WYCIOR DŁUGI DO WIATRÓWEK 4,5mm 6 CZĘŚCI 0067 (6482088451)

Od 03-10-2016 do 07-10-2016 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
17,77 zł
z 14 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
  • Paczka48 12,00 zł
  • Paczka24 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.40 [kg]

KONTAKT:

Email: sklep@skladnicaturys­tyczna.pl
Tel: 726 469 647
w godzinach 10:00-15:00 od poniedziałku do piątku.

SPOSOBY PŁATNOŚCI:

Zgodnie z ZASADAMI SKLEPU , udostepniamy następujące formy płatności. Zapoznaj się z zasadami wysyłki za pobraniem przed zakupem.

WYCIOR 4,5mm 6 CZĘŚCI

KOD ARTYKUŁU 1000067

WIATRÓWKI, ŚRUTY I AKCESORIA W NASZEJ OFERCIE

POLECAMY NAJTAŃSZĄ FORMĘ WYSYŁKI REJESTROWANEJ, E-PRZESYŁKA/PACZKA 48, ODBIÓR W PUNKCIE. ZAMÓWIONY TOWAR ODBIERAMY NA WSKAZANYM W FORMULARZU PLATNOŚCI I DOSTAWY URZĘDZIE POCZTOWYM W MIEJSCU ZAMIESZKANIA, LUB GDZIE AKURAT PRZEBYWAMY NA WAKACJACH, CZY URLOPIE. POSIADAJĄC NUMER PRZESYŁKI, KTÓRY WYSYŁANY JEST SMS, ODBIERAMY ZAMÓWIENIE ZA OKAZANIEM DOWODU OSOBISTEGO.

Regularne czyszczenie i konserwacja przewodu lufy, pozwala na dłuższy okres użytkowania naszej wiatrówki jak i pozwala utrzymać jej lepszą celność. Wycior przeznaczony jest do wiatrówek długich ale również dzięki składaniu do krótszych.W zestawie konserwującym mamy cztery końcówki do czyszczenia i konserwacji oraz trzy części do połączenia podczas czyszczenia broni długiej. Ergonomiczna rączka, pozwala na pewny chwyt i ułatwia prace na przewodzie lufy. Same końcówki można również użyć do innych niedostępnych części pistoletu czy karabinka. Najlepiej podczas konserwacji wpierw zastosować przecieraki a następnie końcówki czyszczące. Na innych naszych aukcjach posiadamy smary i oleje do konserwacji broni.

KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ NASZ REGULAMIN I ZASADY SKLEPU. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE - >>>>TUTA­J . NIE PRZECZYTASZ - TWOJA STRATA. SZANUJ INNYCH I PRZECZYTAJ PRZED ZAKUPEM.


Z powodu fałszywych zamówień za pobraniem, Kupujący niezarejestrowani oraz z nazwą użytkownika Clientxxxxxx po zakupie mają obowiązek potwierdzić mejlowo zamówienie. E-mail musi być taki sam jak w formularzu platności i dostawy. Przypominamy że w przypadku nieodebrania zamówienia, podejmiemy wszelkie kroki prawne celem uregulowania naszych kosztów wysyłki tam i z powrotem.

Jeśli nie czytasz i nie przestrzegasz zasad naszego sklepu, czynisz to na własną odpowiedzialność. Nieznajomość regulaminu i zasad, nie zwalnia przestrzegania. Nie przyjmujemy zasad Kupujących :) . Zbyt często się zdarza, że Kupujący nie czyta, wykonuje czynności na własną odpowiedzialność, a następnie zwala winę na nas. A często wystawia negatywny komentarz, choćby w przypadku dobrowolnego wybrania przesyłki nierejestrowanej, która nie dochodzi z towarem - kradzież na poczcie bez możliwości reklamacji i odszkodowania. Dziękujemy z góry, za okazanie szacunku względem nas, jak i odpowiedzialność Kupujących. NIE MASZ CZASU CZYTAĆ ? Mniej pretensje do siebie lub nie kupuj.

