Wycieraczki TRICO RENAULT LAGUNA II hatchback 3szt (6912182747)

zakończona
69,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: Lubin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: Trico
  • typ: przegubowe (tradycyjne)
  • pióro kierowcy: 600 mm
  • pióro pasażera: 510 mm
  • pióro tylne: 500 mm
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • strona zabudowy: przód, tył

opis

TYLKO 69,00 ZŁ

Wysyłka do 24h!

+ Tylna plastikowa

Przedmiotem aukcji jest komplet wycieraczek 3 szt. (przód+tył) firmy TRICO

Zastosowanie:

Renault Laguna II Hatchback

od 01.2001 r. do 08.2007 r.

Długości wycieraczek / Model wycieraczek :
600 mm 24" Kierowca / TRICO Fister24
510 mm 20" Pasażer / TRICO Fister20
500 mm 20" Tył plastikowa / EX500

Żadna inna firma nie może pochwalić się takim wkładem w rozwiązania, dzięki którym kierowcy mają lepszą

widoczność. Bezpieczeństwo to ich priorytet, dlatego ciągle opracowują coraz skuteczniejsze systemy

zapewniające doskonałą widzialność podczas jazdy.

Główne atuty wycieraczek TRICO™:

  • - Doskonałe dopasowanie,
  • - Szybki i bezproblemowy montaż,
  • - Duża trwałość,
  • - Nacisk zapewniający odpowiednie wycieranie szyby.

Wycieraczki w samochodzie stanowią element decydujący o widoczności dla prowadzącego pojazd.

Dbałość o stan wycieraczek ma więc istotny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.

!! Cena dotyczy jednego kompletu wycieraczek (3 szt.) !!!

Proponowane przez nas wycieraczki to sprawdzony wybór, nasza firma posiada długoletnie doświadczenie na rynku,

naszą główną specyfikacją są wycieraczki.

!!! Już dziś dołącz do szerokiego grona zadowolonych klientów !!!

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
2,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
2,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Good Rain
Kolejowa 11
59-300 Lubin
tel.: 767240869

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00
  • Sobota 09:00 - 13:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Jacek Sygieniewicz Good Rain
ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 



Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Jacek Sygieniewicz Good Rain
ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  

  • Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   
  • Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost?  Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku:   http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost