Wygłuszenie oslona maska Renault Clio Thalia 02-05 (6864451795)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
120,00 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 40,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
  • lokalizacja: Jasienica, Polska

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

tel. +48 723 079 728


Wyślij wiadomość


ul. Cieszyńska 1367

43-385 Jasienica

35 - 100 zł - Koszty zależne są od wagi, gabarytu i odległości

Przesyłki wysyłamy firmą kurierską za pobraniem. Każda wysyłana przesyłka jest ubezpieczona. W przypadku zapłaty przelewem proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy, w celu uniknięcia nieporozumień.

W celu odbioru osobistego proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny.
Mapa dojazdu
Witamy serdecznie na naszej aukcji !!
Przedmiotem aukcji jest:

Oryginalne wygłuszenie mata osłona maski
do renault thalia clio 2 FL od 2002 do 2005r
Stan bardzo dobry,jak na zdjęciu.
Więcej informacji pod nr tel.+48 723 079 728
DO CENY PRZEDMIOTU NALEŻY DOLICZYĆ KOSZT PRZESYŁKI UZALEŻNIONY OD TARYFY KURIERA!!!

Zobacz pozostałe aukcje.
Zobacz więcej zdjęć przedmiotu.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
40,00 zł
kolejna sztuka:
40,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
40,00 zł
kolejna sztuka:
40,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Gwarancja 1 miesiąc od zakupu towaru.

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Autoczesci_net
Cieszyńska 1367
43-385 Jasienica
Dodatkowe informacje

1. Sprzedający ponosi względem Konsumentów odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne sprzedanych produktów w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1694 r. Kodeks Cywilny. 2. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę nie wskazaną w ofercie, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. 3. Zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady, Konsument może żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i zakres stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 4. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. 5. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada nie jest istotna. 6. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Konsument może żądać wymiany produktu na wolny od was albo usunięcia wady, a Sprzedający jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. 7. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 8. Jeżeli Konsument zażądał wymiany produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie uznał za uzasadnione. 9. Reklamację należy składać w formie elektronicznej za pomocą poczty email lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta, b. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta, c. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, d. okoliczności uzasadniające reklamację, 10. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz żądania Kupującego dotyczące sposobu załatwienia reklamacji Konsument winien, po wcześniejszym zgłoszeniu na adres e-mail: autoczesci_net@interia.pl odesłać na koszt Sprzedającego na adres i za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi kurierskie, które zostaną podane w zwrotnej wiadomości e-mail. 11. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji. 12. O rozstrzygnięciu reklamacji Klienta zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej. 13. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę produktu sprzedanego na wolny od wad przedawnia się z upływem roku od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej, niż przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Autoczesci_net
Cieszyńska 1367
43-385 Jasienica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Więcej informacji w regulaminie