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW POZOSTAŁYCH PRZEDMIOTÓW RÓWNIEŻ NA ALLEGRO

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka24 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka24 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Paczka24 Odbiór w Punkcie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Wiking Szczecin, jest firmą turystyczną powstałą w 2009 roku, na bazie wcześniejszego stowarzyszenia turystycznego i PTTK. Na co dzień organizujemy imprezy turystyczne, prowadzimy usługi przewodnickie i pilotarskie, organizując szereg ciekawych inicjatyw turystycznych. Jako Szczecińskie Biuro Turystyki Kajakowej, oferujemy wycieczki i spływy kajakowe po Szczecinie i Pomorzu Zachodnim oraz wypożyczalnie kajaków; stacjonarna i mobilna. Kolejnym kierunkiem naszych działań to renowacja, projektowanie i oznaczanie szlaków turystycznych. Z tego powodu, często bywamy w terenie i sa problemy z odbiorem osobistym jak i wysyłkami w gorących terminach. I oczywiście nasz Internetowy Sklep Działań Aktywnych "Wiking". Podsumowując doświadczenia w turystyce i rekreacji, staramy się oferować sprawdzony sprzęt turystyczno-rekreacyjny. Zapraszamy do korzystania z naszych usług i oczywiście sklepu. WYSYŁKI TYLKO WE WTORKI I CZWARTKI

kontakt

  • 726 469 647
    staramy się odbierać w godzinach 10:00-15:00 od poniedziałku do piątku.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ZWROT W OKRESIE 14 DNI OD OTRZYMANIA TOWARU. Jeśli chcesz zareklamować towar, prosimy o wysłanie e-maila, abyśmy mogli wysłać Tobie druk reklamacji lub pobierz go z naszej strony www.zwrot.skladnicaturystyczna.pl Główne założenia firmy CEIT Wiking postulują bezpieczne zakupy Klientów z gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z zakupu bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na podstawie niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w okresie gwarancji lub rękojmi. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Pamiętaj - jeśli zakupiłeś towar na firmę, nie dotyczą Ciebie przepisy o prawach konsumenta. Skorzystanie przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy w okresie 14 dni jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki: - produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony, - w miarę możliwości produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja (jeśli została dołączona), gratisy oraz wypełniony Formularz zwrotu. Zwracany produkt wysyłamy przesyłkami rejestrowanymi (list polecony ekonomiczny/paczka pocztowa ekonomiczna). Zwracany produkt wysyłamy przesyłkami rejestrowanymi np. paczka pocztowa ekonomiczna. Zwrotu towaru dokonujemy punkt odbioru zwrotów, na adres Wiking Robert Filipski ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 18/9, 70-303 Szczecin. Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz zwrot poniesionych wpłat, z tym że jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie, zwracany jest koszt najtańszej formy dostawy. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Koszt opakowania i wysyłki ponosi Kupujący. Kupujący będący konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. GDY ZWRACANY TOWAR JEST UŻYWANY, USZKODZONY ITP.. Jeśli zwracany towar nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony, niesprawny i tym podobnie, Sklep będzie dochodził swoich praw majątkowych, wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu. Podejmujemy dwa kroki: - Polubowne załatwienie sprawy poprzez wyrażenie zgody przez Nabywcę zwracającego towar na pomniejszenie zwracanej wpłaty w poczet pokrycia kosztów uszkodzonego/niesprawnego towaru. - Założenie sprawy sądowej z wnioskiem o pokrycie przez Nabywcę strat Sklepu wynikłych z przekroczenia zwykłego zarządu zwróconego towaru, oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z rzeczoznawcą, naprawą, kosztów sądowych i innych związanych z sprawą.

