Wycieraczki PŁASKIE FIAT MAREA MARENGO FORD FOCUS (6912153306)

8 dni do końca
cena kup teraz
65,00 zł
z 2 kompletów
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Paczka48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: LUBIN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: trico
  • strona zabudowy: przód
  • typ: bezprzegubowe (płaskie)
  • pióro kierowcy: 550 mm
  • pióro pasażera: 480 mm
  • pióro tylne: brak
  • typ samochodu: samochody osobowe
GOOD RAIN EU
ul.KOLEJOWA 11
59-300 Lubin
Sklep czynny od poniedziałku do piątku w godz. :
8:00 do 16:00
Tel. Komórkowy:
601 170 280
Tel. Stacjonarny:
767 240 869
wycieraczki5plus@amo­rki.pl


Przelew - 17 zł

Pobranie- płatne przy odbiorze 22 zł
Przelew paczka - 13 zł
Pobranie- płatne przy odbiorze 17 zł

Towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku.
Paczki pobraniowe wysyłamy tego samego dnia- paczki płatne przelewem dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach koszt wysyłki nie ulega zmianie.
Po przygotowaniu paczki wysyłamy na maila wiadomość, że paczka jest gotowa do wysyłki.
W razie gdyby przesyłka się opóźniała prosimy o kontakt.

Przed zakupem dokładnie zapoznaj się z aukcją.
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości napisz do nas.
Konto bankowe :
Przedmiotem aukcji są PŁASKIE
WYCIERACZKI na przednią szybę
(2 szt.) firmy :
FIAT MAREA
od 10.1996r. do 09.2002r.
FIAT MARENGO
od 01.1997r. do 09.2002r.
FORD FOCUS I
od 08.1998r. do 05.2005r.

Długości wycieraczek :

550mm - kierowca / 480mm - pasażer

TT550 / TT480

Zdjęcia przedmiotu
kliknij, aby powiększyć

Banalnie prosty montaż !

Nowatorska technika mocowania umożliwia szybki i łatwy montaż

wycieraczki

Aerotwin na standardowym ramieniu.

Wymiana wycieraczek stała się prosta jak nigdy dotąd.

Zalety wycieraczek :
Bardzo wysoka jakość wycieraczek,
Wysoka skuteczność oczyszczania dzięki idealnemu dopasowaniu szyny wycieraczki do szyb,
Równomiernie rozłożona siła nacisku wzdłuż całej długości pióra gwarantuje dłuższą
żywotność wycieraczek,
Wycieraczki Aerotwin skuteczniej od klasycznych wycieraczek tłumią szum powietrza,
Guma wycieraczki pokryta jest specjalną powłoką, która gwarantuje jeszcze lepszy komfort
oczyszczania szyby,
Szybki i łatwy montaż wycieraczek,
Najbardziej zaawansowana technologia produkcji i atrakcyjne wzornictwo,
Praktyczne opakowanie.
Wycieraczki oryginalnie pakowane w pudełka producenta.
DOBRA WIDOCZNOŚĆ TO PODSTAWA
BEZPIECZEŃSTWA I KOMFORTU JAZDY.
Wycieraczki na każdą kieszeń - które jakością pracy nie odbiegają od
oryginałów fabrycznych!
Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach koszt wysyłki
pozostaje jeden !!!

Przed zakupem przeczytaj stronę o mnie :

http://www.allegro.p­l/my_page.php?uid=14­246840

Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiamy dowód zakupu w postaci

paragonu lub faktury VAT - na życzenie.

Nie jesteś pewny zakupu - sprawdź opinie klientów.
Zajmujemy się tylko i wyłącznie sprzedażą wycieraczek oraz
ramion do szyb samochodowych.
Zapraszamy po odbiór osobisty do sklepu który znajduje się przy
ulicy Kolejowej 11 w Lubinie (woj. dolnośląskie)
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka48 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

GOOD RAIN EU SYGIENIEWICZ JACEK
KOLEJOWA 11
59-300 LUBIN
NIP: 537-167-78-57
REGON: 030207396
Firma GOOD RAIN EU Sygieniewicz Jacek Ul. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN woj. dolnośląskie nip 5371677857 regon 030207396 zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane przez Prezydent Miasta Lubina

kontakt

  • 601170280
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 767240869
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00 , sobota 9:00 - 13:00

pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
GOOD RAIN EU Jacek Sygieniewicz
Kolejowa 11
59-300 Lubin
PL
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


 Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost? Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku:  

 http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost  

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok

Adres do reklamacji:
GOOD RAIN EU Jacek Sygieniewicz
Kolejowa 11
59-300 Lubin
PL
Dodatkowe informacje

 

*Opis procedury reklamacyjnej: - Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. - Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 



*Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty: Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. § 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie. 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej.