WYCIERACZKI RENAULT SCENIC II 2003 2004 NA BOLEC (6541952616)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
58,00 zł
z 4 sztuk
Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 18,99 zł
  • lokalizacja: GDYNIA, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: Good Rain
  • strona zabudowy: przód
  • typ: bezprzegubowe (płaskie)

opis

Telefon:
666 991 998
Wysyłki realizujemy:
- Kurierem
- Pocztą Polską
-Paczkomaty InPost (jeśli pozwala na to gabaryt paczki)


Szczegółowy cennik wysyłek
dostępny jest na górze aukcji
w zakładce koszty dostawy
/ wszystkie opcje /

Przedsiębiorstwo LAJT to gwarancja udanych zakupów. Współpracujemy z wieloma warsztatami i klientami prywatnymi. Teraz jesteśmy także na allegro.pl

Zapraszamy !
FIRMA LAJT
GRWYC-PŁ-SCEN-03-04
OPIS AUKCJI




Przedmiotem aukcji jest 1 kpl (2szt) wycieraczek płaskich GOOD RAIN >>> przeznaczonych do:

  • RENAULT SCENIC 2003 - 2004


DŁUGOŚCI WYCIERACZEK:

PRZEDNIA KIEROWCA

650mm

PRZEDNIA PASAŻER

550mm



ORYGINALNE WYCIERACZKI GOOD RAIN:

Aerotwin - nowa generacja wycieraczek samochodowych

  • Idealnie dopasowane do szyb
  • Płaska i sprężysta szyna wycieraczek Aerotwin zastąpiła tradycyjną
  • konstrukcję przegubową. Największym atutem nowych wycieraczek jest
  • idealne dopasowanie do krzywizny szyby danego modelu auta.
  • Wysoka skuteczność oczyszczania dzięki idealnemu dopasowaniu szyny wycieraczki do szyby.
  • Wycieraczki Aero skuteczniej od klasycznych wycieraczek tłumią szum powietrza.
  • Guma wycieraczki pokryta jest specjalną powłoką, która gwarantuje jeszcze lepszy komfort oczyszczania szyby.
  • Najbardziej zaawansowana technologia produkcji i atrakcyjne wzornictwo.

Po wygranej aukcji prosimy NIEZWŁOCZNIE o potwierdzenie zakupu, oraz określenie formy płatności tj.:

przedpłata na konto

przesyłka kurierska, przesyłka listowa polecona ekonomiczna lub priorytetowa.
przesyłka pobraniowa

przesyłka kurierska lub przesyłka listowa polecona ekonomiczna lub priorytetowa.
odbiór osobisty

po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie.

UWAGA!
Proszę sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera! W przypadku stwierdzenia uszkodzenia proszę niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem i powiadomić o tym naszą firmę. Niedotrzymanie tego warunku bardzo zmniejsza szansę na rozpatrzenie reklamacji pozytywnie.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

Regulamin:

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 14,00 zł

Lokalizacja: GDYNIA, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
26,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

LAJT GDAŃSK
SUBISŁAWA 30 BOX 4
81-354 GDAŃSK
woj. pomorskie
tel.: 698790676

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

LAJT GDYNIA
GNIEWSKA 21 BOX 66
81-047 GDYNIA
woj. pomorskie
tel.: 666991998

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

LAJT S.C.
GNIEWSKA 21 BOX 66
81-047 GDYNIA
Dodatkowe informacje

1. Na wszystkie oferowane produkty udzielana jest gwarancja producenta i to od niego uzależniony jest czas rozpatrzenia reklamacji. Zazwyczaj termin nie przekracza 14 dni roboczych. 2. W trakcie trwania procesu reklamacji nie przewidujemy produktów zastępczych ani nie zwracamy kosztów montażu. 3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu NAJLEPIEJ należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. 4. Jeśli produkt jest niesprawny należy to zgłosić na adres lajt24@gmail.com w celu otrzymania instrukcji reklamacyjnej. (wysyłamy formularz do wypełnienia).


 

Reklamację należy zgłosić do sprzedawcy najlepiej drogą mailową lub telefoniczną.