reklamacje

REKLAMACJE. Jeśli chcesz zareklamować towar, prosimy o wysłanie e-maila, abyśmy mogli wysłać Tobie druk reklamacji lub pobierz go z naszej strony www.reklamacja.skladnicaturystyczna.pl UWAGA !!!!! Zakupy firmowe (wystawiana faktura VAT) - okres gwarancji wynosi w standardzie 6 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji 12 miesięcy. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy. Są to jedyne uprawnienia, które w pierwszej kolejności może wykorzystać Konsument. Co jednak istotne nie ma zatem możliwości zażądania od razu od sprzedawcy zwrotu pieniędzy. Często jednak konsumenci sądzą inaczej, lecz przepisy mówią jasno kiedy można żądać zwrotu zapłaconej ceny. Warto przeczytać przed reklamacją - http://winienczyma.bn.org.pl/kiedy-sprzedawca-musi-rzecz-wymienic-naprawic-a-kiedy-zwrocic-pieniadze/ . Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego i rękojmi. Standardowo na towar udzielamy gwarancji na okres 6 miesięcy. Wybrane produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski na okres od 6 do 24 miesięcy. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne, oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony Klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego przedmiot reklamacji, Sklep jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru w znacznej mierze zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2 miesięcy. Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki: 1. Do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją (jeśli takowa została dołączona do przesyłki), oraz wypełniony formularz. Produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał). 2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przy odbiorze zamówienia, należy sprawdzić towar przy kurierze i spisać odpowiedni protokół szkody,który jest podstawą reklamacji w firmie kurierskiej. 3. Reklamowany produkt należy wysłać przesyłkami rejestrowanymi (list polecony ekonomiczny/paczka pocztowa ekonomiczna). Przed wysyłką należy skontaktować się celem ustalenia adresu wysyłki z powodu serwisów w różnych miejscowościach. Po rozpatrzeniu reklamacji - standardowo 14 dni roboczych (w uzasadnionych przypadkach i przy serwisie zewnętrznym do 30 dni), wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej decyzję oraz naszą propozycję, jeśli nie było informacji w formularzu, czego klient oczekuje. Reklamacja z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z warunkami umowy Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada obowiązek odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Klient w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, ma 2 miesiące na dokonanie obowiązku informacyjnego i żądanie naprawy lub wymiany towaru na nowy. Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie wymagało nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Sklep jest zobowiązany do ustosunkowania się do tego żądania w ciągu 14 dni. Reklamacja z tytułu uszkodzeń lub braków powstałych w transporcie W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika lub brakuje towaru w przesyłce, należy w momencie odbioru towaru w obecności spedytora, sporządzić protokół szkody (reklamacyjny) podpisany przez dostarczyciela i odbiorcę zawierający zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, Sklep kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru lub anulowania zamówienia i zwrotu wpłaty. Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Szczególnie dotyczy do przypadku oznaczenia przesyłki jako 'Ostrożnie' i 'Ostrożnie szkło'. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas. Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 2 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Zgodnie z nową dyrektywą unijną w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich,, istnieje możliwość rozstrzygania sporów na Europejskiej Platformie ODR (Online Dispute Resolution), pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Ponadto, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl

