomeshop.pl lub też pisemnie na adres: ul. Osińska 71, 63-600 Kępno. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia), chyba że strony ustalą krótszy termin wypowiedzenia. W wypadku Usługobiorców będących jednocześnie konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej,gdy Usługobiorca obiektywnie rażąco albo uporczywie narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym co najmniej jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Naruszenie Regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej w takim wypadku wygasa po upływie 14 dni od dnia złożenia przez Usługodawcę Usługobiorcy oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia). W wypadku Usługobiorców nie będących jednocześnie konsumentami. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

reklamacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Osińska 71, 63-600 Kępno lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@sweethomeshop.pl Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego (wzór PDF).Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w dziale I Regulaminu. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego: Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:office@sweethomeshop.pl oraz pisemnie na adres: ul. Osińska 71, 63-600 KępnoZaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.phphttp://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.