Możliwość reklamacji wadliwego towaru dotyczy wszystkich typów transakcji (licytacji i kup teraz). Kupujący nie może jednak zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji.      Jeśli nastąpiła reklamacja wynikającą z tytułu rękojmi, pokrywamy koszty przesyłki.       Sprzedaż konsumencka (zakup konsumenta od przedsiębiorcy)  W sytuacji, gdy otrzymany przez kupującego towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia, kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Standardowo jednak należy przejść proces reklamacyjny – wymiana lub naprawa towaru.    Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Należy również pamiętać, że bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat (w praktyce oznacza to, że konsument może mieć nawet do 3 lat na zgłoszenie wady).      Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, kupujący powinien odpowiednio go zabezpieczyć.      Sprzedaż inna niż konsumencka: Różnica w stosunku do sprzedaży konsumenckiej polega na tym, że o ile roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się również z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, o tyle bieg terminu przedawnienia może zakończyć się przed upływem dwóch lat. W razie wątpliwości, kupujący będzie musiał udowodnić, że korzystał z przedmiotu zgodnie z jego przeznaczeniem.    

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

LAJT S.C.
GNIEWSKA 21 BOX 66
81-047 GDYNIA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty zakupu. Towar musi być w stanie nienaruszonym bez żadnych śladów montażu. Przedsiębiorstwo nie zwraca kosztów wynikających z odesłania towaru. 2. W przypadku zwrotu wymagamy dokumentu zakupu w paczce wraz z podaniem powodu zwrotu. Produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. 3. Wszelkie samodzielne próby montażu nie będą rozpatrywane na korzyść klienta. 4. Przy zakupie xenonów, świateł dziennych, mijania LED - Do każdej paczki dołączmy kartę gwarancyjną, którą należy "podbić" w profesjonalnym warsztacie zajmującym się montażem - jest to warunek KONIECZNY.

O sprzedającym
lajt_sklep
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

2813

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 666991998
  • 698790676
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma LAJT S.C. Jest na rynku 2011 roku. Najważniejsze dla nas to ciągłe udoskonalanie oferty produktowej. W ostatnim czasie przyspieszamy bardzo z łańcuchem dostaw aby był on jak najkrótszy, oraz aby cena finalna dla klienta detalicznego była najkorzystniejsza.

Telefon Gdynia: 666991998

Telefon Gdańsk: 698790676

Pozostałe informacje

REGULAMIN:

1. Przyjmowane zlecenia realizowane są na podstawie niniejszego

regulaminu. Zakup na aukcjach użytkownika lajt_sklep wiąże się

jednoznacznie z zaakceptowaniem poniższego regulaminu.

2. Termin

realizacji wszystkich przesyłek to 2 dni robocze. W wyjątkowych

sytuacjach czas realizacji zamówienia może przeciągnąć się do 14 dni

roboczych. W takim wypadku klient po złożeniu zamówienia zostanie

poinformowany. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji

zamówienia oraz odstąpienia od umowy, z przyczyn niezależnych od nas.

3. W celu sprawnej realizacji zamówienia, prosimy o podawanie aktualnych i prawidłowych danych adresowych oraz numerów telefonu.

4.W

przypadku wyboru formy „przedpłaty na konto” prosimy o podanie w tytule

loginu allegro (nazwy użytkownika) oraz numeru aukcji.

5. Palniki Xenon oraz diody LED samochodowe nie posiadają Homologacji - tylko do użytku na tor lub zlot.

6. Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku, oprócz weekendów oraz świąt.

7. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem.

Reklamacje i zwroty

1.

Na wszystkie oferowane produkty udzielana jest gwarancja producenta i

to od niego uzależniony jest czas rozpatrzenia reklamacji. Zazwyczaj

termin nie przekracza 14 dni roboczych.

2. W trakcie trwania procesu reklamacji nie przewidujemy produktów zastępczych ani nie zwracamy kosztów wysyłki/montażu.

3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.

4. Jeśli produkt jest niesprawny należy to zgłosić na adres lajt24@gmail@gmail.com w celu otrzymania instrukcji reklamacyjnej.

5.

Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w przeciągu 4dni od daty

zakupu. Towar musi być w stanie nienaruszonym bez żadnych śladów

montażu. Przedsiębiorstwo nie zwraca kosztów wynikających z odesłania

towaru.

6. W przypadku zwrotu wymagamy dokumentu zakupu w paczce wraz

z podaniem powodu zwrotu. Produkt musi znajdować się w oryginalnym

opakowaniu.

7. Wszelkie samodzielne próby montażu nie będą rozpatrywane na korzyść klienta.

8. Do każdej paczki dołączmy kartę gwarancyjną, którą należy "podbić" w profesjonalnym warsztacie zajmującym się montażem.