pozostałe informacje

Witamy w skromnych progach naszego sklepu. Prowadzimy sprzedaż sprzętu rekreacyjno-turystycznego. Jednak najważniejszym kierunkiem naszych działań jest wytyczanie, inwentaryzacja, konserwacja, renowacje i projektowanie znakowanych szlaków turystycznych. W drugiej kolejności jest organizacja spływów i wycieczek kajakowych od marca do października. Właśnie z tych powodów, w sezonie turystycznym rzadziej obsługujemy nasz sklep internetowy. Sklep prowadzony jest przez firmę Centrum Edukacji i Turystyki Wiking Robert Filipski, zarejestrowaną przez Urząd Miasta Szczecin w dniu 8 lipca 2009 roku pod numerem ewidencyjnym P/053396/09 BANK IDEA BANK PL 81 1950 0001 2006 0232 0461 0002 tytuł wpłaty wpisujemy tylko i wyłącznie swoją nazwę użytkownika. Inne wpisy, będą powodowały opóźnienie w realizacji zamówienia Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia. Jednak pamiętajmy, że wzajemny szacunek oraz przestrzeganie praw i obowiązków przez oby dwie strony umowy to nie wybór ale obowiązek. 1. Klikając KUP TERAZ, zawierasz umowę kupna/sprzedaży z naszą firmą. Brak wpłaty = negatywny komentarz. Złożenie zamówienia przez klienta jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży zgodnie z treścią zamówienia. Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzony przez system automatycznie drogą elektroniczną. Wysyłany przez nas towar może lekko różnić się od oferowanego ze zdjęć na aukcji (są one tylko pokazowe), różnice mogą wynikać z dostawy towarów (odcień, kształt, opakowanie, oklejenie), jednakże opis nie może odbiegać i różnic się od sprzedawanego produktu na aukcji. 2. Po zakupie obowiązkowo wypełnij formularz płatności i dostawy, podając w nim adres oraz formę nadania wysyłki. We wiadomości do sprzedającego podajesz informacje odnośnie koloru, rozmiaru itp.. 3. Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym okresie przenosimy transakcję do nieudanych, wystawiamy negatywny komentarz i anulujemy sprzedaż zgodnie z regulaminem Allegro, ze wszystkimi jego konsekwencjami. 4. Koszty wysyłki, określa link "Dostawa i Płatność", pod miniaturka zdjęcia. Klikając w odnośnik, możecie zapoznać się z formami oferowanych wysyłek, formami płatności oraz ogólnym czasem zrealizowania zamówienia. CENNIK WYSYŁKI OBOWIĄZUJE TYLKO I WYŁĄCZNIE NA TERENIE RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ! 5. Zamówienia realizowane są od 1 do 5 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie, w systemie PAYU wypłaty na nasze konto lub zlecenia przesyłki za pobraniem (płatność przy odbiorze - patrz punkt 6). Staramy się wysyłać towar w 3 dni. Do czasu realizacji zamówienia, należy dodać czas dostarczenia przesyłki. W sezonie turystycznym od marca do października, czas realizacji zamówienia i wysyłki, może się wydłużyć do 7 dni z powodu profilu działalności firmy i częstych wyjazdów terenowych 6. Po zaksięgowaniu na koncie bankowym wpłaty, przystępujemy do realizacji zamówienia. Czas 3 dni robocze. Po spakowaniu, wprowadzane jest do systemu nadawczego E-Nadawca lub kurierskich i realizowany w najbliższych dniu roboczym. O każdej zmianie statusu zamówienia informujemy poprzez Menadżera Sprzedaży allegro. Paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich K-EX, DPD, DHL. 7. Wszystkie zamówienia wysyłane są we wtorki i czwartki o godzinie 10:00 w okresie 3 dni roboczych, więc nie ma sensu żądania lub prośba o natychmiastową wysyłkę. 8.Wysyłki za pobraniem pocztowym, realizowane są za pomocą Poczty Polskiej. Wysyłamy tylko i wyłącznie po jednoznacznym zaakceptowaniu tej formy wysyłki poprzez "Formularz płatności i dostawy", który wypełniany bezpośrednio po zakupie. Dodatkowo, za pomocą e-mail, zgodnego z wpisanym zamówieniem, należy potwierdzić, wysyłając treść „Potwierdzam zamówienie za pobraniem pocztowym, i zobowiązuję się do jego odebrania”. Osoby z negatywnymi komentarzami, związanymi z nieodebraniem przesyłki, konto junior, do 5 komentarzy, muszą zapłacić przed wysłaniem koszt przesyłki. 9. W przypadku nie odebrania przesyłki za pobraniem i nie zwrócenia kosztów obsługi zamówienia, sprawę kierujemy do sądu, celem odzyskania naszych pieniędzy za wysyłkę tam i z powrotem. 10. Wysyłka za granicę RP, realizowana jest tylko po przelewie kwoty zamówienia oraz ustalonych kosztów wysyłki zgodnych z cennikiem Poczty Polskiej + VAT. 11. Odbiór osobisty, jest możliwy o ile jesteśmy na miejscu. Odbiory mogą zostać zrealizowane we wtorki i czwartki po umówieniu się telefonicznym w planowanym dniu odbioru. 12. Aby być pewnym, że zamówiony towar przyjdzie do nas nieuszkodzony lub chcemy aby był ubezpieczony na całość wartości zakupu, prosimy o kontakt celem zakupienia ubezpieczenia przesyłki. Poczta Polska "Ostrożnie", "Szczególne warunki", "Zadeklarowana wartość paczki", "Wartość". Po kontakcie podamy dodatkowy koszt dodawany do wysyłki + VAT. W przypadku przesyłki za pobraniem, istnieje możliwość sprawdzenia przesyłki. 13. Wystawiamy paragony i faktury VAT. Standardowo do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, będący również jedną z podstaw reklamacji (radzimy zachować). Jeśli chcesz fakturę (zakupy firmowe), dane należy podać w "Formularzu płatności i wysyłki". Kupując w naszych sklepach Kupujący zgadza się na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną. To samo dotyczy kwestii faktur PRO-FORMA. Fakturę wysyłamy w formie elektronicznej i drukowej w zamówieniu. 14. DNI WOLNE. Nie realizujemy zamówień w następujące dni: Nowy Rok; Objawienie Pańskie (Trzech Króli), Wielkanoc, Poniedziałek Wielkanocny, Święto Pracy, Święto Narodowe Trzeciego Maja, Zielone Świątki, Boże Ciało, Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny, Wszystkich Świętych, Narodowe Święto Niepodległości, Boże Narodzenie (pierwszy dzień świąt), Boże Narodzenie (drugi dzień świąt) inne dni ustawowo wolne od pracy, oraz w dni ościenne. 15. ZAKUPY NA FIRMĘ - PRZY WYSTAWIANYCH FAKTURACH VAT. Istnieje możliwość zwrotu w ciągu 3 dni od daty zakupu, tylko i wyłącznie nieużywane w oryginalnym i nie otwartym opakowaniu. Zwrot pieniędzy wykonywany jest przelewem, po odesłaniu do nas podpisanej faktury korygującej, oraz danych do przelewu zwrotnego. Gwarancji udzielamy na okres 3 miesięcy, o ile inaczej nie jest ujęte w indywidualnej karcie gwarancyjnej, załączonej do produktu. Przy odbiorze osobistym towar należy sprawdzić na miejscu,zgodnie z kodeksem cywilnym.