Wycieraczki spojler MOTGUM RENAULT TRAFIC od 2001r (6911048317)

zakończona
41,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: Lubin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: Motgum
  • strona zabudowy: przód
  • typ: przegubowe (tradycyjne)
  • pióro kierowcy: 600 mm
  • pióro pasażera: 530 mm
  • pióro tylne: brak
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

GOOD RAIN EU
ul.KOLEJOWA 11
59-300 Lubin
1) 601 170 280
2) 76 724 08 69
email : sygieniewicz@op.pl

Przelew - 17 zł
Pobranie- płatne przy odbiorze 22 zł
Przelew paczka - 13 zł
Pobranie- płatne przy odbiorze 17 zł

Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku.
Paczki pobraniowe wysyłamy tego samego dnia- paczki płatne przelewem dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach koszt wysyłki nie ulega zmianie.
Po przygotowaniu paczki wysyłamy na maila wiadomość, że paczka jest gotowa do wysyłki.
W razie gdyby przesyłka się opóźniała prosimy o kontakt.

Przed zakupem dokładnie zapoznaj się z aukcją.
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości napisz do nas.
Konto bankowe :
Przedmiotem aukcji są NOWE
WYCIERACZKI na przednią szybę
polskiej firmy :


Długości wycieraczek :

600mm kierowca / 530mm pasażer

Wycieraczka od strony kierowcy posiada spojler.

kliknij, aby powiększyćZdjęcia przedmiotu

Marka :
Model :
Rok produkcji :
RENAULT TRAFIC od 05.2001r. do ->

MOTGUM jest producentem szerokiej gamy najwyższej jakości wycieraczek szyb oraz ramion

do samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów.

Oparte na solidnej konstrukcji piór standardowych, wycieraczki wyposażone w spojler zapewniają najwyższą skuteczność wycierania przy dużych prędkościach jazdy. Konstrukcja i kąt nachylenia spojlera całkowicie niwelują „odklejanie się" wycieraczki od szyby. Pióra ze spojlerem są stosowane jako lewe (od strony kierowcy).


Odporność antykorozyjna: powyżej 480 godzin (test w komorze solnej, kryteria wg ISO 9227).

Guma wycieraka - wykonana z mieszanki opartej na 100-procentowym kauczuku naturalnym oraz 12-tu komponentach chemicznych z dodatkiem grafitu, polepszającego współczynnik tarcia i niwelujacego głośną pracę wycieraczki. Użycie grafitu na etapie przygotowania mieszanki powoduje iż nie osadza się on na szybie, co bywa częstym zjawiskiem w wycierakach konkurencyjnych firm, które są grafitowane jedynie powierzchniowo. Gumy wycieraków MOTGUM spełniają wymagania norm FIAT i GM w zakresie własności mechanicznych, skuteczności wycierania i odporności ozonowej.

Boczne listwy sprężyste - wykonane ze stali kwasoodpornej, gat. 1.4310 (2H18N9) o wytrzymałości powyżej 1800N/mm2.

Części metalowe (dźwignie i spojler) - wykonane z blachy stalowej o podwyższonej wytrzymałości. Alu-cynkowa powłoka antykorozyjna o grubości powyżej 25 mikrometrów.

Elementy z tworzywa - PBT (politereftalan butylu) - tworzywo techniczne o doskonałych właściwościach mechanicznych i wysokiej odporności na warunki atmosferyczne.

Pokrycia - farba: żywica poliestrowa wysoce odporna na promienie UV oraz warunki atmosferyczne (sole, kwasy, zanieczyszczenia pochodzące ze spalin).

Pióra wycieraków ze spojlerem spełniają wymagania określone w specyfikacjach FIAT 9.93605 oraz DAEWOO EDS - M - 7501 w zakresie funkcjonalności i własności materiałowych. Zarówno gumy jak i kompletne pióra posiadają certyfikaty bezpieczeństwa „B", zaś proces produkcyjny jest okresowo oceniany i kwalifikowany przez głównych odbiorców.

Aukcja dotyczy 2 sztuk (1 kpl.)

Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiamy dowód zakupu w postaci

paragonu lub faktury VAT - na życzenie (FAKTURUJEMY TAKŻE KOSZT

WYSYŁKI)

Kupując u nas masz pewność, że otrzymasz nowy w 100%
oryginalny towar.
Nie jesteś pewny zakupu - sprawdź opinie klientów.
Zajmujemy się tylko i wyłącznie sprzedażą wycieraczek oraz ramion
do szyb samochodowych.
Nie znalazłeś wycieraczek do swojego samochodu - pisz lub dzwoń,
szybko odpowiemy na zadane pytanie.
Zapraszamy po odbiór osobisty do sklepu który znajduje się przy
ulicy Kolejowej 11 w Lubinie (woj. dolnośląskie)

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Good Rain
Kolejowa 11
59-300 Lubin
tel.: 767240869

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 16:00
  • Sobota 09:00 - 13:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Dodatkowe informacje

Odbiór osobisty-zapraszam do :
PHU Jacek
ul.Kolejowa 11
(biurowiec GS) w Lubinie

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Jacek Sygieniewicz Good Rain
ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 



Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Jacek Sygieniewicz Good Rain
ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  

  • Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   
  • Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost?  Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku:   http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost